Komunikaty PR

Oleje Tikkurila: naturalne piękno drewna na wiosnę

2021-03-25  |  19:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Coraz śmielsze wiosenne promienie słońca zachęcają do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Nie możemy się wręcz doczekać, kiedy będziemy mogli relaksować się na własnym tarasie czy w ogrodzie. Pierwsze pogodne dni to idealny moment, aby pomyśleć o odpowiednim przygotowaniu na nadchodzący sezon i zadbać o drewniane elementy, by mogły cieszyć nas swoim pięknem i trwale spełniać swoje funkcje. Warto postawić na ekologiczne oleje, które wykorzystując moc natury skutecznie chronią drewno oraz podkreślają jego oryginalny urok.

Dlaczego drewno ogrodowe wymaga ochrony?

Drewno jest szczególnie podatne na destrukcyjne działanie i wilgoci i promieniowania UV. Wysokojakościowe oleje, jak Tikkurila Valtti Plus Wood Oil czy Tikkurila Valtti Plus Terrace Oil, pozwolą skutecznie ochronić tarasy, meble oraz małą architekturę ogrodową przed zgubnym działaniem tych czynników i zapobiegną pękaniu drewna. Pielęgnacyjna moc olejów pozwoli utrwalić estetykę drewnianych elementów wokół domu, utrzymując ich aksamitną, przyjemną strukturę i naturalne usłojenie, które czyni każdy drewniany przedmiot niepowtarzalnym.

Drewniane duety kolorystyczne

Dzięki bogatej gamie kolorystycznej olejowanie drewna pozwala nie tylko zachować jego niezmienioną formę i naturalny urok, ale także nadać mu barwną nutę, umożliwiającą tworzenie oryginalnych aranżacji wokół domu. Rozjaśnione, a jednocześnie zabezpieczone deski tarasowe z zastosowaniem Tikkurila Valtti Plus Wood Oil w odcieniu 5060 będą stanowić rozświetlający punkt ogrodu przez cały rok. W tym zestawieniu doskonale sprawdzą się minimalistyczne meble ogrodowe, które skutecznie ochronimy stosując ten sam produkt. Dla efektu wizualnego możemy pokusić się o pomalowanie ich nieco ciemniejszym odcieniem 5087.

Dobór jaśniejszego koloru desek tarasowych i ciemniejszych mebli z palety Tikkurila Valtti Plus Wood Oil będzie zawsze trafnym rozwiązaniem dla miłośników delikatności i subtelności w obcowaniu z naturą. Sprawdzonym duetem kolorystycznym w takim wydaniu, pozwalającym uwolnić myśli i oddać się relaksowi, będzie np. zestawienie jaśniejszej barwy tarasu o numerze 5062 z ciemniejszym stolikiem w odcieniu 5083.

Nikt nie powiedział, że tylko jasne tarasy są piękne. Niezwykle efektownie wypadnie również duży taras pokryty czarnym olejem Tikkurila Valtti Plus Terrace Oil, zwłaszcza w zestawieniu z białym drewnianym płotem. Będzie się on także świetnie komponował z elementami z naturalnego drewna czy rattanowymi meblami ogrodowymi.

Relaks na huśtawce

Cóż bardziej zachęca do relaksu na świeżym powietrzu niż huśtawka tarasowa? Dla jej prawdziwych miłośników nawet niezbyt wysokie temperatury wczesnej wiosny nie są żadną przeszkodą. Niezależnie, czy zdecydujemy się na formę prostej deski pomalowanej farbą Tikkurila Valtti Opaque w odcieniu Q690, która artystycznie skomponuje się z podłogą tarasu w odcieniu 5087 z palety Tikkurila Valtti Plus Wood Oil, czy postawimy na wiszące wiklinowe kosze na tle desek zabezpieczonych tym olejem w odcieniu 5146, możemy liczyć na odprężenie i estetykę na najwyższym poziomie. A przed wiosennymi chłodami skutecznie ochronimy się tarasową szybą lub po prostu ciepłym kocem.

Więcej informacji o produktach Tikkurila do pielęgnacji drewna ogrodowego można znaleźć na stronie

https://www.tikkurila.pl/farby_dekoracyjne/inspiracje/w_ogrodzie/drewno_i_metal_na_zewnatrz.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.