Komunikaty PR

Red Dot Award 2021 przyznana produktom Haier za design

2021-05-31  |  10:00
Biuro prasowe

Nowoczesne i designerskie produkty Haier: płyta gazowa premium marki Haier Gas on Metal z Serii 6 oraz innowacyjny piekarnik do zabudowy Haier I-Touch Series 6, znalazły się wśród zdobywców prestiżowej nagrody Red Dot Award 2021 w kategorii Product Design, ze specjalnym wyróżnieniem za „Produkt innowacyjny”. Red Dot to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w świecie designu, uważana za wyznacznik najlepszego wzornictwa oraz najwyższej klasy i jakości. Ten swoisty „Oscar designu” przyznawany jest od 65 lat przez Design Zentrum Nordhein Westfalen w Niemczech.

 

Red Dot dla płyty gazowej Haier Gas on Metal z Serii 6 o stylowym wzornictwie

Kolekcja Haier Gas on Metal 6 została zaprojektowana przez włoskich projektantów tak, aby nadać każdej kuchni elegancki i minimalistyczny styl. Wyróżniona płyta gazowa z tej kolekcji charakteryzuje się ekskluzywnym wzornictwem. Dzięki szklanej powierzchni, prosta, ciemnoszara płyta ze stali nierdzewnej zyskuje elegancki szyk i stylową oprawę. Co więcej, ergonomiczny żeliwny ruszt o symetrycznych, kwadratowych kształtach, nadaje płycie nowoczesny wygląd. Ta solidna konstrukcja jest także bardzo bezpieczna – bez trudu utrzyma nawet największe naczynia.

Ultranowoczesnemu wzornictwu płyty Haier Gas on Metal 6 towarzyszy szereg rozwiązań technologicznych, mających na celu osiągnięcie doskonałych wyników gotowania i skrócenie czasu spędzanego w kuchni. Wśród nich warto wymienić palnik XXL, o mocy 5 kW, z podwójnym pierścieniem ognia oraz technologię PreciFlame, która umożliwia regulację intensywności płomienia w skali od 1 do 9, co pomaga precyzyjnie dobrać poziom grzania, który zagwarantuje idealny rezultat gotowania.

Red Dot dla innowacyjnego i starannie zaprojektowanego piekarnika do zabudowy Haier I-Touch z Serii 6

Nowy piekarnik Haier I-Touch z Serii 6 został zaprojektowany z wielkim pietyzmem, co z pewnością doceniła kapituła Red Dot Award. Proces jego projektowania rozpoczął się od badania proporcji ludzkiego ciała w celu zdefiniowania na nowo  kształtu urządzenia i stworzenia jego eleganckiej i zrównoważonej estetyki, zdolnej do przedefiniowania naszej przestrzeni kuchennej. Jednocześnie projektowano położenie i proporcje poszczególnych elementów piekarnika. Przyciemniana szyba wzbogacona została o elementy z ciemnego aluminium, które w połączeniu z czarnym błyszczącym aluminium uchwytu tworzą niezwykle elegancką konstrukcję drzwi.

Szczególną wagę przywiązano do ekskluzywnych materiałów i wyrazistych detali, co miało na celu stworzenie subtelnych kontrastów, a przez to niepowtarzalnego efektu. Paleta kolorów została starannie skomponowana: rama i uchwyt to aluminiowe profile w kolorze Sage Grey, podczas gdy panel sterowania i ciemnoszare fragmenty drzwi, elegancko obramowujące interfejs użytkownika oraz logo Haier, tworzą efekt „ton sur ton” z czarnymi elementami. Kolejne ciekawe połączenie uzyskano zestawiając szczotkowane aluminium z efektem błyszczącego szkła.

Duża część procesu projektowania polegała także na analizie tego, jak użytkownik korzysta z piekarnika. Miało to na celu zastosowanie najodpowiedniejszych funkcji i informacji oraz usunięcie wszystkich niepotrzebnych elementów.

Dzięki temu korzystanie z piekarnika to sama przyjemność. Intuicyjny interfejs pomaga wybrać spośród wielu programów gotowania, a także skorzystać ze smacznych przepisów kulinarnych. Co więcej, funkcja U-Create umożliwia tworzenie własnych, spersonalizowanych przepisów. Piekarnikiem można także sterować za pomocą smartfona i dedykowanej aplikacji hOn – innowacyjnej platformy opracowanej przez Haier Europe, która aktywuje i zarządza wszystkimi urządzeniami AGD w naszym domu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.