Komunikaty PR

Samsung zaprasza na finał MasterChef Junior

2021-05-06  |  01:00
Biuro prasowe

Szósta edycja zmagań młodych i zdolnych kucharzy dobiega końca. Już 9 maja stacja TVN wyemituje finałowy, 10. odcinek programu MasterChef Junior, w którym wyłoniony zostanie najlepszy szef kuchni. Uczestników w walce o tytuł wspierają innowacyjne urządzenia Samsung: piekarniki Dual Cook Flex™, lodówki Samsung Side by Side oraz Combi z dolnym zamrażalnikiem, a także płyty gazowe.

Siedemnaścioro uczestników i uczestniczek MasterChef Junior od tygodni walczy o spełnienie swoich kulinarnych marzeń, kreatywnie wypełniając zadania otrzymywane od jury. Na drodze do tytułu młodzi kucharze zmierzyli się z takimi wyzwaniami jak przygotowanie ciasta z warzyw, dania kuchni włoskiej, potrawy z halibuta, owoców morza czy monodesery, wielokrotnie udowadniając swój kunszt.

W walce z czasem i skomplikowanymi daniami uczestnikom dziecięcej edycji programu pomagały innowacyjne sprzęty kuchenne Samsung – partnera 6. edycji MasterChef Junior.

Podwójne pieczenie – większa niezależność

Zadania, które otrzymują uczestnicy wymagają nierzadko różnego rodzaju obróbki termicznej.  Wszystko po to, aby na talerzu stworzyć idealną kompozycję. Jednoczesne pieczenie, gotowanie i smażenie to prawdziwy popis podzielności uwagi. A co gdy musimy zmierzyć się z pieczeniem dwóch potraw jednocześnie?

W tej sytuacji z pomocą przychodzi rewolucyjny piekarnik Samsung Dual Cook Flex™. Dzięki specjalnemu separatorowi można piec w tym samym czasie tak różne dania jak ryba i sernik w dwóch odmiennych trybach i temperaturach bez ryzyka przenikania się zapachów. Rozwiązanie to sprawdza się na przykład gdy mali kucharze otrzymują zadanie przygotowania dania głównego oraz deseru.

Jak to działa? Innowacyjne, dzielone drzwi Flex Door pozwalają na otwarcie tylko górnej części urządzenia, pozostawiając dolną komorę szczelnie zamkniętą, dzięki czemu warunki w niej nie ulegają zmianie. Jest to ułatwieniem gdy musimy doglądać dania, piekącego się na pierwszym poziomie bez jednoczesnej ingerencji w drugą, dolną strefę pieczenia. Pozwala to na przykład na regularne podlewanie pieczeni, bez ryzyka opadnięcia wrażliwego na wahnięcia temperatur ciasta. To nie tylko oszczędność czasu, ale także niespotykana wcześniej wygoda.

Świeże składniki kluczem do sukcesu

Różnorodność w kuchni wymaga nie tylko dużej lodówki, w której zmieszczą się wszystkie produkty, ale także takiej która umożliwi im zachowanie świeżości na dłużej. Dużo miejsca na produkty w lodówkach Samsung Side by Side oraz Combi z dolnym zamrażalnikiem z zapewnia technologia SpaceMax™, pozwalająca na uzyskanie dodatkowej przestrzeni bez zmiany wymiarów zewnętrznych urządzenia. Wysokowydajna izolacja sprawia, że ścianki urządzenia są cieńsze, a wydajność energetyczna utrzymuje się na wysokim poziomie. Dla użytkownika oznacza to jeszcze więcej miejsca na produkty.

W zachowywaniu smaku oraz aromatu żywności niezastąpione są technologie użyte w lodówkach Samsung takie jak Twin Cooling Plus™, która optymalizuje temperaturę i wilgotność w lodówce oraz zamrażarce. Przechowywana w urządzeniu żywność pozostaje soczysta i świeża nawet dwa razy dłużej*, a dzięki niezależnym obiegom powietrza zapachy produktów nie mieszają się, zachowując swój naturalny aromat. Co więcej kompresor Digital Inverter w lodówkach Samsung optymalizuję pracę tak, aby maksymalnie ograniczyć wahania temperatury do ±0,5°C**. W zachowaniu stałej temperatury pomaga też elegancki, metalowy panel Metal Cooling™, który stabilizuje temperaturę wewnątrz urządzenia po otwarciu drzwi.

 

Poza piekarnikami Dual Cook Flex™ i lodówkami Samsung, młodzi mistrzowie kuchni będą korzystać również z płyt gazowych Samsung.

 

Emocje w MasterChef Junior sięgną zenitu już w niedzielę 9 maja o godzinie 20:00! Zobacz kto wygra 6. edycję!

 

*  Poziom świeżości podany na podstawie wyników prób przeprowadzonych przez SLG Prüf- und Zertifizierungs GmbH* dla lodówek RS6*N8* w porównaniu do konwencjonalnego modelu Samsung RSA1U*

** Działa wyłącznie w komorze lodówki, przy zamkniętym urządzeniu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.