Komunikaty PR

Pro Nature – codzienne małe kroki w kierunku ekologii

2020-11-24  |  12:00
Biuro prasowe

W dzisiejszym świecie wszyscy już mamy świadomość, jak ważne dla środowiska są nasze codzienne wybory związane z kupowaniem środków czystości. Warto jednak wciąż przypominać o tym, co jeszcze możemy robić, aby pozostawić po sobie jak najmniejszy ślad na naszej planecie. Oto parę małych codziennych kroków dla człowieka, a wielkich dla ekologii!

Sprawdzaj skład produktów

Na rynku dostępne są produkty nawet w 99,9% oparte na składnikach pochodzenia naturalnego, które są równie skuteczne w usuwaniu zanieczyszczeń, co zwykłe detergenty. Do takich inspirowanych naturą produktów należą między innymi środki czystości z serii Pro Nature firmy Henkel. Używanie ich jest bezpieczne dla planety, ponieważ są biodegradowalne. Dlatego zawsze sprawdzajmy skład środków do czyszczenia i szukajmy oznaczeń wskazujących na przyjazność dla środowiska, takich jak np. Ecolabel.

Spójrz na źródło pochodzenia składników

Przy wyborze środków do czyszczenia warto też zwrócić uwagę na wykorzystanie odnawialnych surowców pochodzących ze zrównoważonej uprawy, które zmniejsza negatywny wpływ na środowisko. Czym jest rolnictwo zrównoważone? Jest to efektywna produkcja bezpiecznych, wysokiej jakości produktów rolnych w sposób chroniący środowisko naturalne, a także poprawiający jego stan. Jeśli mamy więc do wyboru produkt, którego składniki pochodzą ze zrównoważonych upraw, taki jak np. płyn do czyszczenia Bref Bath Pro Nature, to nie ma się nad czym zastanawiać!

Zwróć uwagę na rodzaj plastiku

Rosnąca góra plastiku to zmora każdego konsumenta, któremu zależy na przyszłości planety. Zwykle to właśnie plastikowych opakowań jest wyrzucanych najwięcej w gospodarstwach domowych. Dlatego najlepiej wybierać takie produkty, których opakowanie nadaje się do recyklingu. Ważnym aspektem ochrony środowiska podczas produkcji opakowań jest również stosowanie surowców pochodzących w jak największym stopniu z recyklingu. Dzięki zaawansowanej technologii i odpowiedzialności społecznej firm, na rynku dostępne są już opakowania, które w 100% pochodzą z surowców z recyklingu, np. opakowania produktów z linii Pro Nature firmy Henkel: tabletek do zmywarki Somat, płynu do naczyń Pur czy zawieszek do toalet Bref.

Czy wiesz, co to jest social plastic?

W 2017 r. Henkel wprowadził na rynek opakowania wykonane w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu, dzięki czemu kupując produkty tej firmy, np. z linii Pro Nature, dokładamy swoją cegiełkę do troski o środowisko. Ale nie wszyscy wiedzą, że aż do 50% plastiku, z którego są wykonane opakowania marek Henkla, to tzw. social plastic – plastik pochodzący ze społecznej zbiórki. Social plastic jest pozyskiwany poprzez zbiórkę w najbardziej zanieczyszczonych i najbiedniejszych regionach świata, których mieszkańcy w zamian za zebrane przez siebie plastikowe odpady otrzymują pieniądze, produkty lub usługi. W ten sposób firma Henkel, wykorzystując ten surowiec do produkcji opakowań, wspiera gospodarkę o obiegu zamkniętym, przeciwdziała zanieczyszczaniu plastikiem oceanów oraz poprawia standard życia najbiedniejszych. Warto to wiedzieć, wybierając się na zakupy po środki czystości.

Tabletki do zmywarki Somat Pro Nature

Dzięki skutecznej formule opartej w 94% na składnikach pochodzenia naturalnego tabletki do zmywarki Somat Pro Nature sprawiają, że naczynia są czyste i lśniące. Ponadto tabletki są zapakowane w wodorozpuszczalną folię i nie zawierają substancji zapachowych, a ich opakowanie pochodzi w 100% z recyklingu.

Pojemność i rekomendowana cena detaliczna: Somat Pro Nature 36 – 21,99 zł; Somat Pro Nature 54 – 29,99 zł

Płyn do mycia naczyń Pur Pro Nature

Inspirowany naturą płyn do mycia naczyń Pur Pro Nature zawiera składniki w 95,5% pochodzenia naturalnego, a jego butelka nadaje się w 100% do recyklingu. Ponadto płyn nie zawiera substancji zapachowych.

Pojemność i rekomendowana cena detaliczna: Pur Pro Nature 500 ml – 4,49 zł

Płyn do czyszczenia powierzchni Bref Bathroom Pro Nature

Dzięki skutecznej formule opartej w 99,9% na składnikach pochodzenia naturalnego płyn do czyszczenia Bref Bathroom Pro Nature usuwa kamień oraz brud ze wszystkich powierzchni łazienkowych. Wykorzystanie odnawialnych surowców pochodzących ze zrównoważonej uprawy zmniejsza negatywny wpływ na środowisko. Ponadto butelka płynu pochodzi w 100% z recyklingu, w tym 25% z social plastic.

Pojemność i rekomendowana cena detaliczna: Bref Bathroom Pro Nature 750 ml – 10,99 zł

Żel do toalet Bref Pro Nature

Dzięki specjalnej recepturze zapobiegającej osadzaniu się kamienia, zawierającej w 90% składniki pochodzenia naturalnego, żel do toalet Bref Pro Nature utrzymuje czystość toalety w sposób przyjazny dla środowiska. Butelka pochodzi w 50% z recyklingu.

Pojemność i rekomendowana cena detaliczna: Żel do toalet Bref Pro Nature 700 ml – 7,99  zł

Zawieszki do toalet Bref Pro Nature

Opakowanie zawieszki toaletowej Bref Pro Nature jest przyjazne dla środowiska, ponieważ plastikowa zawieszka i karton pochodzą w 100% z recyklingu i nadają się do ponownego przetworzenia.

Pojemność i rekomendowana cena detaliczna: Bref Pro Nature 1x50 g – 6,99 zł, Bref Pro Nature 2x50 g – 10,99 zł, Bref Pro Nature 3x50 g – 13,99 zł

Koncentrat płynu do szyb Clin Pouch

Koncentrat płynu do szyb Clin Pro Nature zawiera 99,9% składników pochodzenia naturalnego i zapewnia czystość oraz połysk bez smug. Ponadto opakowanie koncentratu zawiera o 91% mniej plastiku w porównaniu do butelki Clin 500 ml.

Pojemność i rekomendowana cena detaliczna: Clin Pro Nature 250 ml – 6,49 zł 

Płyn do szyb Clin Pro Nature

Płyn do szyb Clin Pro Nature zawiera 99,9% składników pochodzenia naturalnego. Butelka płynu pochodzi w 100% z recyklingu, w tym 50% z social plastic. Clin Pro Nature pozwala cieszyć się idealnie czystymi i lśniącymi szybami przy jednoczesnej trosce o środowisko.

Pojemność i rekomendowana cena detaliczna: Clin Pro Nature 500 ml – 6,49 zł

*Podane ceny są jedynie cenami rekomendowanymi, finalną cenę ustala dystrybutor.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.