SOLIDNY MONTAŻ TELEWIZORA NA ŚCIANIE
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Płaski telewizor na ścianie to proste rozwiązanie, które wprowadza do pomieszczenia nutę nowoczesności i pozwala zaoszczędzić w nim trochę cennego miejsca. Dzięki zastosowaniu kotwy chemicznej do zamocowania uchwytu do telewizora zyskamy pewność, że odbiornik będzie stabilnie zainstalowany.
Duży telewizor zawieszony na ścianie zdecydowanie podnosi komfort oglądania ulubionych programów oraz transmisji wielkich imprez sportowych, takich jak kolarski Tour de France, w którym co roku wielkich wrażeń dostarcza nam sponsorowana przez firmę Soudal drużyna Lotto Soudal. Decydując się na montaż ekranu na ścianie, należy wziąć pod uwagę kilka czynników. W pierwszym rzędzie powinniśmy się upewnić, czy ściana, na której zamierzamy zawiesić odbiornik, jest wystarczająco wytrzymałą konstrukcją. Następny krok stanowi dobór odpowiedniego uchwytu, który utrzyma telewizor o danym ciężarze. W dalszej kolejności należy precyzyjnie określić wysokość, na jakiej chcemy powiesić odbiornik.
Bardzo istotny jest również wybór odpowiedniej metody instalacji uchwytu. Solidny montaż telewizora na ścianie zagwarantuje nam kotwa chemiczna SOUDAFIX P300-SF firmy Soudal, przeznaczona do mocowania kołków, prętów, gniazd i stelaży poddawanych ekstremalnym obciążeniom mechanicznym we wszelkiego typu podłożach budowlanych, w tym w betonie, cegle czy pustakach. Doskonale sprawdza się również w przypadku słabych podłoży, z którymi często mamy do czynienia w starym budownictwie. Kotwa chemiczna SOUDAFIX P300-SF charakteryzuje się łatwą i mało inwazyjną aplikacją – wprowadzamy ją do wywierconego i dokładnie oczyszczonego otworu przy pomocy wzmocnionego wyciskacza do standardowych kartuszy, po czym wciskamy pręt kotwiący w otwór, lekko go przekręcając. Po pełnym utwardzeniu kotwy możemy przymocować uchwyt do ściany, a następnie przykręcić telewizor do uchwytu.
Kotwa chemiczna SOUDAFIX P300-SF mistrzowsko zda egzamin podczas montażu ciężkich przedmiotów nie tylko wewnątrz pomieszczeń, ale także na zewnątrz budynku. Może być stosowana w szerokim zakresie temperatur (do -5°C) i zapewnia szczelne mocowanie o wysokiej odporności chemicznej.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.