Komunikaty PR

Salon w którym chce się przebywać

2021-02-11  |  14:10
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Matusik
Adventure Media

Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl

Owszem, wymienione aspekty odgrywają znaczącą role w tej konkretnej przestrzeni, jednak to właśnie podłodze powinniśmy przyjrzeć się ze szczególnym zainteresowaniem.

Przyjęło się, że większość spotkań towarzyskich przenosi się do kuchni, jednak to salon pełni funkcję kojącego wnętrza, w którym wiele osób chce się znaleźć po ciężkim dniu pracy. Cały klimat pomieszczenia tworzą nie tylko ludzie, ale także elementy w nim zawarte. Dużą rolę odgrywa w tym wypadku podłoga, która nada przestrzeni odpowiedni klimat a także zapewni komfort i wyjątkowe wrażenia wizualne. Dobrze zorganizowany salon, to w dzisiejszych ciężkich czasach prawdziwe miejsce w którym przebywanie ukoi nerwy i sprawi przyjemność. 

Synonim stylizowanych podłóg

Jak powszechnie wiadomo, salon to także miejsce stricte reprezentacyjne. W tej przestrzeni bowiem przyjmujemy gości i organizujemy wiele rodzinnych i towarzyskich spotkań. W związku z tym odpowiedni dobór podłogi jest kluczowym elementem wystroju tej części domu i mieszkania.

Aby stworzyć miejsce zarówno funkcjonalne i piękne wraz z trwałymi elementami, warto przyjrzeć się podłogom Chapel Parket. Te tworzone na zamówienie, a także zgodnie z wymogami inwestora dębowe deski, klepki oraz kasetony, niezaprzeczalnie wyróżniają się wyglądem, i nie sposób pomylić ich z innymi propozycjami istniejącymi na rynku podłogowym - Inwestorzy mają możliwość nabycia parkietu dębowego zarówno poddanemu opatentowanym procesom postarzania, jak i materiału bez zamierzonych uszkodzeń – informuje ekspert marki Chapel Parket, Paweł Bekas.

Podłogi Chapel Parket powstają z wysokiej klasy europejskiego dębu a kolekcje posiadają heblowaną powierzchnię. Dzięki tej metodzie obróbki nie wymagającej użycia papieru ściernego a producent parkietu zyskuje niezwykle unikalny wizualnie efekt, który pozostanie na lata. Należy wspomnieć, że oferta marki Chapel Parket jest niezwykle rozbudowana. Proponowane kolory są trwałe, gdyż drewno jest barwione w masie. Odcień podłóg to efekt stosowania odpowiednio dobranych metod obróbki drewna i substancji, których działaniu poddawany jest szlachetny surowiec. 

Jeśli uwzględnimy wszystkie dostępne kolekcje i wymiary, rodzaje elementów, a także odcienie i możliwości oferowane przez producenta (takie jak postarzanie, czy wykonywanie mikrofazy) liczba pozycji w asortymencie będzie przekraczała 60 tysięcy. Inwestorzy mają więc ogromną paletę „opcji” do wyboru. 

Deski, klepki a może kasetony?

Miłośnicy drewnianych podłóg, którzy z przeróżnych względów nie decydują się na wybór desek, nie mają powodu do narzekań. Dlaczego? Oferta rynkowa klepek i kasetonów jest bardzo ciekawa a pierwsze z nich występują nie tylko w formie tradycyjnej jodełki. - Poza popularnym zygzakiem można wybrać także jodełkę francuską lub węgierską. Elementy te mają kształt równoległoboku, dlatego też po ich zamontowaniu powstaje między nimi linia prosta. Wzór francuski od węgierskiego różni się kątem cięcia elementów. W pierwszym jest to 45 stopni, w drugim - 60 stopni. Klepki mogą być ponadto układane we wzór koszykowy lub tzw. cegiełkę - informuje Paweł Bekas. 

W przestrzeni salonowej bardzo dobrze sprawdzą się również kasetony; w przypadku podłóg Chapel Parket do wyboru jest kilka gotowych schematów. Dla przykładu w Chapel Basilica dostępnych jest 10 wzorów a jednym z nich cieszący się sporą popularnością  wzór wersalski. Jako, że wszystkie podłogi sygnowane tą nazwą powstają na zamówienie i głównie ręcznie, inwestor może zaprojektować własny schemat lub przekształcić już istniejący.

Inwestorzy mogą łączyć deski z klepkami i kasetonami (jak również w jednym wnętrzu montować klepki i kasetony). Zarówno klepki, jak i kasetony są dostępne w bogatym wyborze barw. Marki Chapel Parket oferuje aż ponad 50 kolorów! W palecie znajdziemy zarówno odcienie zbliżone do naturalnego drewna, jak również szarości i ciemniejsze barwy.

* * *

Chapel Parket – podłogi z własną historią 

www.chapelparket.pl

www.facebook.com/ChapelParketPolska 

Instagram: chapel_parket_polska

Przy produkcji podłóg Chapel Parket stosowany jest olej Floor Service Hardwax Oil, który ma dużą odporność na ścieranie, działanie wody, wina, piwa, coli, kawy, herbaty, soków owocowych i mleka. Substancja jest zgodna z normą DIN 68861 1A. Odporność na działanie śliny i potu jest zgodna z normą DIN 53160. Olej jest ponadto zgodny z europejską normą EN71 dotyczącą zabawek z drewna.

* * *

KONTAKT:

Chapel Parket Polska Sp. z o.o.

www.chapelparket.pl

 

Kontakt dla mediów:

Magdalena Matusik 

specjalista ds. public relations

magdalena.matusik@adventure.media.pl

Adventure Media s.c. Agencja Public Relations

www.adventure.media.pl 

tel. 690 449 064

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adventure Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.