Renowacja łazienek z Geberit. Projekt autorstwa Kasi Orwat
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Po kilkunastu lub kilkudziesięciu latach użytkowania domu, pierwszym miejscem, które najczęściej wymaga remontu, są łazienki. Właśnie tam codziennie spędzamy czas, dbając o higienę i relaksując się po trudach dnia. Kiedy nadchodzi czas na zmiany, warto postawić na sprawdzone rozwiązania. Projektantka Kasia Orwat stworzyła z pomocą produktów Geberit dwie wyjątkowe łazienki, które łączą w sobie funkcjonalność, estetykę i nowoczesne technologie. Oba projekty to doskonały przykład, jak za pomocą ciekawych rozwiązań aranżacyjnych, odpowiedniego wyposażenia i mebli można przekształcić przestrzeń łazienkową w miejsce wyjątkowe i komfortowe.
Po dwudziestu latach użytkowania, łazienki w pokazywanym dziś domu jako pierwsze potrzebowały odświeżenia. Zmian wymagały dwa pomieszczenia, każde z nich o różnym charakterze i funkcjonalności. Łazienka na parterze, dedykowana codziennemu użytkowaniu, także dla gości, miała dodatkową funkcję prania i była utrzymana w stylistyce bliższej Pani domu. Z kolei łazienka na piętrze została zaplanowana jako męska przestrzeń dla Pana domu, który ceni sobie relaks w wannie i preferuje zimne tonacje kolorystyczne.
Podchodząc do remontu, projektantka Kasia Orwat musiała zdecydować, która z łazienek wymaga pilniejszej renowacji. Padło na łazienkę na piętrze, ze względu na możliwość szybkiego wyposażenia jej w gotowe meble umywalkowe od Geberit z serii iCon. Był to kluczowy element przyspieszający prace remontowe i umożliwiający jednocześnie stworzenie spójnej i funkcjonalnej przestrzeni, spełniającej oczekiwania właścicieli. Producent, specjalizujący się w wyposażeniu łazienek, znacząco ułatwił przeprowadzenie remontu, oferując kompleksowe rozwiązania. Firma dostarczyła nie tylko ceramikę sanitarną, ale także meble łazienkowe oraz akcesoria, które są niezbędne do tworzenia współczesnych przestrzeni kąpielowych. Kluczowym atutem Geberit była dla Kasi Orwat dostępność mebli w kilku stylistykach, co pozwoliło na dopasowanie ich do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Łazienka na parterze z motywami etno
Łazienka na parterze, dedykowana była codziennemu użytkowaniu, także dla gości, z funkcją prania i w stylistyce bliższej Pani domu. Pomieszczenie to wymagało szczególnej uwagi, głównie ze względu na konieczność obudowania pralki i suszarki. Aby sprostać temu zadaniu, zdecydowano się na meble na zamówienie, które idealnie wpasowują się w przestrzeń i spełniają wszystkie potrzeby użytkowników. Meble zostały zaprojektowane tak, aby harmonijnie współgrały z resztą wnętrza, jednocześnie zapewniając maksymalną funkcjonalność. Umywalka Geberit Variform okazała się być doskonałym wyborem również w przypadku mebli na zamówienie wykonanych przez stolarza. Jej wysoka jakość i nowoczesny design doskonale komponuje się z pozostałymi meblami, tworząc spójny i elegancki look.
Kolorystykę tego wnętrza podpowiedziała Pani domu, która postawiła na jasne i zielone tonacje jako bazę dla płytek. Projektantka Kasia Orwat odważnie połączyła te kolory z dynamicznym, etnicznym dekorem na tylnej ściance WC. Taki wybór dodał łazience unikalnego charakteru i wprowadził do wnętrza nieco egzotycznej atmosfery. Dodatkowo, do aranżacji wkomponowano kolor marone, który pojawił się zarówno w dekorze, jak i w meblach. Nad umywalką znalazła się kamienna mozaika, która połączyła kolorystycznie całość wnętrza. Nie tylko pełni funkcję dekoracyjną, ale dodaje łazience nieco wakacyjnego charakteru. Ważnym elementem wystroju są także złoto-miedziane akcenty, które pojawiają się w oprawach świetlnych, uchwytach, okuciach ścianki natryskowej oraz akcesoriach łazienkowych. Detale te wprowadzają do wnętrza nutę glamour, zachowując jednocześnie spójność stylistyczną.
W odświeżonej łazience zastosowano kilka kluczowych produktów marki Geberit, które podniosły jej funkcjonalność i estetykę. Miska WC Geberit ONE z zamontowanym systemem DuoFresh zapewnia nie tylko komfort użytkowania, ale także higienę i świeżość. System skutecznie usuwa nieprzyjemne zapachy bezpośrednio z miski WC, dzięki czemu łazienka, która nie ma okna, zawsze pachnie świeżością. Elegancki i nowoczesny brodzik Olona od Geberit, z minimalistycznym designem i wysoką funkcjonalnością, sprawił, że pomieszczenie wygląda bardzo estetycznie. Cudownie aksamitny w dotyku, gdy dostaje się do niego choć odrobina wody, staje się niezawodnie antypoślizgowy.
Męski azyl na piętrze
Łazienka na piętrze została zaprojektowana z kolei z myślą o Panu domu, który ceni sobie ciemniejszą stylistykę i nowoczesne rozwiązania technologiczne. Ten męski azyl wyróżnia się zimnymi tonacjami, które nadają mu elegancji i nieco surowego charakteru. Centralnym elementem łazienki jest toaleta myjąca Geberit AquaClean Sela, łącząca w sobie funkcjonalność i zaawansowaną technologię. Zapewnia wyjątkowy komfort użytkowania dzięki funkcji mycia, dbającej o higienę osobistą na najwyższym poziomie. Dodatkowo, system DuoFresh skutecznie odciąga nieprzyjemne zapachy bezpośrednio z miski WC, co gwarantuje w pomieszczeniu świeże powietrze.
Wanna Geberit, wyposażona w specjalne akcesoria do siedzenia, stanowi idealne miejsce do relaksu i regeneracji po ciężkim dniu. Dodatkowym atutem jest system napełniania przez przelew Geberit. W łazience zastosowano meble i umywalkę z serii Geberit iCon. Te eleganckie i funkcjonalne meble charakteryzują się minimalistycznym designem i wysoką jakością wykonania. Umywalka Geberit iCon, zintegrowana z nowoczesnymi meblami, tworzy spójną i harmonijną całość. Przestronne szafki i półki zapewniają dużo miejsca do przechowywania, co jest niezwykle istotne w codziennym użytkowaniu. Kolorystyka łazienki na piętrze została starannie dobrana, aby podkreślić jej męski charakter. Zimne tonacje grafitu, błękitu i granatu tworzą elegancką i spokojną atmosferę, sprzyjającą relaksowi. Te barwy doskonale komponują się z nowoczesnym wyposażeniem Geberit, tworząc wnętrze na wskroś stylowe i funkcjonalne.
Projekt: Kasia Orwat, główna projektantka ORWAT DESIGN, Ambasadorka Geberit
Partner sesji: Geberit
Zdjęcia: MUFKA fotografia Dagmara Maroszek-Bździuch
www.geberit.pl
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.