Komunikaty PR

Raumplus zaprasza do wirtualnej przestrzeni

2021-01-31  |  21:20
Biuro prasowe
Do pobrania Raumplus ( 0.07 MB )

Wirtualne stanowisko

 

Od 18 stycznia stanowisko targowe Raumplus można odwiedzić korzystając z technologii 360° na stronie: https://www.raumplus.de/messe2021/. Teraz bez wychodzenia z domu, podążając za wskazówkami, możemy poczuć się jak na prawdziwych targach. – Wirtualna prezentacja nie jest w stanie zastąpić spotkania z klientami twarzą w twarz. Jednak nie wiadomo, kiedy to będzie w pełni możliwe, a czekanie z założonymi rękami nigdy nie wpisywało się w plan działań marki Raumplus i jej zespołu. Dlatego postanowiliśmy szybko dopasować się do aktualnych warunków – komentuje Carsten Bergmann, Prezes Zarządu Raumplus GmbH. Wśród zaprezentowanych na stoisku modeli nowościami jest nowa wersja drzwi wahadłowych Slim Door Slim Line w wersji dwuskrzydłowej oraz system modułowy Creo, który został już wdrożony do produkcji i będzie dostępny w wielu różnych wariantach.

 

Wirtualny dom

 

Oprócz wirtualnego stoiska Raumplus przygotował również wirtualny spacer 360° po specjalnie zaprojektowanym „Raumplus House”. To pełne inspiracji i gotowych podpowiedzi rozwiązanie skierowane do klientów indywidualnych. Siedem różnego rodzaju pomieszczeń zostało zaaranżowanych za pomocą systemów do przechowywania, różnego rodzaju drzwi i szklanych ścianek. Najeżdżając kursorem na oznaczone produkty otrzymujemy dodatkowe informacje w postaci filmów i opisów. Możemy również pobrać broszury ze szczegółowymi specyfikacjami i rysunkami technicznymi. Najlepiej się o tym przekonać na stronie: https://www.raumplus.de/haus/

 

W Raumplus wszyscy mają nadzieję, że już wkrótce znów stanie się możliwy kontakt bezpośredni z klientem na szerszą skalę. Do tego czasu firma w dalszym ciągu będzie optymalizować platformę cyfrową. www.raumplus.com

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.