Komunikaty PR

Odśwież mieszkanie z Galerią Klif. Sklepy z meblami otwarte

2021-01-22  |  09:15
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Początek roku to dla wielu osób czas zmian, także tych w domu. Metamorfoza mieszkania nie zawsze musi wiązać się z gruntownym remontem, często wystarczy kilka modnych, gustownych dodatków, by odświeżyć wnętrze i nadać mu niebanalnego charakteru. Takie dodatki znajdziemy między innymi w sklepach wnętrzarskich w Galerii Klif w Gdyni, które cały czas są otwarte. 

Myśląc o zmianie wystroju wnętrz lub nawet jego odświeżeniu warto wiedzieć, jakie są najnowsze trendy wnętrzarskie. Sprawdźmy, na co zwrócić uwagę w roku 2021. 

Naturalność i ekologia

W tym roku dominować będą naturalne kolory, głównie połączenie beżu i szarości, a także delikatne kolory ziemi - brąz, żółty, rdzawy odcień pomarańczu. Wśród takich barw warto postawić na akcenty kolorystyczne, które podkręcą wystrój mieszkania oraz urozmaicą przestrzeń. Może to być stylowa sofa w mocny zielonym lub niebieskim kolorze, futurystyczny wazon czy ręcznie wykonana ceramika. 

Ekologia to trend, który widzimy w różnych aspektach naszego życia. Coraz większą uwagę zwracamy na naturę, częściej staramy się żyć w duchu less waste. Nurt ekologiczny ma swoje odbicie także w aranżacji wnętrz. W tym roku popularne będą naturalne materiały: drewno, rattan, len. Ten trend z łatwością można wyeksponować poprzez dodatki i małe meble. Drewniana, oryginalna szafka nocna, rattanowa lampa, lniane poduszki i wełniany koc z pewnością odświeżą każde wnętrze i nadadzą im przytulności oraz indywidualnego charakteru. 

Japandi - mieszanka stylu japońskiego ze skandynawskim

Japandi, czyli miks wzornictwa japońskiego i skandynawskiego cechuje się minimalizmem, prostotą, funkcjonalnością, harmonią. Charakteryzuje się także prostotą kształtów oraz niewielką ilością przedmiotów. W takich pomieszczeniach przeważać będzie łagodna paleta barw, naturalne materiały, drewno. Trend ten mocno nawiązuje do minimalizmu, który coraz bardziej jest widocznych w naszych mieszkaniach. 

Miejsce do pracy w domu! 

Trendy wnętrzarskie to nie tylko kolory i dodatki, ale także funkcjonalność. Co pod tym względem będzie modne w tym roku? Z pewnością miejsce do pracy w domu, co wymusił rok 2020. Obserwujemy coraz więcej propozycji małych, zgrabnych biurek, które są zarówno funkcjonalne, jak i estetyczne. Do tego designerskie fotele oraz półki na dokumenty, pasujące do reszty naszego mieszkania. 

Gdzie kupić meble i dodatki? 

W gdyńskiej Galerii Klif znajduje się kilka sklepów meblowych, które w swojej ofercie mają nie tylko stylowe i modne meble, ale także przepiękne dodatki, zgodne z najnowszymi trendami. 

Miloo Home oferuje ergonomiczne i komfortowe meble z różnych kolekcji, także na zamówienie, przygotowane na wskazany wymiar. W salonie znajduje się również bogata gama dodatków i tekstyliów - luster, ramek, wazonów, donic, poduszek, kocy, zasłon, dywanów. 

W dwupiętrowym salonie Witek Home znajdziemy meble tapicerowane i skrzyniowe, także najlepszych polskich projektantów. Warto zwrócić uwagę na wyjątkową porcelanę, która jest asortymentem wyróżniającym markę. 

Spensen to salon, w którym znajdziemy meble i dodatki wybranych zagranicznych marek oraz polskich producentów. W kolekcji, oprócz mebli, znajdziemy oryginalne lampy, tapety, lustra, poduszki, narzuty, ceramikę, świece, perfumy dla domu, a nawet meble i akcesoria dla zwierząt, które same w sobie stanowią ozdobę mieszkania. Marka oferuje także własne produkty, cechujące się kunsztem meblarskim, pragmatyzmem i ergonomią. 

Urządzając sypialnię nie zapomnijmy o wygodnych poduszkach oraz o materacu, który dopasuje się do kształtu naszego ciała. Te ponadczasowe produkty znajdziemy w salonie Tempur.

Wszystkie wymienione sklepy są cały czas czynne i czekają na klientów w godzinach otwarcia Galerii Klif w Gdyni. 

***

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.