Przytulne wnętrze w zgodzie z trendami – to temat kolejnego webinaru OKK! design
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Przytulne wnętrza kojarzą nam się z ciepłą, miłą i przyjemną atmosferą. Czujemy się w nich swobodnie i niezobowiązująco – po prostu dobrze. Po jaką paletę środków może sięgnąć architekt, który chce stworzyć przytulne wnętrze? Dowiecie się tego podczas kolejnego webinaru OKK! design. Już 20 stycznia 2021 o godzinie 12.00 naszym ekspertem „od przytulności” będzie arch. Ida Mikołajska, współwłaścicielka pracowni MIKOŁAJSKAstudio.
Co sprawia, że jedne wnętrza odbieramy jako bardziej przytulne od innych? Jak zaprojektować przytulne wnętrze w zgodzie z aktualnymi trendami? Jak połączyć ciepłą atmosferę z elegancją i funkcjonalnością? O tym wszystkim opowiemy w trakcie bezpłatnego webinaru OKK! Design, który odbędzie się już w środę, 20 stycznia.
Tym razem do udziału w spotkaniu online, organizowanym przez agencję OKK! PR, zaproszeni zostali przedstawiciele polskiej firmy Carpets&More, oferującej dywany najbardziej znanych światowych marek. Jeśli chcecie dowiedzieć się, co jest obecnie na topie „dywanowej mody” oraz jakie nowe wzory proponują na 2021 rok producenci tacy jak m.in. Louise De Poortere, Ted Baker, Sanderson, Wedgwood czy Harlequin – nie może Was zabraknąć na tym spotkaniu! Aby wziąć w nim udział, wystarczy odnaleźć wydarzenie na facebookowym profilu OKK! design i zarejestrować się. Uczestnictwo w webinarze jest bezpłatne. Link do rejestracji https://tiny.pl/r552x.
Gościem specjalnym spotkania będzie arch. Ida M. Mikołajska – współwłaścicielka pracowni MIKOŁAJSKAstudio z Krakowa. Na przykładzie wybranych projektów z portfolio swojego biura zaprezentuje bogatą paletę środków, po jaką może sięgnąć projektant, chcący stworzyć przytulne wnętrze. Jak przyznaje architektka: „Choć nie każdy klient przychodzi do nas po przytulne wnętrze, nigdy jeszcze nie zdarzyło się, by ktoś oświadczył wprost, że nie zależy mu na ciepłym klimacie. Przymusowy lockdown sprawił, że zaczęliśmy jeszcze bardziej doceniać przyjazną atmosferę w mieszkaniu.”
Ida Mikołajska to absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej. Jest też członkiem brytyjskiego stowarzyszenia The Design Society. Podczas wielu międzynarodowych wymian i warsztatów miała okazję poznać różnorodne podejścia do projektowania. Szerokie spektrum rozwiązań i kierunków stylistycznych oraz szczególna dbałość o detal, które prezentuje w swojej pracy, pozwalają jej tworzyć wnętrza ponadczasowe, idealnie dopasowane do potrzeb klienta. Jej projekty wyróżnia niezwykle harmonijne połączenie przytulności i najnowszych wzorniczych trendów z elegancją, dobrym smakiem i funkcjonalnością.
Współorganizator: CARPETS & MORE
Patroni webinaru OKK! design: Elle Decoration, WhiteMAD, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, Magazif.com, Foorni.pl, Example.pl, Exspace.pl, Designteka.pl
Organizator: OKK! PR
AGENDA SPOTKANIA 20.I.2021
12.00 – powitanie gości i widzów
12.05 – Dywany - najnowsze trendy (Magdalena Pieniek, Carpets&More)
12.30 – Jak zaprojektować przytulne wnętrze? Trendy 2021 (arch. Ida Mikołajska, MIKOŁAJSKAstudio)
13.20 – pytania publiczności
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.