Paleniska ogrodowe. Przyjemne ciepło ognia w praktycznej i modnej oprawie
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Wszystkie kłopoty z głowy
Paleniska za jednym zamachem rozwiązują kilka problemów, z którymi mierzy się każdy, kto zimą zamarzy o ognisku. Umożliwiają rozpalenie ognia nawet przy grubej warstwie śniegu. Choć biały puch będzie się topił, nie zaleje drew. Ponadto pozwalają cieszyć się urokiem igrających płomieni w zupełnie dowolnym miejscu. Odpowiednio zaprojektowana podstawa całkowicie wyklucza ryzyko uszkodzenia murawy, nasadzeń albo nawierzchni ogrodowej. Co ogromnie ważne, paleniska usuwają też niebezpieczeństwo rozprzestrzenienia się ognia. Dzięki nim można cieszyć się blaskiem płomieni również w małych miejskich ogrodach oraz na terenach otwartych, oczywiście w granicach prawa.
Moc zimowych rozrywek
Ogień ma prawdziwie magnetyczny urok. Już sama jego wizja potrafi na długo przykuwać spojrzenia
i nigdy się nie nudzi. Za dnia na tle śniegu rysuje się wszystkimi odcieniami czerwieni, wieczorem czy przy pochmurnym niebie dodatkowo rozświetla mrok. Zimą jednak wyjątkowo doceniamy także ciepło, które daje żywy ogień – pozwala nie zmarznąć mimo wielu godzin spędzonych na powietrzu. To ważne zwłaszcza teraz, gdy zgodnie z rekomendacjami ekspertów spotkania z przyjaciółmi staramy się przenosić w plener. Skrzyknąć znajomych nie jest zresztą trudno – zaproszenie „na ognisko” we wszystkich grupach wiekowych działa równie skuteczne, od dzieci po seniorów. Kiełbaski do pieczenia i gorąca herbata lub kawa w termosie wystarczą za całe przyjęcie. A przecież spotkanie wokół paleniska może towarzyszyć także innym zimowym aktywnościom.
Ogień w nowym kształcie
Oferta palenisk marki Kratki przynosi wiele nowoczesnych modeli. Największą popularnością cieszą się jednak dwa – okrągły Fire Sunny i sześciokątny Fire Gamma. Łączy je nie tylko minimalistyczna linia
i geometryczny wykrój, lecz również najwyższa jakość materiału oraz sposób produkcji zgodny ze światowymi standardami. W portfolio firmy znajdziemy też wolno stojące ogrzewacze gazowe, takie jak model Patio, od niedawna dostępny w nowym wykończeniu ze spieku kwarcowego Filo Ghisa. To elegancka i funkcjonalna propozycja dla osób, które cenią przyjemność rozniecania ognia i dokładania drewna, ale... wolą kontaktu z żywiołem poddanym władzy pilota.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.