Komunikaty PR

Perły Ceramiki UE 2020 dla płytek Opoczno

2021-02-23  |  12:55
Biuro prasowe

Jury konkursu Perły Ceramiki UE 2020 przyznało aż siedem nagród kolekcjom płytek ceramicznych i gresowych z polskiego Opoczna, w tym Perłę Ceramiki Dystrybutorów i Perłę Ceramiki Projektantów. Wyjątkowe uznanie i łącznie trzy statuetki zdobyła kolekcja Color Crush.

Konkurs Perły Ceramiki UE organizowany jest od 2004 roku przez redakcję kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych”. Nagrodzone w tym plebiscycie kolekcje docenione są za wyjątkowe wzornictwo oraz jakość. Od 2012 r. partnerem konkursu jest firma CAD Projekt K&A, a tegoroczna edycja odbywała się  pod honorowym patronatem Stowarzyszenia Architektów Polskich (SARP).

Głosami jury konkursowego oraz architektów i projektantów wnętrz, którzy przyznają tytuł najlepszym ich zdaniem produktom zgłoszonym do rywalizacji,  w tym roku aż siedem prestiżowych nagród otrzymały kolekcje z portfolio Opoczno, najstarszego polskiego producenta płytek ceramicznych i gresowych. Szczególnie doceniono kolekcję Color Crush, która otrzymała łącznie aż trzy wyróżnienia: Perłę Ceramiki 2020 oraz Perłę Ceramiki Dystrybutorów i Perłę Ceramiki Projektantów 2020.

Kolekcja Color Crush z serii wielkoformatowych gresów Grand Concept Opoczno zachwyca melanżem żył, załamań i rozświetleń tworzących mocny rysunek podkreślony wyjątkowym kolorem granatu. - To jedna z naszych najciekawszych propozycji i cieszy się ogromną popularnością wśród konsumentów – mówi Agnieszka Zapolska, Dyrektor Marketingu Produktowego i Komunikacji marki Opoczno. -Pierwowzorem kolekcji jest labradoryt, minerał ceniony ze względu na swoje metaliczne refleksy, które w najpiękniejszych i najrzadszych okazach prezentują niezwykle szeroką gamę kolorów, w tym odcienie niebieskiego i brązu. Nagrody projektantów i dystrybutorów są szczególnie cenne. To dla nas potwierdzenie, że kolekcja cieszy się uznaniem klientów i architektów oraz wpisuje się  w aktualne trendy w architekturze wnętrz.

Tytuł Perły Ceramiki UE 2020 otrzymały także dwie inne kolekcje gresów z serii Grand Concept. To kolekcja Eternal, której wzór stanowi mariaż dystyngowanej bieli i eleganckiej czerni. Czyste białe tło wzbogacone zostało czarnymi żyłami, co w połączeniu z polerowaną powierzchnią dało śmiały, designerski efekt. Statuetkę zdobyły także inspirowane wulkaniczną lawą beżowe płytki Vulcanic Dust, ozdobione nieregularnymi rdzawymi żyłami, które podkreślają ekskluzywny charakter kolekcji.

Jury doceniło także design oraz cechy użytkowe dwóch kolekcji w wyjątkowym formacie 40x120 cm z oferty Opoczno. Perłę Ceramiki UE 2020 otrzymała Break The Line, która zaskakuje kombinacją dwóch mocnych kamieni o skrajnie różnych wzorach. To grafitowe, z delikatną głębią brązu i białe płytki o rysunku naturalnego łupka w dwóch wersjach: gładkiej oraz z oryginalną strukturą w formie ramki.

Prestiżowy tytuł przypadł również inspirowanym naturą płytkom Green Show, których kolorystyka oraz grafika łączą niezwykle popularny trend miejskiej dżungli z klasyczną elegancją. W kolekcji króluje intensywna zieleń oraz motywy tropikalnych roślin.

- Wszystkie tytuły Perły Ceramiki UE 2020 przyznane kolekcjom Opoczno niezmiernie nas cieszą – dodaje Agnieszka Zapolska. – Jesteśmy dumni, że jury doceniło wyrafinowane wzornictwo naszych produktów. Tworząc serię Grand Concept wykorzystaliśmy skany autentycznych minerałów. Z kolei niezwykły efekt dekoratorski płytek Green Show udało się stworzyć nanosząc wzór liści na powierzchnię białej płytki za pomocą błyszczącego tuszu. Jest to wynikiem pracy koncepcyjnej całego zespołu, zastosowania wyjątkowych grafik oraz nowoczesnych technologii. Dzięki temu możemy pochwalić się tak spektakularnymi efektami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.