Przytulne wnętrza inspirowane ciepłem natury
Przytulne wnętrza inspirowane ciepłem natury
Koc, ciepła herbata z cytryną i cynamonem, ogień żarzący się w kominku - myśl o tych rzeczach w okresie jesienno-zimowym dostarcza nam potrzebnego zastrzyku ciepła. Dlaczego by nie przenieść tego uczucia do swoich wnętrz i od progu zachwycać się kojącą atmosferą przytulności? Właśnie to oferują inspirowane naturą kolekcje płytek od marki Cersanit.
Naturalny rytm i bogactwo aranżacji w organicznym tonie
Od zawsze wiadomo, że jednym z najmilszych i relaksujących dla człowieka sytuacji jest obcowanie z naturą. Właśnie tą myślą kierowała się marka Cersanit, tworząc niepowtarzalne kolekcje gresów inspirowanych pięknem drewna. Gdy aura za oknem nie sprzyja spacerom - to nic straconego: wnętrze z wykorzystaniem płytek z konceptów nawiązujących do przyrody od Cersanit dostarczy nam poczucia rustykalnej harmonii, a odcienie brązów i beżów dopasują się idealnie w każdy wystrój, dodając mu ponadczasowej elegancji pochodzącej prosto z natury.
Czystość drewna
Prostota jest kluczem do prawdziwej elegancji. Jeśli zależy nam na stworzeniu naturalnego i przytulnego klimatu w naszej łazienkowej przestrzeni, postawmy na płytki PURE WOOD z kolekcji WOODLAND od Cersanit, które wyróżnia beżowa kolorystyka w tonacji czystego drewna, przechodząca gdzieniegdzie, na drzewnych słojach w ciepłe brązy. Płytki występują w różnych barwach – jaśniejszej i ciemniejszej, które idealnie się ze sobą komponują i stwarzają możliwość ich łączenia w oryginalny sposób, nadając pomieszczeniu indywidualnego charakteru. Ponadto, matowa struktura gresu sprawdzi się idealnie, jako np. obudowa prysznica czy umywalki. Płytki z kolekcji PURE WOOD można wykorzystać zarówno na podłodze, jak i na ścianie - tworząc spójną kompozycję w wybranym pomieszczeniu. To idealny wybór dla miłośników klarownych, a jednocześnie nieszablonowych wnętrz.
Kolekcja z charakterem dla prawdziwych koneserów
Zaaranżowanie przytulnego wnętrza wcale nie musi być trudne. Aby stworzyć niepowtarzalną aranżację – wystarczy odpowiednio dobrana kolekcja płytek, która będzie cieszyć oko przez lata. Co więcej, w towarzystwie dodatków, ciepłych lub stonowanych barw utworzą w każdym pomieszczeniu spójną całość. Do odkrycia polecają się gresy ROCKWOOD BEIGE z wyjątkowego konceptu ORGANIC WOOD marki Cersanit. To propozycja, która odwzorowuje wygląd starych desek. Sprawdzi się we wszystkich wnętrzach dodając im niesamowitej głębi i równowagi. Na wzorach gresów ROCKWOOD BEIGE zauważymy subtelne pęknięcia i artystyczne przetarcia, które w ramach konceptu ORGANIC WOOD, oprócz walorów wizualnych dostarczą wyjątkową trwałość i antypoślizgową powierzchnię. Poczuj się bliżej natury, dzięki emanującej przytulnością kolekcji płytek i postaw na aranżacje, w których liczy się styl i ponadczasowy design.
Francuska elegancja
Francja od zawsze kojarzona jest z dobrym stylem, a jej projektanci często czerpią swoje inspiracje prosto z natury. Gres CHEVRONWOOD BEIGE od Cersanit ze wzorem francuskiej jodły oswoi każdy loftowy klimat, otulając pomieszczenie aurą elegancji i ciepła. Jasna tonacja płytek rozjaśni wnętrze, dodając mu werwy i rozbudzając zmysły. Ponadto, gres można układać na wzór jodły albo równolegle z przesunięciem, tworząc dzięki temu niezapomniane aranżacje, które zaskoczą każdego. Gresy CHEVRONWOOD BEIGE przeniosą do pięknej francuskiej rezydencji rozjaśnionej błyskiem ognia świec. A to wszystko możliwe do stworzenia w Twojej łazience!

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.