Komunikaty PR

Pełna funkcjonalność i uniwersalność w zasięgu ręki

2020-11-30  |  10:11
Biuro prasowe

Istnieją osoby, które preferują szybkie, orzeźwiające prysznice oraz tacy, dla których udany dzień musi skończyć się długim i błogim relaksem w wannie. Co jednak zrobić w sytuacji, gdy obydwa typy tych ludzi mieszkają ze sobą pod jednym dachem? Wybrać parawan nawannowy od SANPLAST SA!

Funkcjonalność, higiena, oszczędność miejsca

Parawan nawannowy to kompromis, który świetnie sprawdza się w łazience. Jego niezaprzeczalnymi zaletami jest lepsze zagospodarowanie miejsca, ponieważ na powierzchni, którą zajmuje tylko wanna, znajduje się również prysznic. Taki parawan idealnie współgra z wannami marki SANPLAST SA tworząc jedną, pasującą do siebie, spójną całość. Dzięki modyfikacji powierzchni szkła Glass Protect,  możemy być pewni łatwości jego czyszczenia. Zyskujemy także pewność, że sprzęt będzie działał i wyglądał estetycznie przez wiele lat. 

Pełna estetyka parawanów nawannowych

Nowoczesne parawany nawannowe SANPLAST SA wykonane są ze szkła hartowanego. Dzięki swojej transparentności szyba w parawanie nie zasłania światła, a cała łazienka optycznie się powiększa. Takie rozwiązanie jest niezwykle elegancie i nowoczesne. Parawany nawannowe to funkcjonalność w najczystszej postaci – umożliwia komfortowe wzięcie prysznica, przy jednoczesnym nie rezygnowaniu z opcji pełnego relaksu, jaki daje wanna.

Kto powinien wybrać parawan nawannowy?

Na parawan nawannowy powinni zdecydować się wszyscy ci, którzy mieszkają z  domownikami o odmiennych preferencjach kapielowych. Będzie to również dobry wybór dla każdego, kto ceni sobie pełną wygodę, funkcjonalność, a przede wszystkim, możliwość decydowania i brak ograniczeń. Wszystko po to, aby każdego dnia cieszyć się inną opcją, dającą możliwość wykąpaniu się każdemu w sposób, który lubi najbardziej.

Niech Twoja łazienka dostosuje się do Ciebie, a nie Ty do niej. W realizowaniu tego marzenia pomoże Ci SANPLAST SA.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących Biuro prasowe
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.