Komunikaty PR

Powrót do korzeni, czyli białe kabiny prysznicowe wracają

2021-05-05  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania jpeg ( 0.2 MB )

Kabiny prysznicowe z białymi okuciami to modny i ponadczasowy wariant, który sprawdzi się w każdej łazience. Kiedy warto się na niego zdecydować? Podpowiadamy. 

 

Biel jest świeża, harmonijna i uniwersalna. Między innymi dlatego tak chętnie wykorzystywana jest zarówno w modzie, jak i w aranżacji wnętrz. Stanowi doskonałe tło dla kontrastujących z nią dodatków oraz doskonale prezentuje się jako akcent kolorystyczny czy też dopełnienie całego wystroju wnętrza. 

W zależności od pomysłu, aranżacja łazienki w odcieniach bieli może być ciepła i spokojna lub stonowana i chłodna. Między innymi dlatego, tak ważny jest dobór tonacji i zastosowanie w odpowiednich proporcjach. Mając w planach zakup białej kabiny prysznicowej możemy mieć jednak pewność, że będzie ona pasować do każdej łazienki i każdego stylu w jakim jest urządzona. Białe detale w pastelowych i neutralnych wnętrzach dodadzą mu świeżości. Mogą być również delikatnym ozdobnikiem na tle kolorowych ścian, dodając pomieszczeniu wyrazistości. 

Białe okucia kabin prysznicowych subtelnie podkreślają zarówno charakter jasnych łazienek, jak i tych zróżnicowanych kolorystycznie. Mogą być też ciekawą alternatywą dla chromowanych elementów, które dotychczas najczęściej pojawiały się w polskich domach – mówi Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.

Białe kabiny prysznicowe świetnie wyglądają zamontowane bezpośrednio na podłodzie oraz na brodziku – płaskim lub ultrapłaskim zlicowanym z poziomem posadzki. Efektownie zaprezentują się w zestawieniu z brodzikiem w tym samym kolorze lub w innym odcieniu.

Brodziki z konglomeratu marmurowego w ofercie Radaway dostępne są w 4 kolorach – białym, czarnym, antracytowym oraz cemento, dzięki czemu łatwo je dopasować do wnętrza tak, by współgrały z panującym w nim stylem – dodaje Hanna Błaszak.

Atutem białych kabin jest również ich uniwersalność. Pasują zarówno do małych łazienek, jak i dużych salonów kąpielowych. Wśród dostępnych modeli znaleźć można kabiny półokrągłe, przyścienne, kwadratowe czy typu walk-in. Sprawdzą się też w przestrzeniach o nietypowym kształcie. 

W ofercie Radaway seria białych kabin Essenza Pro dostępna jest w programie „Na miarę” umożliwiającym wykonanie produktu według indywidualnych potrzeb. Dlatego też nie ma znaczenia jakim wnętrzem dysponują nasi klienci. Jesteśmy w stanie dopasować wybrany przez nich model do każdej sytuacji aranżacyjnej – przekonuje Hanna Błaszak.

Białe kabiny można także spersonalizować.  Będą ciekawie wyglądać w połączeniu z różnymi kolorami szkła lub z wygrawerowanym wzorem czy wielobarwnym nadrukiem na szybie, dzięki czemu staną się wtedy oryginalną ozdobą wnętrza.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.