Spektakularne spieki kwarcowe Dekton Avant-Garde od Cosentino!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Premierowe wzory wielkoformatowych płyt Dekton, stworzonych z naturalnego kwarcu, szkła i porcelany, to seria trzech ekskluzywnych i bardzo wyrazistych odcieni: Laurent, Helena i Khalo, dających możliwości tworzenia projektów, w których zjawiskowe wzornictwo stawia się na pierwszym miejscu. Zainspirowane estetyką kamienia naturalnego odcienie zachwycają nieskazitelną teksturą i trwałością. Ich zalety docenił m.in. Paweł Sokół, prezes Stowarzyszenia Architektów Wnętrz i współwłaściciel pracowni BAJERSOKÓŁ.
Od nowych wzorów powierzchni produkowanych przez hiszpańską markę Cosentino trudno oderwać wzrok. Imponujące rozmiary, niezwykle eleganckie wzory i bezkompromisowa jakość sprawiają, że to jeden z najczęściej wybieranych przez architektów i projektantów wnętrz materiałów do kuchni i łazienki.
Wzór Laurent, zainspirowany został naturalnym kamieniem Port Laurent, wyróżniającym się swą złożonością i urodą. Przedstawia hipnotyzujące połączenie ciemnego tła, poprzecinanego żyłkami w kolorze złota, odgrywającymi tu główną rolę. Charakterystyczna tekstura powierzchni doskonale współgra z dynamicznym wzorem, dodając mu głębi i charakteru. Ten kolor będzie niekwestionowaną ozdobą najbardziej wyrafinowanych projektów.
Odcień Helena, przedstawiający biało-szare tony, sprawiające wrażenie półprzezroczystych, został stworzony na podstawie inspiracji naturalnym onyksem. Jego subtelne piękno i niezwykły połysk sprawiają, że idealnie odnajdzie się w stylowej przestrzeni, pełnej niuansów wzorniczych.
Wieńczący kolekcję wzór Khalo powstał dzięki inspiracji kamieniem, który, ze względu na swoją unikalną formację i wyjątkowe kolory, jest jednym z najbardziej cenionych granitów na świecie. Subtelne plamy czerni, jasnego złota i kawowego brązu tworzą jego wyrazisty i nowoczesny charakter. Dzięki polerowanemu wykończeniu w technologii Dekton XGloss, kolor ten uzyskuje spektakularny blask i głębię, podkreślone dodatkowo kompleksową i barwną strukturą.
„Avant-Garde, kolekcja najnowszych dekorów płyt Cosentino, idealnie wpasuje się w estetyczne kanony naszej pracowni. Od blisko 20 lat projektujemy wnętrza w oparciu o naturalną kolorystykę i materiały, wykorzystując je w każdej projektowanej przestrzeni. Bardzo często niestety nasze wizje były trudne do zrealizowania ze względu na charakterystykę wykorzystanych materiałów (format, waga, cena). Na szczęście czas działa na naszą korzyść i pojawiają się rozwiązania, które te problemy rozwiązują. Jednym z nich są wielkowymiarowe płyty Cosentino z kolekcji Avant-Garde, których dekory są najwyższej jakości zdjęciami naturalnych kamieni, w kolorystyce pasującej do naszych projektów. Materiał ten pozwala realizować wizje kamiennych mebli, kuchni, ścian, czy nawet sufitów, bez potrzeby rozwiązywania trudnych aspektów technicznych które pojawiały się przy wykorzystaniu materiałów naturalnych. Ostanie nasze projekty charakteryzują się kolorystyką, którą możemy odnaleźć w najnowszych dekorach tej kolekcji, a nasi klienci już są usatysfakcjonowani, że realizacja naszej wizji nie zrujnuje ich portfela”– mówi o nowych wzorach Cosentino Paweł Sokół, prezes Stowarzyszenia Architektów Wnętrz i współwłaściciel pracowni BAJERSOKÓŁ.
Więcej na: www.cosentino.com

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.