Przestrzeń inspiracji JUAN już otwarta dla architektów i klientów!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro@okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
15 października marka JUAN oficjalnie zaprezentowała nową odsłonę swojego showroomu, przyciągając do podwrocławskiej Długołęki architektów, miłośników designu oraz znane postacie polskiej sceny projektowej. Wśród gości specjalnych pojawili się m.in. Marta Niemywska-Grynasz, Dawid Grynasz, Szymon Hanczar, Piotr Kalinowski oraz Jacek Tryc.
Wydarzenie dodatkowo uświetnił koncert Sabiny Jeszki, finalistki programu „Mam Talent" i live cooking. JUAN, jeden z największych polskich producentów blatów meblowych, paneli dekoracyjnych i płyt akrylowych, oferuje na miejscu ponad 100 dekorów laminatów oraz szeroki asortyment płyt meblowych, frontów i akcesoriów, wzbogacony o spersonalizowane usługi stolarskie.
Wejdź do domu z JUAN
Dolnośląski oddział firmy, zlokalizowany w Długołęce pod samym Wrocławiem, otworzył swój długo wyczekiwany nowy showroom. Wyjątkowa przestrzeń zaprojektowana pod hasłem „Wejdź do domu” przez znaną architektkę Monikę Staniec we współpracy z Martą Augustyniak, to symboliczne zaproszenie do odkrycia świata marki JUAN – bogactwa wyboru i nieograniczonych możliwości projektowych. Wnętrze o powierzchni prawie 500 m2 nie tylko eksponuje designerski potencjał marki, ale stawia przede wszystkim na bliski kontakt z architektami i projektantami. Wydzielona strefa spotkań i bogata wzorcownia powstały, aby ułatwić proces kreacji wnętrz profesjonalistom i klientom ostatecznym. Nowy showroom, dzięki szerokiej prezentacji dostepnych materiałów własnych oraz innych renomowanych producentów, doskonale łączy biurową estetykę z autentycznie domowym klimatem. Nowatorsko rozplanowane wnętrza to ukłon w stronę przytulności, wyczuwalnej w aranżacjach z wygodnymi sofami, zasłonami, pełnowymiarową kuchnią i garderobą oraz efektowną zielenią zwisającą z sufitu. Połączenie różnorodnych stref buduje niezwykłą atmosferę, która doskonale pomoże klientom wyobrazić sobie, jak produkty JUAN mogą wpisać się w ich własne domowe przestrzenie.
Odkryj świat marki JUAN
„Kiedy w 1993 r. mój Tata tworzył firmę JUAN, od początku przyświecał mu jeden cel – spełniać marzenia o domu idealnym. Zgodnie z tą ideą naszą markę definiowało hasło „Wszystko do mebli”. Jesteśmy firmą rodzinną, która od ponad 30 lat specjalizuje się we wspieraniu branży meblarskiej i wyposażaniu wnętrz. Jako producent blatów meblowych osiągnęliśmy pozycję lidera, a nasze portfolio blatów, paneli dekoracyjnych i płyt akrylowych – dzięki swojej jakości, gamie dekorów i dostępności wielu wymiarów – zdobyło uznanie w Polsce i za granicą. Obecna premiera showroomu w oddziale wrocławskim to część naszej strategii otwierania się na nowych odbiorców. Dziś chcemy być jeszcze bliżej architektów i klientów, zapewniając im nie tylko same materiały czy usługi, ale również i przyjazną przestrzeń. Bo JUAN to miejsce otwarte, które najlepiej ułatwi proces projektowania wnętrz oraz idealnego dopasowania materiałów wykończeniowych” – mówi Prezes JUAN, Emilia Szałańska.
JUAN to miejsce spotkań
Podczas inauguracyjnego spotkania przedstawiciele Grynasz Studio, wraz z architektami Szymonem Hanczarem, Piotrem Kalinowskim i Jackiem Trycem, uczestniczyli w rozmowie prowadzonej przez Olgę Kisiel-Konopkę, właścicielkę OKK! PR. Premierowa dyskusja przy oryginalnym stole, zaprojektowanym do showroomu przez Grynasz Studio, skoncentrowała się na wyzwaniach jakie stawia współczesny design, rosnącym znaczeniu zrównoważonego rozwoju oraz roli projektantów w tworzeniu nowoczesnych wnętrz. Strefa spotkań we wrocławskim oddziale JUAN czeka na następnych gości, architektów i ich klientów – wszystkich szukających lepszego wyboru, doskonałych materiałów i niebanalnych inspiracji.
Więcej na: www.juan.pl

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.