Produkty marki Cersanit w finale konkursu „Dobry Wzór 2020”
Kolekcja płytek ceramicznych HIKA oraz przyciski spłukujące ACCENTO marki Cersanit zostały docenione przez ekspertów i nominowane do finału ogólnopolskiego konkursu wzorniczego „Dobry Wzór 2020”. Oznacza to również, że zostaną zaprezentowane na wystawie w siedzibie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, ocenionej przez środowisko projektantów i przedsiębiorców jako najlepsza wystawa designu w Polsce.
„Dobry Wzór” to najstarszy polski konkurs wzorniczy - wyróżnia go 27-letnia tradycja
i wiarygodność. Produkty i usługi, które trafiają pod obrady jury wskazywane są przez badaczy i ekspertów Instytutu Wzornictwa Przemysłowego na podstawie stałego monitoringu rynku. Wszystkie pozycje poddawane są także fachowej ocenie – liczy się nie tylko sam wygląd produktu, jego funkcjonalność, ergonomia, ale także wartości dodatkowe, które wyróżniają produkt i usługę – takie jak innowacyjność, oryginalność czy komfort użytkowania.
W tegorocznym obradach Eksperci Konkursu docenili dwa produkty marki Cersanit. W kategorii „Sfera domu” wyróżniona została kolekcja płytek ceramicznych HIKA oraz przyciski spłukujące ACCENTO.
Wielkoformatową kolekcję gresów HIKA wyróżnia oryginalne połączenie terazzo, czyli charakterystycznego w wyglądzie kamienia z modnym wykończeniem lappato. Jasny kolor bazowy oraz duży format płytek optycznie powiększą przestrzeń łazienki, a kolorowe terazzo w wersji mix colors współgrać będzie zarówno z modnymi, intensywnymi kolorami granatu i zieleni, jak i motywami drewna i cementu. HIKA to wspaniałe rozwiązanie dla wszystkich łazienkowych wnętrz zarówno tych kolorowych, jak i minimalistycznych, skromnych w elementy dekoracyjne. Kolekcja ze względu na swój wyjątkowy styl jest bardzo chętnie wykorzystywana przez architektów wnętrz, nie tylko w łazienkowej przestrzeni.
Przyciski pneumatyczne ACCENTO, które zostały finalistą tegorocznej edycji konkursu to idealne rozwiązanie dla wszystkich osób szukających produktu łączącego w sobie najwyższą klasę wykonania i wyjątkowy design. W skład kolekcji wchodzą dwie serie przycisków: SQUARE oparte na klasycznym kształcie kwadratu oraz CIRCLE z klawiszami w kształcie koła. Dostępne są w trzech wersjach kolorystycznych: błyszczącym chromie oraz białym i czarnym szkle, dzięki czemu z łatwością można dopasować je do różnych aranżacji wnętrz - od eleganckich aż po te bardziej nowoczesne. Dzięki zastosowaniu najwyższej jakości materiałów i technologii przyciski ACCENTO działają płynnie spełniając wymagania nawet najbardziej wymagających użytkowników. Każda z tych propozycji posiada także dwudzielny, oszczędzający wodę system spłukiwania, a większy z przycisków jest wykończony ozdobną fazą.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.