Komunikaty PR

Opoczno i architekci pomagają!

2020-11-02  |  14:38
Biuro prasowe

Opoczno, polski producent płytek ceramicznych i gresowych oraz architekci wnętrz z całej Polski połączyli siły, aby wspierać inwestorów w zaplanowaniu remontu bez wychodzenia z domu. Dzięki temu, urządzający łazienki znajdą teraz na www.opoczno.eu wiele gotowych rozwiązań wśród projektów nagrodzonych w konkursie „#Opoczno i architekci pomagają”.

Najlepsze prace (zwycięskie oraz wyróżnione we wszystkich trzech etapach) konkursu „#Opoczno i architekci pomagają”, wybrano spośród 150 zgłoszonych do rywalizacji projektów. Wszystkie zgłoszenia, przygotowane z wykorzystaniem płytek Opoczno, można zobaczyć na stronie internetowej opoczno.eu. Powstała tam bogata baza inspiracji do domowych wnętrz. Na które warto zwrócić szczególną uwagę?

Nowocześnie i stylowo

Wśród nagrodzonych prac znalazły się między innymi propozycje dla fanów wnętrz urządzonych zgodnymi z aktualnym trendami. I miejsce w 3. edycji konkursu zajęła nowoczesna realizacja z nutą eklektyzmu autorstwa Joanny Andruszko. - Założeniem projektu było stworzenie wnętrza, które łączyłoby współczesne potrzeby estetyczne z funkcjonalnością – mówi autorka. - Styl tego wnętrza określiłabym jako modernistyczny, co podkreśliły użyte przeze mnie surowe w wyrazie płytki Newstone Grey, uzupełnione kolekcją Monoblock White Matt. Całość podkręca kolor płytki Green Show, który ma wyjątkową głębię, a we wnętrzach prezentuje się szykownie – dodaje projektantka. Z kolei projekt J&J Studio (III miejsce w 2. edycji) to świeża i nowoczesna propozycja łazienki w beżach. Połączenie płytek bazowych z kolekcji Calm Colors z dekorami Cream Carpet dało efekt ciepłego wnętrza, które za sprawą czarnych detali zyskuje nowoczesny look. Aktualne trendy i ponadczasowe rozwiązania połączyli projektanci biura Good Estate (III miejsce w 3. edycji). Autorzy projektu zastosowali na ścianach granatowe płytki z kolekcji Love You Navy oraz szare płytki o wzorze kamienia Newstone Graphite, a na podłodze płytki o wzorze patchworku z kolekcji Patchwork Clover.

Naturalna elegancja

Zwolennicy naturalnego klimatu we wnętrzach także znajdą wiele pomysłów wśród nagrodzonych projektów. Zainspirować ich może praca studia projektowego KAPA, która zwyciężyła w 1. edycji konkursu. Architekci wybrali płytki z kolekcji Love You Navy w wersji White, które stały się delikatnym tłem aranżacji. Obok wzoru jodełki na ścianie, jaki tworzą mozaiki z tej serii, dodali do konceptu wnętrza modny akcent w odcieniu butelkowej zieleni. W projekcie studia IN POINT (II miejsce w 1. etapie) ponadczasową aranżację inspirowaną japońską estetyką tworzy oryginalny zestaw materiałów: biały marmur, płytki Noisy Grey o matowej powierzchni i wzorze szarego kamienia oraz drewno. Elegancką łazienkę w naturalnym klimacie zaprojektowała również Alina Kowalska z pracowni Ali Decor (II miejsce w 2. edycji). - Moim zamierzeniem było stworzenie wnętrza eleganckiego, ponadczasowego, a zarazem funkcjonalnego. Wnętrze zaprojektowałam w stylu nowoczesnej klasyki – mówi autorka projektu. Jak osiągnąć taki efekt? Propozycja Aliny Kowalskiej to płytki z kolekcji Calacatta Gold o wzorze marmuru w połączeniu z drewnopodobnymi płytkami Natural Warm Grey z kolekcji Grand Wood. 

Mocne akcenty

Projekty nagrodzone w konkursie #Opoczno i architekci pomagają to również baza inspiracji dla osób poszukujących odważnych rozwiązań i ceniących wnętrza z charakterem. Projekt pracowni KAKO, który zwyciężył w 2. edycji konkursu, to propozycja wnętrza ekskluzywnego, co podkreślają baterie i dodatki w złotym kolorze. Eleganckie tło stanową płytki gresowe Optimum Cream z serii Grand Colours w beżowym odcieniu, a geometryczne wzory Patchwork Vertigo na podłodze korespondują z czarną ceramiką oraz dodatkami. Eklektyczne wnętrze toalety dla gości (II miejsce w 3. etapie) zaprojektował Patryk Zalewski. - Założeniem projektu było pokazanie niewielkiej łazienki w zupełnie odmiennym stylu – wyjaśnia autor projektu. - Chciałem udowodnić, że nie potrzeba dużego metrażu, żeby „zaszaleć”. Wybrałem na ścianę płytki Bachata White Glossy, a na podłogę Patchwork Vertigo. Zależało mi na tym, aby płytki były odpowiednim tłem do całej sceny, ale również miały swój charakter – dodaje projektant.  Z kolei pracownia Chrobotek Design (III miejsce w 1. edycji) sięgnęła po butelkową zieleń płytek Green Show, którą przełamano grafitową imitacją betonu Quenos Graphite, tworząc niezwykle odważną i wyrazistą kompozycję okładzin. Nutę delikatności wprowadza dekor Green Show Leaves Satin z graficznym motywem liści, zastosowany nad umywalką.

Wszystkie projekty zgłoszone do konkursu, w tym nagrodzone i wyróżnione, dostępne są na stronie: https://www.opoczno.eu/trendy/opoczno-i-architekci-pomagaja-,91.html

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie Biuro prasowe
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element
Dom Luksus, który nie przytłacza
2024-12-23 | 13:00

Luksus, który nie przytłacza

Styl quiet luxury to elegancja w najbardziej subtelnej, wysmakowanej formie. Nie znajdziemy tu krzykliwych wzorów, przesadnego przepychu ani trendów, które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń

Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.