Pozytywne zmiany w Profim
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Początek roku 2021 przyniósł dobre informacje o znanej na rynku meblarskim marce Profim. Wraz z dniem 04.01.2021 roku zmianie uległa nazwa firmy Profim Sp. z o.o. na Flokk Sp. z o.o. Najważniejszą informacją jest fakt, że Profim pozostaje jako marka i dołącza do domu marek Flokk (Profim, Giroflex, Offecct, HAG, RBM, RH, BMA, 9to5). Jest to kolejny etap integracji z Flokk, której częścią Profim jest od 2018 roku. Zmiana ma charakter czysto formalny i nie ma wpływu na codzienną działalność firmy. Celem tego działania jest dalsze umacnianie marki Profim oraz rozpoczęcie produkcji innych marek oraz produktów z grupy Flokk w zakładzie w Turku jeszcze w 2021 roku.
Profim jako marka. Z 30-letnią historią, odważna i energiczna – z precyzyjnie zaprojektowanym portfolio produktów w przystępnej cenie. Z nową, starannie wypracowaną strategią marki oraz z nowym językiem wizualnym. Z Mają Ganszyniec jako dyrektorką artystyczną. Z nowym podejściem do języka designu odpowiadającym 30-stoletniej marce – ciągle młodej, ale już doświadczonej. Proponującej nowe rozwiązania. Z odświeżonym logo. Od stycznia zachwyca piękną, odpowiadającą na najnowsze trendy nową paletą kolorystyczną tkanin. Nowe oblicze Profim już teraz można obserwować na ich kanałach społecznościowych, zaś na marzec planowana jest odsłona nowej strony internetowej.
Flokk jako dom marek oraz jako producent. Zmiana nazwy producenta daje jeszcze większe możliwości rozwoju zakładu produkcyjnego w Turku, który wyrasta na jedną z najważniejszych fabryk w całej grupie Flokk. To wszystko możliwe jest dzięki pasji, zaangażowaniu oraz wysokim umiejętnościom ludzi, którzy tworzą markę Profim oraz strategicznemu położeniu Turku w Polsce i w Europie.
BIO
Profim to lokalna marka w globalnym świecie. Marka swoją pozycję na rynku europejskim buduje od 30 lat, a od blisko trzech lat jest członkiem grupy Flokk. Szukanie sprytnych rozwiązań połączone z praktycznym podejście do projektowania to tajemnica naszego sukcesu. Wierzymy, że piękne wnętrza można tworzyć w ramach każdego budżetu. Świetnie zaprojektowane meble mogą być przystępna cenowo i charakteryzować się wysoką jakością. Tak rozumiemy dobry design.
Flokk jest wiodącym w Europie producentem wysokiej jakości mebli do pracy. Flokk jest dumnym właścicielem marek produktów HÅG, Offecct, Giroflex, RH, Profim, 9to5, BMA, RBM i Malmstolen. Strukturalne skupienie się na środowisku przez kilka dziesięcioleci umożliwiło firmie Flokk bycie liderem w rozwoju zrównoważonych mebli. Siedziba firmy Flokk znajduje się w Oslo w Norwegii, a główne zakłady produkcyjne w Røros (Norwegia), Nässjö (Szwecja), Turku (Polska) i Hawthorne (USA). Ponadto Flokk posiada biura sprzedaży w Norwegii, Szwecji, Danii, Niemczech, Belgii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Francji, Szwajcarii, Singapurze, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, w Chiny i w Australii. Produkty Flokk są sprzedawane w ponad 80 krajach na całym świecie. Około 2500 pracowników współpracuje przy realizacji wizji Flokk: Inspiruj wspaniałą pracę.
"Dizajn na fali". Cykl spotkań w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Haier na nowo definiuje styl i personalizację w kuchni
Dzień Ziemi: rozwiązania dekoracyjne przyjazne planecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Prawie 60 proc. Polaków podejmowało próby odchudzania. U większości efekty były krótkotrwałe i powodowały problemy zdrowotne
Trzech na pięciu Polaków ma za sobą próby odchudzania, a w tej grupie więcej jest kobiet – wynika z raportu Centrum Respo. Odchudzamy się z różnym skutkiem, najczęściej osiągamy efekty, ale okazują się one krótkotrwałe. Może o tym świadczyć informacja, że 54 proc. odchudzających się Polaków w ostatnich pięciu latach podchodziło do diety między dwa a pięć razy, a co 10. nawet częściej. Jak podkreślają autorzy raportu, to, że wielu Polaków się odchudza, nie jest niczym niepokojącym, ale jest kilka czynników, które czynią kulturę dietetyczną toksyczną. Jednym z nich jest wczesny wiek rozpoczynania odchudzania, ale też negatywne skutki diet, również dla zdrowia psychicznego.
Edukacja
Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem
Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.
Muzyka
Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna
Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.