Komunikaty PR

Słodka walentynka od E.Wedel

2021-02-14  |  11:00

Zbliża się wyjątkowy dla zakochanych dzień w roku, czyli Walentynki. Zwyczajem jest, aby 14 lutego wyznać bliskiej osobie miłość oraz obdarować ją upominkiem, który to słowo wyraża. Pragnąc osłodzić wspólnie spędzony czas, marka E.Wedel przygotowała limitowaną ofertę opakowań Ptasie Mleczko®. Niebiańsko lekka pianka, oryginalna wedlowska czekolada oraz walentynkowy motyw pozwolą na słodką chwilę pełną miłości. 

Specjalne okazje wymagają wyjątkowych produktów, dlatego marka E.Wedel wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów z limitowaną edycją opakowań kultowych pianek.Z okazji Walentynek pianki Ptasie Mleczko® o smaku Waniliowym oraz Strawberry Shake  dostępne są w szczególnej szacie graficznej. Uwielbiana przez konsumentów słodyczzyskała limitowane opakowania, na których oprócz charakterystycznych ptasich ilustracji, widoczny jest wizerunek kobiety i mężczyzny. Dodatkowo, na walentynkowych opakowaniach znajdziemy liczne motywy serc, które podkreślają wyjątkową aurę święta zakochanych. Walentynkowy motyw na opakowaniach pianek Ptasie Mleczko® z pewnością zachwyci ukochaną osobę i sprawi, że będzie to niezapomniane święto pełne przyjemności smaku. 

W portfolio marki E.Wedel dostępna jest także dobrze znana oferta pralin. Uśmiech na twarzy bliskiej osoby z pewnością spowoduje „Pralina dla Ciebie”. To pudełko czekoladek, które w środku skrywa 12 pralinek o wyjątkowym kształcie prezentu. Każda z nich z nadzieniem o smaku mleczno-orzechowym. Z kolei dla osób preferujących kawowy smak słodkości marka E.Wedel poleca - Coffee Box, czyli zestaw pralin w trzech wariantach smakowych o różnej mocy kawowego nadzienia. W pudełku znajduje się: Espresso z nadzieniem o smaku mocnej kawy, oblanym gorzką czekoladą, Caramel Latte z nadzieniem o smaku caffe latte w czekoladzie białej karmelowej i mlecznej oraz Caramel Cappuccino z nadzieniem o smaku cappuccino w czekoladzie mlecznej i białej karmelowej. 

Oferta okazjonalna E.Wedel dostępna jest w sklepach od stycznia 2021 roku.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.