Podaruj bliskim dobry sen na Święta
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Święta Bożego Narodzenia to doskonały czas, by poprzez dobór przemyślanego prezentu pokazać drugiej osobie, jak bardzo nam na niej zależy. Odpowiedni drobiazg to nie tylko uśmiech na ustach obdarowanej osoby. Czy może być bardziej szlachetna intencja niż chęć zadbania o zdrowie najbliższych? Wyraź troskę poprzez sprawienie komuś, kogo kochasz, kołdry i poduszki marki Wendre.
Niebanalny prezent
Choć zazwyczaj sklepowe witryny przed Świętami Bożego Narodzenia zachęcają do kupna jaskrawych drobiazgów, dobrze zwrócić uwagę na prezenty, które nie tylko ładnie wyglądają, lecz także są praktyczne i pomagają nam zadbać o zdrowie. Z badań przeprowadzonych przez firmę Wendre wynika, że Polacy używają jednej kołdry przez średnio 9 lat*. Z kolei producenci rekomendują, aby wymieniać kołdrę raz na 3-4 lata, ze względu zarówno na komfort jak i higienę. Spędzamy w łóżku blisko 3 tysiące godzin rocznie! Dlatego należy zadbać o to, żeby produkty, które nam wtedy towarzyszą i mają tak intensywny kontakt z naszym ciałem, były odpowiedniej jakości. Na Święta warto podarować bliskim profesjonalną kołdrę i poduszkę z linii DreamPro™ marki Wendre, które zostały stworzone z myślą o najbardziej wymagających użytkownikach.
Linia kołder i poduszek od zadań specjalnych
Kto z nas nie chciałby budzić się codziennie wypoczęty i zrelaksowany? Pomóżmy naszym bliskim zadbać o ten kluczowy dla ich zdrowia i samopoczucia aspekt, jakim jest zdrowy, komfortowy sen. Każdy z nas ma inne preferencje dotyczące kołder i poduszek. Osoby szczególnie narażone na alergie z pewnością docenią zalety linii DreamPro™. Poszycie wykonane z materiału Evolon®, o gęstej strukturze mikroskopijnych włókien stanowi skuteczną barierę przed alergenami roztoczy kurzu domowego. Antyalergiczne właściwości tkaniny są osiągane bez użycia jakichkolwiek dodatkowych środków chemicznych czy biobójczych. Sprężystość i miękkość kołder i poduszek to z kolei zasługa wypełnienia z włókien poliestrowych. Produkty można prać w temperaturze 95 stopni, co z pewnością zadowoli osoby szczególnie dbające o higienę swojego snu. - mówi Beata Przybylak, ekspert marki Wendre.
*Badanie ogólnopolskie na próbie 1000 respondentów, październik 2020
Wendre umieszcza na etykietach kołder i poduszek szczegółowe oznaczenia dotyczące konserwacji każdego ze swoich produktów. Tylko kołdry i poduszki oznakowane logo Wendre są produktami oryginalnymi.
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.