SENJA. Wyspa relaksu
Nowicki PR
ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com
Domowe SPA
SENJA to wanna i umywalka marki FJORDD, którymi z powodzeniem można zaaranżować swoje domowe SPA. Dla długiej, relaksującej kąpieli samemu lub we dwoje. Dla zmysłowych chwil z dala od zgiełku świata. W otoczeniu materiałów i designu, który tylko sprzyja temu, by mieć ochotę przedłużać te przyjemne chwile.
Wizualna harmonia
Kształt wanny inspirowany jest grotem strzały z charakterystycznie zarysowanymi łukami. Wizualnie intrygujący, a funkcjonalnie pozwalający naturalnie i wygodnie ułożyć ciało podczas relaksującej kąpieli. Dzięki jej dużym rozmiarom i odpowiedniej ergonomii nawet we dwoje. Wanna zjawiskowo prezentuje się w wersji wolnostojącej, mimowolnie przyciągając wzrok swoją harmonijną i przemyślaną formą, stając się idealnym centrum domowego SPA. Można ją jednak również umiejscowić przy ścianie, wyposażając w klasyczną baterię ścienną. Umywalka SENJA o lekko owalnej, podłużnej misie nie jest głęboka, lecz dość przestronna. Tym samym zapewnia duży komfort podczas codziennej pielęgnacji rąk i twarzy. Przy okazji optycznie harmonijna uprzyjemnia te chwile. Jest ona dostępna w wersji nablatowej. Dzięki estetycznym korkom wykonanym z tego samego materiału zarówno umywalka, jak i wanna są jednolite kolorystycznie i spójne w formie. W warstwie funkcjonalnej jest to cenny atut, pozwalający zupełnie swobodnie dopasować do nich stylistykę i kolor baterii.
Sensoryczna tekstura
Nieocenioną zaletą kolekcji SENJA, mającej potencjał zbudowania wokół niej swojej domowej strefy relaksu, jest sam zastosowany materiał. To kamienny kompozyt AQUASTONE® wykonany w dwóch trzecich z naturalnych skał dolomitowych. Kamień oddaje swoje walory w formach i kształtach dopasowanych do naszych potrzeb. Po pierwsze materiał ten jest przyjemny w dotyku, dostarczając bogactwa sensorycznych wrażeń. Po drugie, długo utrzymuje na tym samym poziomie temperaturę wody, zachęcając do wydłużania przyjemnych chwil w kąpieli. I po trzecie wreszcie, dzięki odpowiednim spoiwom w procesie produkcji jest on plastyczną masą, poddającą się całkowicie woli projektanta. Pozwala tworzyć czyste, finezyjne kształty i uzyskać niewielkie grubości ścian sprawiające, że wanny czy umywalki wydają się lekkie i bardziej subtelne.
SENJA stwarza w domu przestrzeń do domowych rytuałów. Staje się sercem wyspy, do której nie dociera zgiełk ulicy, a rytm wyznacza cichy strumień wody. www.fjordd.com
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.