Sesja zdjęciowa w branży wnętrzarskiej - webinarium OKK!design z JAM KOLEKTYW
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Jak wygląda praca nad profesjonalną, aranżacyjną sesją prasową oraz produktową? Na czym polega współpraca z fotografem i stylistą? W jaki sposób przygotować materiał zdjęciowy, żeby osiągnąć maksymalny efekt marketingowy? Na te i inne pytania poznamy odpowiedź podczas webinarium organizowanego przez agencję OKK!PR. Gośćmi będą Jola Skóra i Anna Olga Chmielewska z agencji projektowej JAM KOLEKTYW.
Dobre kadry sprawiają, że architekci dostają kolejne zlecenia, wzrasta sprzedaż produktów przedstawionych na zdjęciach, rośnie cena nieruchomości, a oferta obiektów hotelowych, restauracji i SPA zdecydowanie wyróżnia się na tle konkurencji.
Bez wątpienia profesjonalna sesja zdjęciowa jest jednym z najważniejszych czynników wpływających nie tylko na sukces marek z branży home & living, ale także architektów wnętrz, projektantów oraz osób sprzedających i wynajmujących mieszkania czy deweloperów.
Oryginalny pomysł na sesję oraz spojrzenie na stylizację z szerszej perspektywy wpływają na wyeksponowanie walorów wnętrza i produktu. To bezpośrednio przekłada się na efektowną prezentację projektów oraz skuteczną sprzedaż produktów.
Czym kierować się przy wyborze fotografa? Dlaczego stylizacja jest niezbędnym elementem każdej aranżacyjnej sesji zdjęciowej? Jakie znaczenie mają zdjęcia w budowaniu spójnego wizerunku marki w branży home & living? Jakie są zasady korzystania ze zdjęć oraz materiałów prasowych? Na te i inne pytania odpowie podczas webinarium organizowanego przez specjalizującą się w obsłudze marek z branży wnętrzarskiej agencję OKK!PR, duet tworzący agencję projektową JAM KOLEKTYW.
Jola Skóra – od kilkunastu lat związana zawodowo z branżą kreatywną. Specjalizuje się w fotografowaniu wnętrz, w aranżacyjnych sesjach przedmiotów, a także w tworzeniu koncepcji kreatywnych. Anna Olga Chmielewska – architektka wnętrz, stylistka i scenografka. Specjalizuje się w projektowaniu wnętrz, aranżowaniu przestrzeni na potrzeby sesji zdjęciowych, tworzeniu scenografii do sesji produktowych oraz stylizacji stoisk targowych.
W swoim dorobku mają liczne projekty komercyjne oraz publikacje w polskiej i zagranicznej prasie o tematyce wnętrzarskiej i lifestylowej.
Aby wziąć udział w bezpłatnym spotkaniu, które odbędzie się online w dniu 30 listopada 2020r. o godz. 12:00, wystarczy się zarejestrować, klikając w link: https://okkpr.clickmeeting.com/bezplatny-webinar-sesja-zdjeciowa-w-branzy-wnetrzarskiej/register
Mecenasem spotkania jest marka SAMSUNG. W części szkoleniowej jej eksperci zaprezentują nowe rozwiązania w zakresie domowych sprzętów AGD: pralek, suszarek i pralko-suszarek. Odpowiedzą także na pytania architektów i projektantów wnętrz.
Partnerem spotkania jest także marka Barlinek, wiodący producent warstwowych podłóg drewnianych.
Patroni medialni spotkań online OKK!design: Elle Decoration, WhiteMAD, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, Magazif.pl, Foorni.pl, Exspace.pl, Designteka.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Doda: Zostawiłam po sobie niesamowite dzieło filmowe, ale nie myślę o powrocie do branży. Mam za dużą traumę
Trwa 78. Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Cannes, a plejada gwiazd z całego świata obiera kierunek Lazurowe Wybrzeże. Doda, która trzykrotnie uczestniczyła w tym wydarzeniu, przyznaje, że niektóre zasady obowiązujące na gali i na czerwonym dywanie były dla niej wręcz nie do zaakceptowania. Dorota Rabczewska podkreśla, że tym razem nie wybiera się do Cannes. Nie planuje też współpracy z branżą filmową.
Muzyka
Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.