Piękne palety barw, inspirujące aranżacje, ciekawe pomysły – Karta Kolorów Dulux
Dulux, marka AkzoNobel, zaprezentował tegoroczną Kartę Kolorów dla całego portfolio produktów. Poza znanymi dotąd paletami gotowych farb znajdują się w niej także nowości – najmodniejsze barwy na 2021 rok – wybrane przez ekspertów i poszukiwane przez klientów. Sprawdź, jak z ich pomocą nadać wnętrzu swojego domu wyjątkowego charakteru.
Przytulny róż
Pozytywny i kojący – tak najprościej opisać pudrowy róż, który zagościł w tegorocznej palecie kolorów Dulux. W zależności od towarzyszących mu barw, pozwala stworzyć przestrzeń wyzwalającą kreatywność lub niezwykle relaksującą, do której chętnie wracamy, aby „doładować baterie”.
Kolory Ziemi
Wyraźny trend bliskości z naturą widoczny jest m.in. poprzez Moc Ziemi – Kolor Roku 2021. Ciepły i neutralny odcień brązu wnosi do pomieszczenia przytulność oraz siłę spokoju. Głębię wody dostrzegamy zaś w magnetyzującym pięknie morskiego granatu, a tropikalna zieleń przywodzi kojącą bliskość lasu.
Najmodniejszy odcień żółtego
Musztardowy trend jest energetyzujący, ale nie przytłacza. Ten niesamowity odcień ochry ożywi każde wnętrze i nada mu wyjątkowego charakteru. Wspaniale podkreśli styl, w jakim pomieszczenie zostało urządzone.
Piękno ponadczasowej bieli
Wśród nowości kolorystycznych znajdują się także cztery odcienie bieli. Ciepłe nuty wniosą do wnętrz desingerski biały oraz neutralna biel. Jeśli natomiast szukamy zimniejszych tonów, możemy sięgnąć po biały skandynawski lub chłodną biel. Wszystkie stanowią doskonałe tło dla innych barw, a dzięki swojej uniwersalności sprawdzą się zarówno w nowoczesnych, jak i klasycznych stylizacjach.
Świeżość poranka
Miętową szarość, Kolor Roku 2020, który podbił serca konsumentów dzięki swojej przyjemnej barwie na pograniczu zieleni, błękitu i szarości, poszerzył w tym roku paletę pastelowych farb Dulux EasyCare oraz EasyCare+. Wcześniej dostępny był jedynie z mieszalnika. Ten łagodny kolor wspaniale prezentuje się w jasnych wnętrzach w towarzystwie naturalnych materiałów i drewnianych dodatków.
Więcej inspiracji znajdziesz na kartakolorow.duluxpolska.pl oraz na dulux.pl. Nie wiesz, jaki kolor wybrać? Skorzystaj z aplikacji Dulux Visualizer i przekonaj się, jak dana barwa prezentuje się w konkretnym wnętrzu. Aplikacja ma także funkcję skanowania koloru z przedmiotów i dobierania jego odpowiednika wśród farb. Jeśli wolisz sprawdzić kolor bezpośrednio na ścianie, sięgnij po poręczny Tester Kolorów Dulux.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.