Komunikaty PR

Sprytne sposoby na przechowywanie w łazience

2021-03-01  |  15:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Planując domową łazienkę zazwyczaj zaczynamy od płytek, myślimy też o wyposażeniu: umywalce, wannie lub kabinie prysznicowej, armaturze, toalecie itp. A o czym najczęściej zapominamy? Pytani o to architekci, wskazują na przestrzeń do przechowywania. Zbyt mała sprawia, że nawet najpiękniejsze wnętrze staje się niefunkcjonalne. Lepsza łazienka to lepsze życie, jak więc możemy poprawić komfort funkcjonowania na co dzień? Poznajcie sprytne sposoby na przechowywanie.

Nasze łazienki to w zdecydowanej większości wciąż jeszcze nie przestronne pokoje kąpielowe, lecz kilkumetrowe pomieszczenia, gdzie każdy centymetr ma ogromne znaczenie. Dlatego dobra organizacja przestrzeni to klucz do komfortowej łazienki. Z pomocą przychodzą producenci tacy jak Geberit, oferujący kompleksowe rozwiązania, które nawet w najmniejszej toalecie pozwalają wykorzystać całą dostępną przestrzeń. Jak to możliwe?

Na początek warto sobie uświadomić, że magicznym rozwiązaniem, jeśli chodzi o przestrzeń do przechowywania w łazience, nie jest większa ilość mebli, lecz ich lepsza struktura. Nie ta łazienka jest lepiej zorganizowana i bardziej funkcjonalna, która ma więcej szafek, ale ta, w której lepiej wykorzystano całą dostępną przestrzeń. Projektanci marki Geberit dążą więc przede wszystkim do tego, by wyeliminować chaos z mebli łazienkowych. Wybierając meble warto skupić się na opcjach promujących organizację, takich jak np. szafki modułowe. Różnorodność proponowanych wariantów i rozmiarów pozwala na skomponowanie zestawu idealnie dopasowanego do wnętrza, który najlepiej wykorzysta dostępną przestrzeń, wpasowując się w styl życia i potrzeby domowników.

Geberit Acanto – swoboda i funkcjonalność

Przykładem mogą być meble łazienkowe z kolekcji Geberit Acanto. Dopracowany w najdrobniejszym szczególe koncept zapewnia użytkownikom swobodę aranżacyjną i doskonałą funkcjonalność, zaspakajając najróżniejsze codzienne potrzeby. A wszystko to dzięki zaskakująco elastycznym wnętrzom szafek – szuflady, przegródki i półki są w nich rozmieszczone w taki sposób, by przestrzeń nie była przeładowana. Przemyślane rozwiązania eliminują codzienny rozgardiasz, utrzymując jednocześnie niezbędne kosmetyki oraz akcesoria w zasięgu ręki. Świetnym, bardzo praktycznym pomysłem, który zwraca uwagę w serii Acanto jest innowacyjna szafka pod lustro, uzupełniona ścienną półką. Co sprawia, że jest wyjątkowa? Tablice magnetyczne montowane na ścianie, które umożliwiają przytwierdzenie schowków i akcesoriów dokładnie w tym miejscu, w którym chcemy. Pomysłowe rozwiązania odnajdziemy również w innych produktach z tej serii. Na przykład wysoka szafka z elementem wysuwanym zapewnia doskonale zorganizowaną i łatwo dostępną przestrzeń do przechowywania kosmetyków i tekstyliów łazienkowych.

Meble z kolekcji Geberit Acanto są dostępne w czterech kolorach: lava, piaskowym, czarnym i białym.  Łącząc różne materiały i powierzchnie, np. szkło i metal, malowane lub drewniane wykończenie, projektanci zadbali o elegancki, nowoczesny wygląd szafek. W ten sposób łatwo je dopasować do łazienek o różnej stylistyce. Dzięki szerokiemu asortymentowi szafek pod umywalki, szafek wysokich, oraz półek, kolekcja Geberit Acanto pozwala użytkownikom na tworzenie indywidualnych kompozycji i kreowanie przestrzeni idealnie dopasowanej do przechowywania.

Maksimum przechowywania w małej łazience

Czasy, gdy umywalki stawiano na postumentach lub półpostumentach należy odłożyć do lamusa. Po co marnować cenną przestrzeń? Wybierając umywalkę ze zintegrowaną szafką za jednym zamachem rozwiązujemy dwa problemy: szafka ukrywa syfon i przewody doprowadzające wodę, jednocześnie tworząc miejsce do przechowywania. Zazwyczaj trzymamy tam przybory toaletowe niezbędne na co dzień: szczotki, kremy, pastę do zębów, suszarkę czy golarkę. Najwygodniejszym sposobem na przechowywanie tego typu akcesoriów są szuflady. Ich funkcjonalność i wszechstronność  możemy poprawić, decydując się na dodatkowe organizery. Zintegrowane systemy aranżacyjne oferowane jako dodatkowa opcja wyposażenia do większości mebli łazienkowych marki Geberit, sprawiają, że akcesoria i kosmetyki można błyskawicznie poukładać i przechowywać w zorganizowany sposób.

Od dziś utrzymanie porządku w niewielkiej toalecie dla gości także nie stanowi problemu. Modułowa koncepcja serii Geberit iCon umożliwia wygospodarowanie powierzchni do przechowywania nawet w takich kompaktowych wnętrzach. Dzięki pomysłowo zaprojektowanym szafkom pod umywalki z płynnym mechanizmem cichego domykania oraz półkom możemy maksymalnie zagospodarować małe łazienki o niedogodnym rozkładzie, zapewniając jednocześnie użytkownikom swobodę ruchu. Praktyczna powierzchnia do przechowywania w szafkach serii Geberit iCon została optymalnie dopasowana do wymiarów i smukłego kształtu umywalek. Aby szafki stały się jeszcze bardziej uniwersalne, a ich wnętrze starannie uporządkowane i optymalnie zorganizowane, możemy wykorzystać wygodne akcesoria i pojemniki, dopasowane wzorniczo do mebli. Seria Geberit iCon oferuje również szereg spójnych stylistycznie dodatkowych elementów, takich jak lustra czy szafki z lustrami. Pomysłowe detale, w tym odpowiednio umieszczone profilowane uchwyty, szuflady z systemem „push to open” (naciśnij by otworzyć) i wysokiej jakości prowadnice sprawiają, że korzystanie z mebli łazienkowych Geberit to czysta przyjemność.

Statystyki pokazują, że domowe łazienki remontujemy średnio co kilkanaście lat. Wysiłek włożony w organizację miejsca do przechowywania i optymalne wykorzystanie przestrzeni z pewnością się opłaci i zaprocentuje w przyszłości. Bo lepsza łazienka to lepsze życie.

Geberit Acanto – https://www.geberit.pl/produkty/ceramika-geberit/geberit-acanto/?gclid=EAIaIQobChMIju2Pl9mO7wIVit1RCh1JwAsoEAAYAyAAEgKUFfD_BwE

Geberit iCon – https://www.geberit.pl/produkty/ceramika-geberit/geberit-icon/?gclid=EAIaIQobChMIwPfAgdmO7wIVGYXVCh2kDAMzEAAYAiAAEgIshPD_BwE

Więcej informacji na www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.