Komunikaty PR

Solfeggio – nowy Bauhaus na salonach

2021-03-24  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Łobejko
KL Media

ul. Dębowa 7B
96-300 Żyrardów
k.lobejko|klmedia.pl| |k.lobejko|klmedia.pl
519110241
www.klmedia.pl

Bauhaus zrewolucjonizował myślenie o architekturze i projektowaniu wnętrz, czyniąc otaczającą nas przestrzeń funkcjonalną. Dziś nurt ten przeżywa renesans. Najlepszym na to przykładem jest Solfeggio – sofa, której prosta forma podporządkowana jest przede wszystkim komfortowemu wypoczynkowi.

Ponad sto lat temu powstała szkoła projektowa, która na zawsze odmieniła myślenie o współczesnej architekturze, wzornictwie oraz urządzaniu i wyposażaniu wnętrz. Zakładała, że przestrzeń, w której żyjemy powinna służyć nam samym. Mowa oczywiście o Bauhausie, który łączył tradycyjne rzemiosło ze sztuką użytkową, tworząc wizję czystej przestrzeni o funkcjonalnym charakterze. Jego postulaty, takie jak „mniej znaczy więcej”, czy „forma wynika z funkcji” znane są i powszechnie stosowane do dziś. Świadczy o tym fakt, jaką ogromną popularnością także współcześnie cieszą się ikony epoki, jak np. szezlong LC-4 Le Corbusiera, czy fotel Barcelona Miesa van der Rohe’a.

Bauhaus miał odzwierciedlać ówcześnie zachodzące zmiany społeczno–kulturowe. Wnętrza urządzone w tym stylu były jasne, przestronne, z dużą ilością naturalnego światła i zieleni oraz klarownym podziałem na strefy użytkowe. Meble i wyposażenie proste w formie, funkcjonalne, nie pozbawione przy tym szczypty artyzmu. Ten ostatni z założenia odbiegał od nadmiernej dekoracyjności, skupiając się na wysokiej jakości materiałach, jak drewno, stal, szkło czy skóra.

Skoncentrowany na funkcji i użyteczność Bauhaus obecnie przeżywa swój renesans. Najlepiej świadczą o tym meble wypoczynkowe, których wzornictwo ma przede wszystkim służyć komfortowi i wygodzie. Walory te posiada kolekcja Solfeggio, która pod prostą, elegancką formą skrywa wiele praktycznych funkcji. Oryginalne, geometryczne meble wykonane są z wysokiej jakości skóry naturalnej w czarnym, minimalistycznym kolorze. Producent oferuje  możliwość zamówienia mebla w szerokiej palecie kolorystycznej skór naturalnych i różnych gatunkach tkanin, dzięki czemu każdy dopasuje sofę do indywidualnych potrzeb.

O użytkowym charakterze kolekcji Solfeggio najlepiej świadczy modułowość brył, za pomocą których skompletujemy w pełni spersonalizowany zestaw wypoczynkowy. Dostępne w ofercie marki Kler elementy pozwalają na stworzenie sof dwu- lub trzyosobowych oraz narożników, które można uzupełnić fotelem lub pufem. Możliwościom rozbudowy towarzyszy rozmach funkcjonalny: bogate wyposażenie tworzy z każdego zestawu prawdziwe centrum relaksu. Regulowane zagłówki i podłokietniki, czy odchylane oparcia i wysuwany podnóżek zapewniają komfortowy wypoczynek dopasowany do potrzeb. Barek z obrotowym blatem czy coolery dodają wyższy poziom wygody. Sofa i narożnik z kolekcji mogą się zmienić także w komfortowe rozkładane łóżko z ergonomicznym materacem. Wszystko to, by zapewnić maksymalną funkcjonalność zamkniętą w prostej, lecz efektownej formie – jak na nowy Bauhaus przystało.

www.kler.eu

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: KL Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.