Komunikaty PR

Odmień swój dom z Miloo Home – nowa usługa stylizacji i projektowania wnętrz

2021-04-27  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Tygodnie spędzone we własnych czterech kątach i nieustanne próby godzenia sfery zawodowej i rodzinnej sprawiły, że jeszcze wyraźniej dostrzegamy mankamenty przestrzeni, w której mieszkamy. Coraz częściej marzymy o miejscu do życia nie tylko atrakcyjnym wizualnie, ale też funkcjonalnym, zgrabnie łączącym kolejne role, jakie musi odgrywać: przedszkola, szkoły, biura – i wreszcie – miejsca relaksu. Wiosna to najlepszy moment na zmiany, a teraz dodatkowo pojawił się jeszcze jeden argument. Marka Miloo Home rusza z nową, bezpłatną* usługą stylizacji lub projektowania wnętrz – Design Studio by Miloo Home.

Brak pomysłów na aranżację wnętrza czy przebiegający nas dreszcz na samą myśl o remoncie nie są już wymówką! Eksperci marki pomogą nam odmienić naszą przestrzeń zgodnie z potrzebami i gustem. Usługa dostępna jest w dwóch wariantach – stylizacji dowolnie wskazanego wnętrza lub kompleksowej usługi projektowania wybranego pomieszczenia, domu albo mieszkania, obejmującej również opiekę specjalistów marki na każdym etapie realizacji projektu. Co więcej, usługi mogą dotyczyć wykończenia zarówno nowo zakupionego lokalu, jak i odświeżenia tego, w którym obecnie mieszkamy.

Na początek, w obu wariantach, klientów czeka rozmowa z ekspertami marki Miloo Home – telefoniczna lub odbywająca się w salonie – podczas której opowiedzą oni o swoim stylu życia, potrzebach oraz ulubionej stylistyce. Na tej podstawie powstaje spersonalizowany projekt wnętrza, zawierający różne elementy, niezbędne do wprowadzenia zmian. W opcji stylizacji klient otrzymuje koncepcję układu funkcjonalnego wnętrza (rzut poziomy w skali z proponowanym rozmieszczeniem mebli i innych głównych elementów wyposażenia), wizualizację wnętrz metodą moodboard (obrazującą rozwiązania estetyczne, kolorystyczne i oświetleniowe dla wybranych pomieszczeń) oraz szczegółowy spis elementów wyposażenia wraz z cenami. Jeśli jednak to zbyt mało, a my potrzebujemy dodatkowego wsparcia, wybierzmy usługę w wersji rozszerzonej, która pozwoli nam bezpiecznie przejść przez cały proces zmian… bo wszystkim zajmą się specjaliści marki Miloo Home. Od stworzenia projektu, doradztwa i planowania całego procesu, poprzez zakup mebli, logistykę i montaż, kontakt z fachowcami, aż po serwis. Efekt? Pełen pakiet dokumentów dostępnych w wersji pierwszej dodatkowo poszerzony o rzuty techniczne 2D i wizualizacje 3D oraz pełną obsługę przy wykończeniu wnętrza i jego aranżacji. 

Po szczegóły oferty zapraszamy na stronę https://www.miloohome.pl/usluga-projektowania-wnetrz.

*Dodatkowe informacje można otrzymać przy okazji kontaktu telefonicznego (734 167 904, 734 167 935) lub za pośrednictwem e-maila (design.studio@miloohome.pl).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.