Przedpokój – stylowa wizytówka domu
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Przedpokój nie bez powodu uważany jest za wizytówkę domu. To pierwsze pomieszczenie, które widzimy po przekroczeniu progu i często to ono wyznacza panujący w przestrzeni nastrój. Funkcja, którą pełni korytarz, często niepotrzebnie ogranicza nas w pomysłach na jego urządzenie, a może on zachwycać modnymi kolorami i niebanalnym wykończeniem, stając się prawdziwą ozdobą naszego wnętrza.
Przedpokój powinien zapewniać komfortowe i przyjazne otoczenie po wejściu do domu. W pomieszczeniu tym poza niezbędnymi elementami, jak lustro czy poręczna szafka, duże znaczenie ma też odcień ścian. Jesteś posiadaczem niewielkiego, wąskiego holu, ale lubisz kolorystyczne eksperymenty? Wcale nie musisz z nich rezygnować! Wyrafinowany brąz S471 Etruscan będzie doskonale współgrał z neutralnym Y487 Piazza, dzięki czemu przestrzeń nabierze perspektywy i przestrzeni. Zastosowanie farby zapewniającej satynowe wykończenie, jak Tikkurila Optiva Satin Matt 7, doda powstałej aranżacji szyku i elegancji, stanowiąc wysmakowaną zapowiedź stylizacji znajdujących się w dalszej części domu.
W poszukiwaniu nuty oryginalności i świeżości możemy pokusić się o pomalowanie wyrazistym kolorem jedynie części ściany, na przykład wnętrza odkrytej szafy wnękowej. Soczysty kolor M339 Tango nie tylko ożywi korytarz pokryty klasyczną białą farbą, ale też optycznie go poszerzy, skutecznie wydzielając tym samym strefę do pozostawienia okryć wierzchnich, obuwia i parasoli. Duże lustro na fragmencie ściany będzie kolejnym gustownym trikiem powiększającym powierzchnię przedpokoju – pięknie odbije światło, a jednocześnie pozwoli na swobodne przejrzenie się w nim przed wyjściem z domu.
Uspokajająca, przywodząca na myśl naturę zieleń to aranżacyjna propozycja na przedpokój pełen swobody i harmonii. Głęboki, nasycony odcień N378 Ficus ukoi wzrok, stwarzając interesującą dekorację domowego holu. Białe drzwi i listwy podłogowe to sposób na rozświetlenie pomieszczenia i dodanie mu lekkości. Na tle w tonacjach ziemi pięknie prezentować się będą dodatki wykonane z naturalnych materiałów – kwietnik z plecionki i drewniane krzesło inspirowane tradycyjnym wzornictwem. Dywan w orientalne wzory będzie pomysłowym dopełnieniem wystroju.
Więcej inspiracji na urządzenie stylowego przedpokoju znajduje się na stronie: www.tikkurila.pl

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.