Komunikaty PR

Odśwież mieszkanie z Galerią Klif. Sklepy z meblami otwarte

2021-01-22  |  09:15
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Początek roku to dla wielu osób czas zmian, także tych w domu. Metamorfoza mieszkania nie zawsze musi wiązać się z gruntownym remontem, często wystarczy kilka modnych, gustownych dodatków, by odświeżyć wnętrze i nadać mu niebanalnego charakteru. Takie dodatki znajdziemy między innymi w sklepach wnętrzarskich w Galerii Klif w Gdyni, które cały czas są otwarte. 

Myśląc o zmianie wystroju wnętrz lub nawet jego odświeżeniu warto wiedzieć, jakie są najnowsze trendy wnętrzarskie. Sprawdźmy, na co zwrócić uwagę w roku 2021. 

Naturalność i ekologia

W tym roku dominować będą naturalne kolory, głównie połączenie beżu i szarości, a także delikatne kolory ziemi - brąz, żółty, rdzawy odcień pomarańczu. Wśród takich barw warto postawić na akcenty kolorystyczne, które podkręcą wystrój mieszkania oraz urozmaicą przestrzeń. Może to być stylowa sofa w mocny zielonym lub niebieskim kolorze, futurystyczny wazon czy ręcznie wykonana ceramika. 

Ekologia to trend, który widzimy w różnych aspektach naszego życia. Coraz większą uwagę zwracamy na naturę, częściej staramy się żyć w duchu less waste. Nurt ekologiczny ma swoje odbicie także w aranżacji wnętrz. W tym roku popularne będą naturalne materiały: drewno, rattan, len. Ten trend z łatwością można wyeksponować poprzez dodatki i małe meble. Drewniana, oryginalna szafka nocna, rattanowa lampa, lniane poduszki i wełniany koc z pewnością odświeżą każde wnętrze i nadadzą im przytulności oraz indywidualnego charakteru. 

Japandi - mieszanka stylu japońskiego ze skandynawskim

Japandi, czyli miks wzornictwa japońskiego i skandynawskiego cechuje się minimalizmem, prostotą, funkcjonalnością, harmonią. Charakteryzuje się także prostotą kształtów oraz niewielką ilością przedmiotów. W takich pomieszczeniach przeważać będzie łagodna paleta barw, naturalne materiały, drewno. Trend ten mocno nawiązuje do minimalizmu, który coraz bardziej jest widocznych w naszych mieszkaniach. 

Miejsce do pracy w domu! 

Trendy wnętrzarskie to nie tylko kolory i dodatki, ale także funkcjonalność. Co pod tym względem będzie modne w tym roku? Z pewnością miejsce do pracy w domu, co wymusił rok 2020. Obserwujemy coraz więcej propozycji małych, zgrabnych biurek, które są zarówno funkcjonalne, jak i estetyczne. Do tego designerskie fotele oraz półki na dokumenty, pasujące do reszty naszego mieszkania. 

Gdzie kupić meble i dodatki? 

W gdyńskiej Galerii Klif znajduje się kilka sklepów meblowych, które w swojej ofercie mają nie tylko stylowe i modne meble, ale także przepiękne dodatki, zgodne z najnowszymi trendami. 

Miloo Home oferuje ergonomiczne i komfortowe meble z różnych kolekcji, także na zamówienie, przygotowane na wskazany wymiar. W salonie znajduje się również bogata gama dodatków i tekstyliów - luster, ramek, wazonów, donic, poduszek, kocy, zasłon, dywanów. 

W dwupiętrowym salonie Witek Home znajdziemy meble tapicerowane i skrzyniowe, także najlepszych polskich projektantów. Warto zwrócić uwagę na wyjątkową porcelanę, która jest asortymentem wyróżniającym markę. 

Spensen to salon, w którym znajdziemy meble i dodatki wybranych zagranicznych marek oraz polskich producentów. W kolekcji, oprócz mebli, znajdziemy oryginalne lampy, tapety, lustra, poduszki, narzuty, ceramikę, świece, perfumy dla domu, a nawet meble i akcesoria dla zwierząt, które same w sobie stanowią ozdobę mieszkania. Marka oferuje także własne produkty, cechujące się kunsztem meblarskim, pragmatyzmem i ergonomią. 

Urządzając sypialnię nie zapomnijmy o wygodnych poduszkach oraz o materacu, który dopasuje się do kształtu naszego ciała. Te ponadczasowe produkty znajdziemy w salonie Tempur.

Wszystkie wymienione sklepy są cały czas czynne i czekają na klientów w godzinach otwarcia Galerii Klif w Gdyni. 

***

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Schody, które wyglądają na lekkie jak piórko! Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:35

Schody, które wyglądają na lekkie jak piórko!

                 Choć są zbudowane z ciężkich betonowych stopni, wydają się niesłychanie lekkie, tak jakby
Dom Zwycięzcy konkursu Paradyż Designers na 62. edycji Salone del Mobile Milano
2024-04-25 | 12:10

Zwycięzcy konkursu Paradyż Designers na 62. edycji Salone del Mobile Milano

Tegoroczne wiosenne spotkanie z designem właśnie dobiegło końca. 62. edycja Salone del Mobile Milano była pod wieloma względami rekordowa. Wydarzenie, w którym wzięło udział ponad
Dom Z nutką vintage
2024-04-25 | 10:40

Z nutką vintage

Właściciele mieszkania to miłośnicy dobrego designu z dawnych lat i sztuki. W ich nowym wnętrzu łączą się ze sobą zimne beże, drewno i naturalne tkaniny, stając się doskonałym tłem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.