Komunikaty PR

Ponadczasowa elegancja we wnętrzu

2020-12-21  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Elegancja bazuje na właściwych zestawieniach koloru i tekstury oraz na subtelnej grze między nimi. Ciekawą ilustracją tak rozumianej definicji jest nowość Villeroy&Boch – płytki ścienne oraz dekory kolekcji Restonica. Wszystko wskazuje na to, że 2021 upłynie pod ich znakiem.

Creme, greige oraz anthracite – szlachetność tych barw zainspirowała twórców kolekcji Restonica Villeroy&Boch do stworzenia nowoczesnej linii płytek ściennych znanych zarówno z niezwykłej gładkości matu, jak i z ciekawej tekstury dekorów linii. Dzięki nim na ścianach jednego wnętrza, w różnych zestawieniach i proporcjach, może dojść do spotkania dwóch komplementarnych jakości.

Myślenie o aranżacji zacznij od dekoru

Aranżując wnętrze domu lub mieszkania warto zacząć od spójnego pomysłu, który interpretowany na kilka sposobów, pojawi się w każdej przestrzeni. Motywem przewodnim może zostać na przykład tekstura – jak na dekorach Restonica Villeroy&Boch.

Charakterystyczne wypukłości płytek z powodzeniem skupiają na sobie wzrok i w interesujący sposób odbijają światło. Dzięki temu sprawdzą się zarówno na otwartej płaszczyźnie, jak i we wnęce – jako całościowy koncept ściany lub jej części.

Dzięki dekorom możliwe jest tworzenie eleganckich, wydzielonych części płytkowej kompozycji nad umywalką albo przy wannie. W monochromatycznym duecie z gładkimi płytkami w tym samym kolorze lub w zestawieniu z inną barwą.

Efekt reliefu i kunszt rękodzieła

Linia dekorów w subtelny sposób nawiązuje do wieloletniej tradycji reliefu, czyli wykonanej w kamieniu lub drewnie płaskorzeźby. Twórcy kolekcji zinterpretowali tę formę sztuki w nieco abstrakcyjny i niezwykle nowoczesny sposób, dzięki czemu płytki Restonica pasują do współczesnych, stylowych projektów oraz inwestycji.

Purystyczna natura oraz niebanalne oblicze płytkowego reliefu na długo zapadają w pamięć i już zawsze kojarzą się z trendsetterskimi pomysłami designerów współpracujących z marką Villeroy&Boch.

Dwa formaty piękna i ich wymiar praktyczny

Płytki Restonica Villeroy&Boch dostępne są w dwóch formatach 20x60 cm oraz 30x90 cm. Większy rozmiar ułatwi szybką aranżację dużych ścian, mniejszy pomoże przy wykończeniach i aranżacji mniejszych przestrzeni. Szlachetność barw kolekcji będzie natomiast gwarancją udanego projektu w chłodnej lub ciepłej tonacji.

Wspomniane formaty można swobodnie łączyć w symetryczny lub rozproszony układ, który podkreśli trójwymiarową fakturę dekorów oraz niezwykłą urodę płytek. Te zaś obok walorów wizualnych, posiadają też pożądane rozwiązania praktyczne – takie jak szkliwo CeramicPlus, która sprawia, że ściany są miłe w dotyku i szczególnie łatwe w pielęgnacji.

Elegancja z nutą ekstrawagancji

Twórcy kolekcji Restonica Villeroy&Boch wychodzą również naprzeciw potrzebom osób poszukujących nietuzinkowych, wnętrzarskich rozwiązań. Płytki – kojarzone najczęściej z gładką, matową powierzchnią – pokazują w niej dodatkową, estetyzującą przestrzeń, właściwość.

Nieco ekstrawaganckie, trochę drapieżne i niejednoznaczne, pomogą podkreślić klimat pokoi oraz zwiększyć szansę na końcowy efekt „wow!”. Takie połączenie zachowawczej klasyki oraz oryginalnej nowoczesności zda egzamin w większości aranżowanych wnętrz domów oraz przestrzeni publicznej. I z pewnością nie raz zostanie docenione za ponadczasową, inspirującą elegancję.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.