Komunikaty PR

Pełna funkcjonalność i uniwersalność w zasięgu ręki

2020-11-30  |  10:11
Biuro prasowe

Istnieją osoby, które preferują szybkie, orzeźwiające prysznice oraz tacy, dla których udany dzień musi skończyć się długim i błogim relaksem w wannie. Co jednak zrobić w sytuacji, gdy obydwa typy tych ludzi mieszkają ze sobą pod jednym dachem? Wybrać parawan nawannowy od SANPLAST SA!

Funkcjonalność, higiena, oszczędność miejsca

Parawan nawannowy to kompromis, który świetnie sprawdza się w łazience. Jego niezaprzeczalnymi zaletami jest lepsze zagospodarowanie miejsca, ponieważ na powierzchni, którą zajmuje tylko wanna, znajduje się również prysznic. Taki parawan idealnie współgra z wannami marki SANPLAST SA tworząc jedną, pasującą do siebie, spójną całość. Dzięki modyfikacji powierzchni szkła Glass Protect,  możemy być pewni łatwości jego czyszczenia. Zyskujemy także pewność, że sprzęt będzie działał i wyglądał estetycznie przez wiele lat. 

Pełna estetyka parawanów nawannowych

Nowoczesne parawany nawannowe SANPLAST SA wykonane są ze szkła hartowanego. Dzięki swojej transparentności szyba w parawanie nie zasłania światła, a cała łazienka optycznie się powiększa. Takie rozwiązanie jest niezwykle elegancie i nowoczesne. Parawany nawannowe to funkcjonalność w najczystszej postaci – umożliwia komfortowe wzięcie prysznica, przy jednoczesnym nie rezygnowaniu z opcji pełnego relaksu, jaki daje wanna.

Kto powinien wybrać parawan nawannowy?

Na parawan nawannowy powinni zdecydować się wszyscy ci, którzy mieszkają z  domownikami o odmiennych preferencjach kapielowych. Będzie to również dobry wybór dla każdego, kto ceni sobie pełną wygodę, funkcjonalność, a przede wszystkim, możliwość decydowania i brak ograniczeń. Wszystko po to, aby każdego dnia cieszyć się inną opcją, dającą możliwość wykąpaniu się każdemu w sposób, który lubi najbardziej.

Niech Twoja łazienka dostosuje się do Ciebie, a nie Ty do niej. W realizowaniu tego marzenia pomoże Ci SANPLAST SA.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.