SOLIDNY MONTAŻ TELEWIZORA NA ŚCIANIE
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Płaski telewizor na ścianie to proste rozwiązanie, które wprowadza do pomieszczenia nutę nowoczesności i pozwala zaoszczędzić w nim trochę cennego miejsca. Dzięki zastosowaniu kotwy chemicznej do zamocowania uchwytu do telewizora zyskamy pewność, że odbiornik będzie stabilnie zainstalowany.
Duży telewizor zawieszony na ścianie zdecydowanie podnosi komfort oglądania ulubionych programów oraz transmisji wielkich imprez sportowych, takich jak kolarski Tour de France, w którym co roku wielkich wrażeń dostarcza nam sponsorowana przez firmę Soudal drużyna Lotto Soudal. Decydując się na montaż ekranu na ścianie, należy wziąć pod uwagę kilka czynników. W pierwszym rzędzie powinniśmy się upewnić, czy ściana, na której zamierzamy zawiesić odbiornik, jest wystarczająco wytrzymałą konstrukcją. Następny krok stanowi dobór odpowiedniego uchwytu, który utrzyma telewizor o danym ciężarze. W dalszej kolejności należy precyzyjnie określić wysokość, na jakiej chcemy powiesić odbiornik.
Bardzo istotny jest również wybór odpowiedniej metody instalacji uchwytu. Solidny montaż telewizora na ścianie zagwarantuje nam kotwa chemiczna SOUDAFIX P300-SF firmy Soudal, przeznaczona do mocowania kołków, prętów, gniazd i stelaży poddawanych ekstremalnym obciążeniom mechanicznym we wszelkiego typu podłożach budowlanych, w tym w betonie, cegle czy pustakach. Doskonale sprawdza się również w przypadku słabych podłoży, z którymi często mamy do czynienia w starym budownictwie. Kotwa chemiczna SOUDAFIX P300-SF charakteryzuje się łatwą i mało inwazyjną aplikacją – wprowadzamy ją do wywierconego i dokładnie oczyszczonego otworu przy pomocy wzmocnionego wyciskacza do standardowych kartuszy, po czym wciskamy pręt kotwiący w otwór, lekko go przekręcając. Po pełnym utwardzeniu kotwy możemy przymocować uchwyt do ściany, a następnie przykręcić telewizor do uchwytu.
Kotwa chemiczna SOUDAFIX P300-SF mistrzowsko zda egzamin podczas montażu ciężkich przedmiotów nie tylko wewnątrz pomieszczeń, ale także na zewnątrz budynku. Może być stosowana w szerokim zakresie temperatur (do -5°C) i zapewnia szczelne mocowanie o wysokiej odporności chemicznej.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.