Komunikaty PR

Pozytywne zmiany w Profim

2021-01-15  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Początek roku 2021 przyniósł dobre informacje o znanej na rynku meblarskim marce Profim. Wraz z dniem 04.01.2021 roku zmianie uległa nazwa firmy Profim Sp. z o.o. na Flokk Sp. z o.o. Najważniejszą informacją jest fakt, że Profim pozostaje jako marka i dołącza do domu marek Flokk (Profim, Giroflex, Offecct, HAG, RBM, RH, BMA, 9to5). Jest to kolejny etap integracji z Flokk, której częścią Profim jest od 2018 roku. Zmiana ma charakter czysto formalny i nie ma wpływu na codzienną działalność firmy. Celem tego działania jest dalsze umacnianie marki Profim oraz rozpoczęcie produkcji innych marek oraz produktów z grupy Flokk w zakładzie w Turku jeszcze w 2021 roku.

Profim jako marka.  Z 30-letnią historią, odważna i energiczna – z precyzyjnie zaprojektowanym portfolio produktów w przystępnej cenie. Z nową, starannie wypracowaną strategią marki oraz z nowym językiem wizualnym. Z Mają Ganszyniec jako dyrektorką artystyczną. Z nowym podejściem do języka designu odpowiadającym 30-stoletniej marce – ciągle młodej, ale już doświadczonej. Proponującej nowe rozwiązania. Z odświeżonym logo. Od stycznia zachwyca piękną, odpowiadającą na najnowsze trendy nową paletą kolorystyczną tkanin. Nowe oblicze Profim już teraz można obserwować na ich kanałach społecznościowych, zaś na marzec planowana jest odsłona nowej strony internetowej.

Flokk jako dom marek oraz jako producent. Zmiana nazwy producenta daje jeszcze większe możliwości rozwoju zakładu produkcyjnego w Turku, który wyrasta na jedną z najważniejszych fabryk w całej grupie Flokk. To wszystko możliwe jest dzięki pasji, zaangażowaniu oraz wysokim umiejętnościom ludzi, którzy tworzą markę Profim oraz strategicznemu położeniu Turku w Polsce i w Europie.

BIO

Profim to lokalna marka w globalnym świecie. Marka swoją pozycję na rynku europejskim buduje od 30 lat, a od blisko trzech lat jest członkiem grupy Flokk. Szukanie sprytnych rozwiązań połączone z praktycznym podejście do projektowania to tajemnica naszego sukcesu. Wierzymy, że piękne wnętrza można tworzyć w ramach każdego budżetu. Świetnie zaprojektowane meble mogą być przystępna cenowo i charakteryzować się wysoką jakością. Tak rozumiemy dobry design.

Flokk jest wiodącym w Europie producentem wysokiej jakości mebli do pracy. Flokk jest dumnym właścicielem marek produktów HÅG, Offecct, Giroflex, RH, Profim, 9to5, BMA, RBM i Malmstolen. Strukturalne skupienie się na środowisku przez kilka dziesięcioleci umożliwiło firmie Flokk bycie liderem w rozwoju zrównoważonych mebli. Siedziba firmy Flokk znajduje się w Oslo w Norwegii, a główne zakłady produkcyjne w Røros (Norwegia), Nässjö (Szwecja), Turku (Polska) i Hawthorne (USA). Ponadto Flokk posiada biura sprzedaży w Norwegii, Szwecji, Danii, Niemczech, Belgii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Francji, Szwajcarii, Singapurze, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, w Chiny i w Australii. Produkty Flokk są sprzedawane w ponad 80 krajach na całym świecie. Około 2500 pracowników współpracuje przy realizacji wizji Flokk: Inspiruj wspaniałą pracę.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.