Komunikaty PR

Sesja zdjęciowa w branży wnętrzarskiej - webinarium OKK!design z JAM KOLEKTYW

2020-11-25  |  10:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Jak wygląda praca nad profesjonalną, aranżacyjną sesją prasową oraz produktową? Na czym polega współpraca z fotografem i stylistą? W jaki sposób przygotować materiał zdjęciowy, żeby osiągnąć maksymalny efekt marketingowy? Na te i inne pytania poznamy odpowiedź podczas webinarium organizowanego przez agencję OKK!PR. Gośćmi będą Jola Skóra i Anna Olga Chmielewska z agencji projektowej JAM KOLEKTYW.

Dobre kadry sprawiają, że architekci dostają kolejne zlecenia, wzrasta sprzedaż produktów przedstawionych na zdjęciach, rośnie cena nieruchomości, a oferta obiektów hotelowych, restauracji i SPA zdecydowanie wyróżnia się na tle konkurencji.

Bez wątpienia profesjonalna sesja zdjęciowa jest jednym z najważniejszych czynników wpływających nie tylko na sukces marek z branży home & living, ale także architektów wnętrz, projektantów oraz osób sprzedających i wynajmujących mieszkania czy deweloperów.

Oryginalny pomysł na sesję oraz spojrzenie na stylizację z szerszej perspektywy wpływają na wyeksponowanie walorów wnętrza i produktu. To bezpośrednio przekłada się na efektowną prezentację projektów oraz skuteczną sprzedaż produktów.

Czym kierować się przy wyborze fotografa? Dlaczego stylizacja jest niezbędnym elementem każdej aranżacyjnej sesji zdjęciowej? Jakie znaczenie mają zdjęcia w budowaniu spójnego wizerunku marki w branży home & living? Jakie są zasady korzystania ze zdjęć oraz materiałów prasowych? Na te i inne pytania odpowie podczas webinarium organizowanego przez specjalizującą się w obsłudze marek z branży wnętrzarskiej agencję OKK!PR, duet tworzący agencję projektową JAM KOLEKTYW.

Jola Skóra – od kilkunastu lat związana zawodowo z branżą kreatywną. Specjalizuje się w fotografowaniu wnętrz, w aranżacyjnych sesjach przedmiotów, a także w tworzeniu koncepcji kreatywnych. Anna Olga Chmielewska – architektka wnętrz, stylistka i scenografka. Specjalizuje się w projektowaniu wnętrz, aranżowaniu przestrzeni na potrzeby sesji zdjęciowych, tworzeniu scenografii do sesji produktowych oraz stylizacji stoisk targowych.

W swoim dorobku mają liczne projekty komercyjne oraz publikacje w polskiej i zagranicznej prasie o tematyce wnętrzarskiej i lifestylowej.

Aby wziąć udział w bezpłatnym spotkaniu, które odbędzie się online w dniu 30 listopada 2020r. o godz. 12:00, wystarczy się zarejestrować, klikając w link: https://okkpr.clickmeeting.com/bezplatny-webinar-sesja-zdjeciowa-w-branzy-wnetrzarskiej/register

Mecenasem spotkania jest marka SAMSUNG. W części szkoleniowej jej eksperci zaprezentują nowe rozwiązania w zakresie domowych sprzętów AGD: pralek, suszarek i pralko-suszarek. Odpowiedzą także na pytania architektów i projektantów wnętrz.

Partnerem spotkania jest także marka Barlinek, wiodący producent warstwowych podłóg drewnianych.

Patroni medialni spotkań online OKK!design: Elle Decoration, WhiteMAD, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, Magazif.pl, Foorni.pl, Exspace.pl, Designteka.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.