Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do świątecznych paczek, kupimy w sklepach sieci już za mniej niż 15 złotych.
Słodkie upominki to zawsze trafiony pomysł na święta, zwłaszcza jako dodatek do prezentów. W sklepach Lidl Polska na klientów czeka bogata oferta świątecznych słodyczy – od czekoladek i pralin po aromatyczne pierniczki – do 15 złotych! W ofercie sieci znajdziemy m.in. szeroki wybór czekolad Kinder. Za pół metra czekolady Kinder zapłacimy 14,99 zł/300 g/1 opak., Kinder Czekoladę dostaniemy w supercenach, za 9,29 zł/150 g/1 opak. lub 13,99 zł/200 g/1 opak., a czekoladowe Figurki Mikołaja Kinder są dostępne w cenie 7,39 zł/55 g/1 opak. Na lidlowych półkach znajdziemy również nowości[1] od marki Baileys: irlandzkie karmelki w czekoladzie deserowej (12,99 zł/90 g/1 opak.) oraz ciastka z kremem w mlecznej czekoladzie (5,99 zł/128 g/1 opak.), które zachwycą niejednego łasucha. Na fanów wykwintnych smaków czeka mleczko o smaku ajerkoniaku do marki Deluxe, w supercenie za 12,99 zł/380 g/1 opak. Natomiast do niedzieli, 22 grudnia, wszystkie duże czekolady Milka, 250-300 g, kupimy w promocji 2 + 1 za grosz[2]. Ta sama promocja obowiązuje na wszystkie praliny Ferrero i Rafaello. Przy zakupie trzech produktów, trzeci, najtańszy dostaniemy za 1 gorsz! Natomiast wszystkie słodycze marki Kinder od soboty, 21 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, dostaniemy w promocji 2 + 1 za grosz[3].
Świąteczny nastrój dopełnią słodycze marki Favorina! Ciasteczka korzenne Favorina (7,99 zł/600 g/1 opak.), ciasteczka migdałowo-korzenne Favorina (8,99 zł/300 g/1 opak.) czy dzwoneczki korzenne Favorina (5,99 zł/320 g/1 opak.), doskonale skomponują się z herbatą zimową cejlońską Sir Adalbert’s Tea (7,99 zł/20 torebek/1 opak.) lub napojem o smaku białej czekolady KRÜGER (11,99 zł/150 g/1 opak.) W ofercie sieci pojawiły się także Mikołaje z czekolady mlecznej Favorina (5,99 zł/125 g/1 opak.), pianki gwiazdki Favorina (7,99 zł/250 g/1 opak.) oraz Mikołaje z czekolady z drażami czekoladowymi Favorina (6,99 zł/155 g/1 opak.). A dla fanów pierników, sieć przygotowała szeroką gamę piernikowych słodkości Favorina w supercenach: pierniki norymberskie (11,99 zł/300 g/1 opak.), pierniki nadziewane, różne rodzaje (9,99 zł/300 g/1 opak.) czy pierniki glazurowane (6,99 zł/200 g/1 opak.). Do 24 grudnia, posiadacze Karty Dużej Rodziny mogą kupić wszystkie produkty marki Favorina 10% taniej!
[1] Produkty przeznaczone są dla osób pełnoletnich.
[2] Trzecia, najtańsza za 1 grosz.
[3] Trzeci, najtańszy za 1 grosz.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.