Sensory 3D Nowy wymiar ceramiki
Wprowadzenie technologii Sensory 3D pozwala Grupie Tubądzin tworzyć płytki o niezwykle realistycznych fakturach i wykończeniach wyczuwalnych pod opuszkami palców. Dzięki zaawansowanej technologii możliwe jest tworzenie wielowarstwowych tekstur na jednej płaszczyźnie, co nadaje płytkom unikalny, trójwymiarowy charakter. Dzięki temu odwzorowują one naturalne struktury kamieni, drewna czy piasku z niezwykłą wiernością.
Wysoka precyzja – klucz do idealnych faktur i wykończeń
Jednym z najważniejszych aspektów S3D jest precyzja wykonania. Proces produkcji opiera się na punktowej aplikacji kleju, na który z mikroskopijną dokładnością nakładane są warstwy granilli –, która tworzy faktury. Dzięki temu warstwy materiału mogą być nakładane na poziomie mikrometrów, co pozwala na uzyskanie różnorodnych wykończeń, jak mat czy satyna na jednej płytce, zachowując pełną zgodność tekstury z grafiką. Ta technologia nadaje każdej płycie indywidualny charakter i pozwala na osiągnięcie perfekcji w odtwarzaniu faktur.
Zastosowanie warstw ceramicznych umożliwia wierne odwzorowanie nawet najdrobniejszych szczegółów – można wyczuć zarówno delikatne użylenia marmuru, chropowatość piasku, jak i naturalne pęknięcia skały. Każdy szczegół, każda wypukłość czy przejście tonalne między nimi.
Trwałość i funkcjonalność
Wzbogacona technologia Sensory 3D to nie tylko ukłon w stronę estetyki – produkty Grupy Tubądzin wykonane przy jej użyciu cechują się również wysokimi parametrami użytkowymi. Powierzchnie S3D są odporne na ścieranie, dzięki czemu płytki idealnie sprawdzają się w intensywnie użytkowanych pomieszczeniach. Odpowiednio zabezpieczona struktura gwarantuje, że zachowają one swoją jakość i estetykę przez lata, nawet w najbardziej wymagających warunkach, takich jak kuchnie, łazienki czy korytarze.
Technologia Sensory 3D od Grupy Tubądzin przenosi estetykę płytek ceramicznych na nieosiągalny wcześniej poziom. To innowacyjne rozwiązanie zmienia sposób, w jaki odbieramy przestrzeń – pozwala nie tylko zobaczyć piękno, ale i je poczuć redefiniując ceramikę jako sztukę użytkową.
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować
Zwycięzca 11. edycji programu „The Voice of Poland” podkreśla, że ma duży sentyment do amerykańskich musicali. W kilku muzycznych spektaklach już zagrał i nie wyklucza powrotu na scenę właśnie w takiej roli. Krystian Ochman zaznacza, że wolałby się zmierzyć z jakimś testem w języku angielskim, ale polski projekt też byłby dla niego ciekawym wyzwaniem.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Problemy społeczne
Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie
Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.