Rusza kampania urządzeń AGD Samsung „Dla wygody”
Dla wygody – to hasło przewodnie nowych kampanii Samsung, ale także filozofia projektowania urządzeń domowych, które mają ułatwiać życie i odciążać w codziennych obowiązkach. Linie inteligentnych pralek i pralko-suszarek Samsung AI Control oraz odkurzaczy bezprzewodowych Samsung Jet są bohaterami nowych kampanii marki.
Działania kampanijne dla obu kategorii produktów obejmują spoty telewizyjne, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych, komunikację w sklepach oraz działania PR w kluczowych mediach online.
Wszystko dla wygody
Za ideę kreatywną kampanii odpowiada agencja VMLY&R. Materiały reklamowe pokazujące zalety nowych pralek AI Control oraz odkurzaczy bezprzewodowych Samsung Jet™ mają przyjazny, domowy klimat oraz ciepłą kolorystykę.
Wszystko dla wygody tłumaczy się raczej samoistnie. To założenie, że każdy produkt, rozwiązanie lub technologia zostały zaprojektowane tak, by służyć wygodzie użytkownika – bez zbędnych udziwnień. To definicja dobrego designu, od lat wykorzystywana przez topowych graczy technologicznych – wprowadzony w codzienność konsumentów upraszcza ich życia w lekki i elegancki sposób, nawet jeśli za faktycznym procesem stoi skomplikowana maszyneria – dla klienta to często jedno kliknięcie – mówią Joanna Komorowska i Luiza Mec reprezentujący zespół kreatywny, VMLY&R.
Filmy dostępne są na oficjalnym profilu YouTube Samsung Polska:
- Odkurzacz Samsung Jet™| Nowoczesna technologia i lekkość odkurzania dla wygody
- Innowacyjna pralka Samsung AI Control, dla wygody
Spoty mają za zadanie pokazać nie tylko łatwość, ale wręcz przyjemność, która łączy się z korzystaniem ze sprzętów Samsung w domu. Urządzenia wpasowują się w scenografię oraz współgrają z użytkownikami budując kojący nastrój – dodaje Julia Rogowska, reżyserka spotów.
Atrakcyjne promocje
W ramach kampanii marka Samsung zachęca konsumentów do skorzystania z dwóch wyjątkowych promocji:
- Kupując wybraną pralkę lub pralko-suszarkę z linii AI Control można otrzymać aż do 500 zł zwrotu na konto.
Warunkiem przystąpienia do promocji jest wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej www.pralki.samsung.pl, nie później niż do 21 dni od dokonania zakupu, oraz pozostawienie opinii o produkcie. Promocja trwa od 15.04 do 31.05.2021 r. lub do wyczerpania puli przeznaczonej na zwroty. Szczegółowe warunki promocji (w tym lista modeli biorących udział w promocji), dostępne są w regulaminie na stronie www.aicontrol.samsung.pl
- Przy zakupie odkurzacza Jet™ – w zależności od zakupionego modelu – można otrzymać jeden z trzech prezentów: stację czyszczącą o wartości aż do 799 zł, umożliwiającą łatwe i higieniczne opróżnianie pojemnika na kurz, dodatkową baterię o wartości aż do 799 zł, wydłużającą czas pracy do 120 minut lub precyzyjne akcesoria o wartości aż do 399 zł.
Warunkiem przystąpienia do promocji jest rejestracja produktu w ciągu 14 dni od zakupu z załączeniem dowodu zakupu, zdjęcia opakowania i numeru seryjnego oraz zdjęcia wyciętego kodu (tabliczki znamionowej) z opakowania, a także pozostawienie opinii o produkcie. Promocja trwa od 12 kwietnia do 23 maja 2021 r. lub do wyczerpania puli nagród. Szczegółowe informacje na temat promocji (w tym regulamin) dostępne są na www.jet.samsung.pl

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.