Spektrum możliwości aranżacyjnych łazienki w zasięgu Twojej ręki
![Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_2137340484.jpg)
Nie ma nic lepszego gdy jedynym ograniczeniem w projektowaniu wymarzonego wnętrza jest nasza wyobraźnia, gdy wszystko, czego zapragniemy jest w zasięgu naszej ręki. Zaliczają się do tego również te marzenia, dotyczące idealnie dopasowanej pod nasze preferencje łazienki. Z SANPLAST SA spełnisz każdą wizję!
To Twoja łazienka, więc urządź ją w swoim stylu
Zależy Ci na środowisku? Cenisz sobie minimalizm? Najlepiej czujesz się w rustykalnych przestrzeniach? Lubisz gdy high-tech wypełnia całe pomieszczenie? SANPLAST SA ceni Twoją indywidualność i niezależność w podejmowaniu wyborów, aby zaaranżować łazienkę, jak tylko sobie tego życzysz. Dlatego nieustannie wychodzi naprzeciw wymaganiom nowoczesnych i świadomych ludzi dbając o ich komfort i swobodę każdego dnia.
Pełna swoboda aranżacyjna w łazience to pierwszy i największy krok do satysfakcji z efektu końcowego. Skoro to Ty każdego dnia będziesz przebywać w tej przestrzeni, korzystać ze sprzętów, relaksować się, przygotowywać na kolejny dzień pełen wyzwań oraz zmywać z siebie trudy dnia codziennego, kluczowe powinno być dla Ciebie, aby łazienka stała się TWOJĄ przestrzenią, a nie realizacją wyobrażeń kogoś, kto nie będzie z niej później korzystał.
SANPLAST SA oferuje niezmiennie najwyższą jakość wykonania kabin, wanien i brodzików. Lubujesz się w modernistycznych przestrzeniach kąpielowych? A może jesteś amatorem minimalistycznych, małych łazienek? Klasyka czy nowoczesność? A może miszmasz kolorów, faktur i wzorów? Wybór należy do Ciebie!
„W naszym asortymencie znajdują się produkty do każdej łazienki. Nasze ponad 35 letnie doświadczenie pozwala na kreowanie produktów, które doskonale staną się dopełnieniem każdej przestrzeni kąpielowej bez względu na styl w jakim została ona wykończona. Klienci mogą wybierać spośród 13 serii kabin prysznicowych, 13 linii kabin prysznicowych i 9 serii brodzików, co daje gwarancję znalezienia produktu, który doskonale wpisze się w nasze preferencje. ” – podkreśla Robert Rachowski – Product Manager SANPLAST SA.
SANPLAST SA oferuje szeroki asortyment łazienkowej armatury, aby ostateczny wybór należał właśnie do Ciebie, ale żebyś z całą pewnością miał w czym wybierać. Wolisz standardowe kształty, a może niebanalne kolory? Chcemy, abyś w swojej łazience czuł się prawdziwie u siebie, dlatego każdego dnia staramy się dostosowywać nasze produkty pod Twoje indywidualne potrzeby. Poszerzana cyklicznie oferta sprawia, że możesz w pełni decydować o ostatecznej aranżacji swojego wnętrza.
Poczuj czystą przyjemność kąpieli z SANPLAST SA.
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.