Spektakularne spieki kwarcowe Dekton Avant-Garde od Cosentino!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Premierowe wzory wielkoformatowych płyt Dekton, stworzonych z naturalnego kwarcu, szkła i porcelany, to seria trzech ekskluzywnych i bardzo wyrazistych odcieni: Laurent, Helena i Khalo, dających możliwości tworzenia projektów, w których zjawiskowe wzornictwo stawia się na pierwszym miejscu. Zainspirowane estetyką kamienia naturalnego odcienie zachwycają nieskazitelną teksturą i trwałością. Ich zalety docenił m.in. Paweł Sokół, prezes Stowarzyszenia Architektów Wnętrz i współwłaściciel pracowni BAJERSOKÓŁ.
Od nowych wzorów powierzchni produkowanych przez hiszpańską markę Cosentino trudno oderwać wzrok. Imponujące rozmiary, niezwykle eleganckie wzory i bezkompromisowa jakość sprawiają, że to jeden z najczęściej wybieranych przez architektów i projektantów wnętrz materiałów do kuchni i łazienki.
Wzór Laurent, zainspirowany został naturalnym kamieniem Port Laurent, wyróżniającym się swą złożonością i urodą. Przedstawia hipnotyzujące połączenie ciemnego tła, poprzecinanego żyłkami w kolorze złota, odgrywającymi tu główną rolę. Charakterystyczna tekstura powierzchni doskonale współgra z dynamicznym wzorem, dodając mu głębi i charakteru. Ten kolor będzie niekwestionowaną ozdobą najbardziej wyrafinowanych projektów.
Odcień Helena, przedstawiający biało-szare tony, sprawiające wrażenie półprzezroczystych, został stworzony na podstawie inspiracji naturalnym onyksem. Jego subtelne piękno i niezwykły połysk sprawiają, że idealnie odnajdzie się w stylowej przestrzeni, pełnej niuansów wzorniczych.
Wieńczący kolekcję wzór Khalo powstał dzięki inspiracji kamieniem, który, ze względu na swoją unikalną formację i wyjątkowe kolory, jest jednym z najbardziej cenionych granitów na świecie. Subtelne plamy czerni, jasnego złota i kawowego brązu tworzą jego wyrazisty i nowoczesny charakter. Dzięki polerowanemu wykończeniu w technologii Dekton XGloss, kolor ten uzyskuje spektakularny blask i głębię, podkreślone dodatkowo kompleksową i barwną strukturą.
„Avant-Garde, kolekcja najnowszych dekorów płyt Cosentino, idealnie wpasuje się w estetyczne kanony naszej pracowni. Od blisko 20 lat projektujemy wnętrza w oparciu o naturalną kolorystykę i materiały, wykorzystując je w każdej projektowanej przestrzeni. Bardzo często niestety nasze wizje były trudne do zrealizowania ze względu na charakterystykę wykorzystanych materiałów (format, waga, cena). Na szczęście czas działa na naszą korzyść i pojawiają się rozwiązania, które te problemy rozwiązują. Jednym z nich są wielkowymiarowe płyty Cosentino z kolekcji Avant-Garde, których dekory są najwyższej jakości zdjęciami naturalnych kamieni, w kolorystyce pasującej do naszych projektów. Materiał ten pozwala realizować wizje kamiennych mebli, kuchni, ścian, czy nawet sufitów, bez potrzeby rozwiązywania trudnych aspektów technicznych które pojawiały się przy wykorzystaniu materiałów naturalnych. Ostanie nasze projekty charakteryzują się kolorystyką, którą możemy odnaleźć w najnowszych dekorach tej kolekcji, a nasi klienci już są usatysfakcjonowani, że realizacja naszej wizji nie zrujnuje ich portfela”– mówi o nowych wzorach Cosentino Paweł Sokół, prezes Stowarzyszenia Architektów Wnętrz i współwłaściciel pracowni BAJERSOKÓŁ.
Więcej na: www.cosentino.com

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.