Raumplus z certyfikatem
Meble wyprodukowane w Niemczech cieszą się szczególnym zaufaniem wśród klientów wyczulonych na jakość, innowacyjność, trwałość i zrównoważony styl życia. Wprowadzone w 2020 roku oznakowanie „Furniture. Made in Germany”, którego surowe kryteria zostały określone przez Niemiecki Instytut Jakości i Znakowania (RAL), to niekwestionowany gwarant jakości. Jego założeniem jest, że konstrukcja, montaż i testy jakościowe produktów przeznaczonych do sprzedaży muszą odbywać się na terenie Niemiec, podobnie jak większość procesów produkcyjnych istotnych dla osiągnięcia pożądanej jakości. Spełnienie tych wyśrubowanych kryteriów kontrolowane jest przez Niemieckie Stowarzyszenie Jakości Mebli (DGM) w imieniu Niemieckiego Związku Przemysłu Meblarskiego (VDM).
Firma Raumplus jest jednym z pierwszych producentów, którym udało się pozyskać ten prestiżowy certyfikat. Oznakowanie „Furniture. Made in Germany” to wyraźny sygnał jakości i pochodzenia produktów Raumplus, do których należą systemy szklanych ścianek, drzwi przesuwnych i uchylnych, szafy oraz garderoby.
– Cieszymy się, że po raz kolejny możemy udowodnić naszym partnerom, z jaką uwagą podchodzimy do standardów związanych z jakością oferowanych przez nas produktów i miejscem ich wytwarzania. Certyfikat „Furniture. Made in Germany" nie tylko podkreśla nasz rodowód, ale dla klientów jest nieocenionym gwarantem jakości – mówi Kathrin Strauß, szefowa marketingu firmy Raumplus. – Przyznany certyfikat z pewnością pomoże marce w dalszej ekspansji na rynki zagraniczne – dostrzega Carsten Bergmann, dyrektor zarządzający w Raumplus.
Raumplus konsekwentnie inwestuje w optymalizację procesów produkcyjnych. Nadzorowi i kontroli poza samym procesem produkcji poddawany jest sposób magazynowania, urządzenia testowe, sieć dystrybucji i dostawców, łańcuch dostaw oraz udział niemieckich i międzynarodowych komponentów w produkcji. Wszystkie te kroki sprawiają, że Raumplus jest w stanie oferować rozwiązania „Furniture. Made in Germany” o najwyższej jakości wykonania i precyzji. www.raumplus.pl

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.