Odśwież mieszkanie z Galerią Klif. Sklepy z meblami otwarte
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Początek roku to dla wielu osób czas zmian, także tych w domu. Metamorfoza mieszkania nie zawsze musi wiązać się z gruntownym remontem, często wystarczy kilka modnych, gustownych dodatków, by odświeżyć wnętrze i nadać mu niebanalnego charakteru. Takie dodatki znajdziemy między innymi w sklepach wnętrzarskich w Galerii Klif w Gdyni, które cały czas są otwarte.
Myśląc o zmianie wystroju wnętrz lub nawet jego odświeżeniu warto wiedzieć, jakie są najnowsze trendy wnętrzarskie. Sprawdźmy, na co zwrócić uwagę w roku 2021.
Naturalność i ekologia
W tym roku dominować będą naturalne kolory, głównie połączenie beżu i szarości, a także delikatne kolory ziemi - brąz, żółty, rdzawy odcień pomarańczu. Wśród takich barw warto postawić na akcenty kolorystyczne, które podkręcą wystrój mieszkania oraz urozmaicą przestrzeń. Może to być stylowa sofa w mocny zielonym lub niebieskim kolorze, futurystyczny wazon czy ręcznie wykonana ceramika.
Ekologia to trend, który widzimy w różnych aspektach naszego życia. Coraz większą uwagę zwracamy na naturę, częściej staramy się żyć w duchu less waste. Nurt ekologiczny ma swoje odbicie także w aranżacji wnętrz. W tym roku popularne będą naturalne materiały: drewno, rattan, len. Ten trend z łatwością można wyeksponować poprzez dodatki i małe meble. Drewniana, oryginalna szafka nocna, rattanowa lampa, lniane poduszki i wełniany koc z pewnością odświeżą każde wnętrze i nadadzą im przytulności oraz indywidualnego charakteru.
Japandi - mieszanka stylu japońskiego ze skandynawskim
Japandi, czyli miks wzornictwa japońskiego i skandynawskiego cechuje się minimalizmem, prostotą, funkcjonalnością, harmonią. Charakteryzuje się także prostotą kształtów oraz niewielką ilością przedmiotów. W takich pomieszczeniach przeważać będzie łagodna paleta barw, naturalne materiały, drewno. Trend ten mocno nawiązuje do minimalizmu, który coraz bardziej jest widocznych w naszych mieszkaniach.
Miejsce do pracy w domu!
Trendy wnętrzarskie to nie tylko kolory i dodatki, ale także funkcjonalność. Co pod tym względem będzie modne w tym roku? Z pewnością miejsce do pracy w domu, co wymusił rok 2020. Obserwujemy coraz więcej propozycji małych, zgrabnych biurek, które są zarówno funkcjonalne, jak i estetyczne. Do tego designerskie fotele oraz półki na dokumenty, pasujące do reszty naszego mieszkania.
Gdzie kupić meble i dodatki?
W gdyńskiej Galerii Klif znajduje się kilka sklepów meblowych, które w swojej ofercie mają nie tylko stylowe i modne meble, ale także przepiękne dodatki, zgodne z najnowszymi trendami.
Miloo Home oferuje ergonomiczne i komfortowe meble z różnych kolekcji, także na zamówienie, przygotowane na wskazany wymiar. W salonie znajduje się również bogata gama dodatków i tekstyliów - luster, ramek, wazonów, donic, poduszek, kocy, zasłon, dywanów.
W dwupiętrowym salonie Witek Home znajdziemy meble tapicerowane i skrzyniowe, także najlepszych polskich projektantów. Warto zwrócić uwagę na wyjątkową porcelanę, która jest asortymentem wyróżniającym markę.
Spensen to salon, w którym znajdziemy meble i dodatki wybranych zagranicznych marek oraz polskich producentów. W kolekcji, oprócz mebli, znajdziemy oryginalne lampy, tapety, lustra, poduszki, narzuty, ceramikę, świece, perfumy dla domu, a nawet meble i akcesoria dla zwierząt, które same w sobie stanowią ozdobę mieszkania. Marka oferuje także własne produkty, cechujące się kunsztem meblarskim, pragmatyzmem i ergonomią.
Urządzając sypialnię nie zapomnijmy o wygodnych poduszkach oraz o materacu, który dopasuje się do kształtu naszego ciała. Te ponadczasowe produkty znajdziemy w salonie Tempur.
Wszystkie wymienione sklepy są cały czas czynne i czekają na klientów w godzinach otwarcia Galerii Klif w Gdyni.
***
Galeria Klif
Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.
W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.
Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.
Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.
Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.