Silan Ylang Ylang&Vetiver Scent – wyjątkowy zapach i jakość w służbie środowisku
Płyn do płukania tkanin o świeżym kwiatowo-cytrusowym zapachu, składnikach pochodzenia naturalnego, w opakowaniu nadającym się w 100% do recyklingu – brzmi jak marzenie? Teraz to rzeczywistość! Marka Silan przedstawia Silan Naturals Ylang Ylang & Vetiver Scent, nowy wegański płyn do płukania tkanin, stworzony z najwyższym zaangażowaniem w jakość i odpowiedzialność za naszą planetę.
Wyjątkowy zapach nowego Ylang Ylang & Vetiver Scent z linii Silan Naturals łączy w sobie kwiatowe nuty olejku wytwarzanego z jagodlinu wonnego, azjatyckiej rośliny zwanej ylang-ylang, oraz świeży aromat olejku z wetiwerii pachnącej. Zapach ten, dopełniony cytrusowym akcentem bergamotki i orzeźwiającymi liśćmi mięty, nada twojemu praniu niezwykle eleganckie, ożywcze i wyrafinowane wykończenie.
Nowość od marki Silan miały już okazję poznać osoby, które 14 lutego wybrały się na walentynkowy spacer po Nowym Świecie i Krakowskim Przedmieściu w Warszawie oraz w okolice Kładki Ojca Bernatka na krakowskim Kazimierzu. Z okazji święta miłości Team Silan rozdawał tam próbki wegańskiego płynu do płukania tkanin Silan Naturals Ylang Ylang and Vetiver Scent wraz z przepięknymi różami, które można było wręczyć ukochanej osobie. W ramach promocji tej wyjątkowej wersji zapachowej w innych miejscach Warszawy i Krakowa rozstawiono ścianki z sercem z różowych róż i napisem znanym z komunikacji marki Silan „Zapach, który pokochasz”, na tle których można było zrobić sobie niepowtarzalne walentynkowe zdjęcie.
Płyny do płukania tkanin Silan Naturals dołączają do produktów wspierających świadomą troskę o środowisko i pozytywne zmiany dla planety i przyszłych pokoleń. Linia jest w 100% wegańska, co zostało potwierdzone przez Vegan Society, organizację założoną w Wielkiej Brytanii, promującą weganizm od 1944 roku. Co to oznacza?
Aż 99% składników Silan Naturals jest pochodzenia naturalnego. Płyny nie zawierają silikonów, barwników ani mikroplastików. Jako baza do produkcji skutecznego składnika zmiękczającego używane są nasiona rzepaku. Nuty zapachowe także czerpią z natury – są to wonne olejki pozyskane z azjatyckich roślin, od wieków znanych ze swoich właściwości aromatycznych. Ale to nie wszystko.
Kolejnym aspektem troski o naszą planetę jest zastosowanie opakowań nadających się w 100% do recyklingu. Butelki Silan Naturals zostały w 100% wykonane z plastiku pochodzącego z recyklingu* oraz w całości nadają się do przetworzenia. Producent zaleca segregować osobno butelkę, owijkę i korek i tłumaczy, jak to zrobić. Wystarczy zerwać folię wzdłuż linii perforacji i oddzielić ją od butelki. To prosta czynność, a pomaga dokonać korzystnych zmian na rzecz naszej planety.
Jakość i odpowiedzialność mogą iść ze sobą w parze. Ciesz się niesamowitą miękkością i długotrwałymi świeżymi zapachami od Silan Naturals ze świadomością, że dbasz o środowisko!
* Butelka 2,7 l pochodzi w 50% z recyklingu.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.