Simplicity - nowa odsłona kampanii marki Gorenje
Na początku czerwca Gorenje wystartowało z nową kampanią Simplicity 2021. Jest to już kolejna odsłona działań marketingowych mających na celu wzmocnienie wizerunku marki na polskim rynku. Kampania potrwa dwa miesiące – od 1 czerwca do 30 lipca.
Jednym z najbardziej ekscytujących momentów przy projektowaniu swojego pierwszego mieszkania jest wybór urządzeń AGD, które mogą ułatwić codzienne życie. Gorenje jako producent sprzętu AGD, chce towarzyszyć konsumentom w tym ważnym dla nich czasie, dlatego to właśnie do nich kieruje swoją komunikację w ramach tegorocznej odsłony kampanii. Na potrzeby akcji powstał spot wizerunkowy oraz szereg działań pokazujący konsumentom gamę produktów z linii Simplicity oraz ich jakość i walory wynikające z użytkowania.
Gorenje w swoich działaniach związanych z kampanią Simplicity, wykorzystuje zarówno kanały online, jak i offline. Głównym trzonem akcji są działania ATL skupione w środowisku digital. Uzupełnimy ją również mocną komunikacją w social mediach, współpracą z influencerami oraz promocją konsumencką w punktach sprzedaży. Nasze działania będą opierały się także na komunikacji PR. Będziemy uczyć konsumentów oraz podkreślać jakość i funkcjonalność naszych produktów. A ich wykorzystanie wpisywać w codzienne obowiązki domowe sytuacje, czy drobne domowe problemy jakie towarzyszą nam w planowaniu codzienności i urządzaniu pierwszego mieszkania – Kinga Zwierzchowska, Marketing Manager Gorenje
Linia Simplicity od Gorenje to sprzęty kuchenne wyposażone w najnowsze technologiczne rozwiązania ułatwiające nam codzienność. Do tego świetny design, prosta, ale przy tym nowoczesna forma oraz minimalistyczna kolorystyka. Linia występuję w dwóch podstawowych kolorach czerń i biel. Dodatkowym atutem jest również dostępna cena.
Gorenje to pochodzący ze Słowenii jeden z największych producentów sprzętów gospodarstwa domowego. Założona w 1950 roku firma od samego początku swojej działalności chce być blisko człowieka, a jej filozofię określa motto „life simplifield”.
Więcej informacji na: https://pl.gorenje.com/
Oficjalny spot kampanii dostępny pod linkiem:
https://www.youtube.com/watch?v=XbdQpSuhmlc

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle
Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.
Konsument
Nieprawidłowe postrzeganie masy ciała może być przekazywane pokoleniowo. Ważne jest budowanie zdrowych nawyków na poziomie rodziny

Rodzice przekazują swojemu potomstwu własne lęki, w tym te dotyczące postrzegania własnego ciała – mówią psychodietetycy. Przez naśladownictwo dzieci uczą się też nieprawidłowych nawyków żywieniowych, takich jak na przykład kompulsywne objadanie się po niepowodzeniu w stosowaniu restrykcyjnej diety. Eksperci podkreślają, że podstawą profilaktyki zaburzeń odżywiania jest uświadamianie dzieci na temat zdrowych nawyków. Zachęcają do wspólnych zakupów i przygotowywania razem posiłków. Ostrzegają również przed fat shamingiem, którego konsekwencje mogą towarzyszyć dziecku również w dorosłości.
Gwiazdy
Cezary Pazura: Siatkówka to nasz sport narodowy, bo naprawdę nam wychodzi. Podczas studiów byłem mistrzem w tej dyscyplinie

Aktor przyznaje, że jest wielkim pasjonatem siatkówki, stara się oglądać wszystkie rozgrywki reprezentacji i czuje ogromną satysfakcję oraz dumę, kiedy nasi zawodnicy wygrywają kolejne mecze. Podczas studiów Cezary Pazura sam zdobył tytuł najlepiej rozgrywającego turnieju, dobrze więc wie, jakich emocji dostarcza sport i rywalizacja. Z całych sił zachęca więc swoje dzieci do aktywności fizycznej, by znalazły ulubioną dyscyplinę i trenowały.