Komunikaty PR

Paleniska ogrodowe. Przyjemne ciepło ognia w praktycznej i modnej oprawie

2021-03-02  |  12:57
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Wszystkie kłopoty z głowy

Paleniska za jednym zamachem rozwiązują kilka problemów, z którymi mierzy się każdy, kto zimą zamarzy o ognisku. Umożliwiają rozpalenie ognia nawet przy grubej warstwie śniegu. Choć biały puch będzie się topił, nie zaleje drew. Ponadto pozwalają cieszyć się urokiem igrających płomieni w zupełnie dowolnym miejscu. Odpowiednio zaprojektowana podstawa całkowicie wyklucza ryzyko uszkodzenia murawy, nasadzeń albo nawierzchni ogrodowej. Co ogromnie ważne, paleniska usuwają też niebezpieczeństwo rozprzestrzenienia się ognia. Dzięki nim można cieszyć się blaskiem płomieni również w małych miejskich ogrodach oraz na terenach otwartych, oczywiście w granicach prawa.

 

 

Moc zimowych rozrywek

Ogień ma prawdziwie magnetyczny urok. Już sama jego wizja potrafi na długo przykuwać spojrzenia
i nigdy się nie nudzi. Za dnia na tle śniegu rysuje się wszystkimi odcieniami czerwieni, wieczorem czy przy pochmurnym niebie dodatkowo rozświetla mrok. Zimą jednak wyjątkowo doceniamy także ciepło, które daje żywy ogień – pozwala nie zmarznąć mimo wielu godzin spędzonych na powietrzu. To ważne zwłaszcza teraz, gdy zgodnie z rekomendacjami ekspertów spotkania z przyjaciółmi staramy się przenosić w plener. Skrzyknąć znajomych nie jest zresztą trudno – zaproszenie „na ognisko” we wszystkich grupach wiekowych działa równie skuteczne, od dzieci po seniorów. Kiełbaski do pieczenia i gorąca herbata lub kawa w termosie wystarczą za całe przyjęcie. A przecież spotkanie wokół paleniska może towarzyszyć także innym zimowym aktywnościom.

 

Ogień w nowym kształcie

Oferta palenisk marki Kratki przynosi wiele nowoczesnych modeli. Największą popularnością cieszą się jednak dwa – okrągły Fire Sunny i sześciokątny Fire Gamma. Łączy je nie tylko minimalistyczna linia
i geometryczny wykrój, lecz również najwyższa jakość materiału oraz sposób produkcji zgodny ze światowymi standardami. W portfolio firmy znajdziemy też wolno stojące ogrzewacze gazowe, takie jak model Patio, od niedawna dostępny w nowym wykończeniu ze spieku kwarcowego Filo Ghisa. To elegancka i funkcjonalna propozycja dla osób, które cenią przyjemność rozniecania ognia i dokładania drewna, ale... wolą kontaktu z żywiołem poddanym władzy pilota.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.