Spektakularne spieki kwarcowe Dekton Avant-Garde od Cosentino!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Premierowe wzory wielkoformatowych płyt Dekton, stworzonych z naturalnego kwarcu, szkła i porcelany, to seria trzech ekskluzywnych i bardzo wyrazistych odcieni: Laurent, Helena i Khalo, dających możliwości tworzenia projektów, w których zjawiskowe wzornictwo stawia się na pierwszym miejscu. Zainspirowane estetyką kamienia naturalnego odcienie zachwycają nieskazitelną teksturą i trwałością. Ich zalety docenił m.in. Paweł Sokół, prezes Stowarzyszenia Architektów Wnętrz i współwłaściciel pracowni BAJERSOKÓŁ.
Od nowych wzorów powierzchni produkowanych przez hiszpańską markę Cosentino trudno oderwać wzrok. Imponujące rozmiary, niezwykle eleganckie wzory i bezkompromisowa jakość sprawiają, że to jeden z najczęściej wybieranych przez architektów i projektantów wnętrz materiałów do kuchni i łazienki.
Wzór Laurent, zainspirowany został naturalnym kamieniem Port Laurent, wyróżniającym się swą złożonością i urodą. Przedstawia hipnotyzujące połączenie ciemnego tła, poprzecinanego żyłkami w kolorze złota, odgrywającymi tu główną rolę. Charakterystyczna tekstura powierzchni doskonale współgra z dynamicznym wzorem, dodając mu głębi i charakteru. Ten kolor będzie niekwestionowaną ozdobą najbardziej wyrafinowanych projektów.
Odcień Helena, przedstawiający biało-szare tony, sprawiające wrażenie półprzezroczystych, został stworzony na podstawie inspiracji naturalnym onyksem. Jego subtelne piękno i niezwykły połysk sprawiają, że idealnie odnajdzie się w stylowej przestrzeni, pełnej niuansów wzorniczych.
Wieńczący kolekcję wzór Khalo powstał dzięki inspiracji kamieniem, który, ze względu na swoją unikalną formację i wyjątkowe kolory, jest jednym z najbardziej cenionych granitów na świecie. Subtelne plamy czerni, jasnego złota i kawowego brązu tworzą jego wyrazisty i nowoczesny charakter. Dzięki polerowanemu wykończeniu w technologii Dekton XGloss, kolor ten uzyskuje spektakularny blask i głębię, podkreślone dodatkowo kompleksową i barwną strukturą.
„Avant-Garde, kolekcja najnowszych dekorów płyt Cosentino, idealnie wpasuje się w estetyczne kanony naszej pracowni. Od blisko 20 lat projektujemy wnętrza w oparciu o naturalną kolorystykę i materiały, wykorzystując je w każdej projektowanej przestrzeni. Bardzo często niestety nasze wizje były trudne do zrealizowania ze względu na charakterystykę wykorzystanych materiałów (format, waga, cena). Na szczęście czas działa na naszą korzyść i pojawiają się rozwiązania, które te problemy rozwiązują. Jednym z nich są wielkowymiarowe płyty Cosentino z kolekcji Avant-Garde, których dekory są najwyższej jakości zdjęciami naturalnych kamieni, w kolorystyce pasującej do naszych projektów. Materiał ten pozwala realizować wizje kamiennych mebli, kuchni, ścian, czy nawet sufitów, bez potrzeby rozwiązywania trudnych aspektów technicznych które pojawiały się przy wykorzystaniu materiałów naturalnych. Ostanie nasze projekty charakteryzują się kolorystyką, którą możemy odnaleźć w najnowszych dekorach tej kolekcji, a nasi klienci już są usatysfakcjonowani, że realizacja naszej wizji nie zrujnuje ich portfela”– mówi o nowych wzorach Cosentino Paweł Sokół, prezes Stowarzyszenia Architektów Wnętrz i współwłaściciel pracowni BAJERSOKÓŁ.
Więcej na: www.cosentino.com
Luksus, który nie przytłacza
Klienci zaakceptowali naszą wizję architektoniczną
Pure Concept Natura i struktura w nowej kolekcji płytek ceramicznych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.