Raumplus z certyfikatem
Meble wyprodukowane w Niemczech cieszą się szczególnym zaufaniem wśród klientów wyczulonych na jakość, innowacyjność, trwałość i zrównoważony styl życia. Wprowadzone w 2020 roku oznakowanie „Furniture. Made in Germany”, którego surowe kryteria zostały określone przez Niemiecki Instytut Jakości i Znakowania (RAL), to niekwestionowany gwarant jakości. Jego założeniem jest, że konstrukcja, montaż i testy jakościowe produktów przeznaczonych do sprzedaży muszą odbywać się na terenie Niemiec, podobnie jak większość procesów produkcyjnych istotnych dla osiągnięcia pożądanej jakości. Spełnienie tych wyśrubowanych kryteriów kontrolowane jest przez Niemieckie Stowarzyszenie Jakości Mebli (DGM) w imieniu Niemieckiego Związku Przemysłu Meblarskiego (VDM).
Firma Raumplus jest jednym z pierwszych producentów, którym udało się pozyskać ten prestiżowy certyfikat. Oznakowanie „Furniture. Made in Germany” to wyraźny sygnał jakości i pochodzenia produktów Raumplus, do których należą systemy szklanych ścianek, drzwi przesuwnych i uchylnych, szafy oraz garderoby.
– Cieszymy się, że po raz kolejny możemy udowodnić naszym partnerom, z jaką uwagą podchodzimy do standardów związanych z jakością oferowanych przez nas produktów i miejscem ich wytwarzania. Certyfikat „Furniture. Made in Germany" nie tylko podkreśla nasz rodowód, ale dla klientów jest nieocenionym gwarantem jakości – mówi Kathrin Strauß, szefowa marketingu firmy Raumplus. – Przyznany certyfikat z pewnością pomoże marce w dalszej ekspansji na rynki zagraniczne – dostrzega Carsten Bergmann, dyrektor zarządzający w Raumplus.
Raumplus konsekwentnie inwestuje w optymalizację procesów produkcyjnych. Nadzorowi i kontroli poza samym procesem produkcji poddawany jest sposób magazynowania, urządzenia testowe, sieć dystrybucji i dostawców, łańcuch dostaw oraz udział niemieckich i międzynarodowych komponentów w produkcji. Wszystkie te kroki sprawiają, że Raumplus jest w stanie oferować rozwiązania „Furniture. Made in Germany” o najwyższej jakości wykonania i precyzji. www.raumplus.pl

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.