Rusza kampania urządzeń AGD Samsung „Dla wygody”
Dla wygody – to hasło przewodnie nowych kampanii Samsung, ale także filozofia projektowania urządzeń domowych, które mają ułatwiać życie i odciążać w codziennych obowiązkach. Linie inteligentnych pralek i pralko-suszarek Samsung AI Control oraz odkurzaczy bezprzewodowych Samsung Jet są bohaterami nowych kampanii marki.
Działania kampanijne dla obu kategorii produktów obejmują spoty telewizyjne, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych, komunikację w sklepach oraz działania PR w kluczowych mediach online.
Wszystko dla wygody
Za ideę kreatywną kampanii odpowiada agencja VMLY&R. Materiały reklamowe pokazujące zalety nowych pralek AI Control oraz odkurzaczy bezprzewodowych Samsung Jet™ mają przyjazny, domowy klimat oraz ciepłą kolorystykę.
Wszystko dla wygody tłumaczy się raczej samoistnie. To założenie, że każdy produkt, rozwiązanie lub technologia zostały zaprojektowane tak, by służyć wygodzie użytkownika – bez zbędnych udziwnień. To definicja dobrego designu, od lat wykorzystywana przez topowych graczy technologicznych – wprowadzony w codzienność konsumentów upraszcza ich życia w lekki i elegancki sposób, nawet jeśli za faktycznym procesem stoi skomplikowana maszyneria – dla klienta to często jedno kliknięcie – mówią Joanna Komorowska i Luiza Mec reprezentujący zespół kreatywny, VMLY&R.
Filmy dostępne są na oficjalnym profilu YouTube Samsung Polska:
- Odkurzacz Samsung Jet™| Nowoczesna technologia i lekkość odkurzania dla wygody
- Innowacyjna pralka Samsung AI Control, dla wygody
Spoty mają za zadanie pokazać nie tylko łatwość, ale wręcz przyjemność, która łączy się z korzystaniem ze sprzętów Samsung w domu. Urządzenia wpasowują się w scenografię oraz współgrają z użytkownikami budując kojący nastrój – dodaje Julia Rogowska, reżyserka spotów.
Atrakcyjne promocje
W ramach kampanii marka Samsung zachęca konsumentów do skorzystania z dwóch wyjątkowych promocji:
- Kupując wybraną pralkę lub pralko-suszarkę z linii AI Control można otrzymać aż do 500 zł zwrotu na konto.
Warunkiem przystąpienia do promocji jest wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej www.pralki.samsung.pl, nie później niż do 21 dni od dokonania zakupu, oraz pozostawienie opinii o produkcie. Promocja trwa od 15.04 do 31.05.2021 r. lub do wyczerpania puli przeznaczonej na zwroty. Szczegółowe warunki promocji (w tym lista modeli biorących udział w promocji), dostępne są w regulaminie na stronie www.aicontrol.samsung.pl
- Przy zakupie odkurzacza Jet™ – w zależności od zakupionego modelu – można otrzymać jeden z trzech prezentów: stację czyszczącą o wartości aż do 799 zł, umożliwiającą łatwe i higieniczne opróżnianie pojemnika na kurz, dodatkową baterię o wartości aż do 799 zł, wydłużającą czas pracy do 120 minut lub precyzyjne akcesoria o wartości aż do 399 zł.
Warunkiem przystąpienia do promocji jest rejestracja produktu w ciągu 14 dni od zakupu z załączeniem dowodu zakupu, zdjęcia opakowania i numeru seryjnego oraz zdjęcia wyciętego kodu (tabliczki znamionowej) z opakowania, a także pozostawienie opinii o produkcie. Promocja trwa od 12 kwietnia do 23 maja 2021 r. lub do wyczerpania puli nagród. Szczegółowe informacje na temat promocji (w tym regulamin) dostępne są na www.jet.samsung.pl

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.