Komunikaty PR

Śródka OdNowa 2 – tu wszystko jest blisko

2021-02-16  |  01:00
Biuro prasowe

Budowa osiedla Śródka OdNowa 2 postępuje. Prace znajdują się już na zaawansowanym etapie – w przygotowaniu znajduje się elewacja, trwa też montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz tynkowanie części wewnętrznych.

Projekt to miejsce blisko natury – Jeziora Maltańskiego oraz Ostrowa Tumskiego – i centrum – 2 km od Starego Rynku.

Zlokalizowana na poznańskiej Śródce inwestycja Grupy Partner – Śródka OdNowa 2 – może poszczycić się dogodną lokalizacją. Dowodzi tego duże zainteresowanie mieszkaniami w bliskim otoczeniu zieleni, terenów rekreacyjnych i z dogodną komunikacją miejską. – Blisko 70% lokali znalazło już swoich nabywców, z czego bardzo się cieszymy. Liczba dostępnych lokali maleje, więc osobom zainteresowanym radzimy przyśpieszyć proces decyzyjny – podkreśla Karolina Skrzypek, przedstawiciel Grupy Partner. W budynku znajdą się 83 mieszkania o powierzchniach od 27 do 80 mkw. Będą to funkcjonalnie przygotowane kawalerki, oraz dwu-, trzy- i czteropokojowe przestrzenie. Lokale parterowe zostaną wyposażone w ogródki, zaś wszystkie mieszkania położone na piętrach w balkony. Aktualnie dostępne metraże wahają się od 39 do 82 mkw. Ceny rozpoczynają się od 278 tys. zł. Zgodnie z harmonogramem pierwsi mieszkańcy klucze do własnych czterech kątów otrzymają w IV kwartale 2021 roku.

Osiedle Śródka OdNowa 2 to szereg korzyści dla nowych mieszkańców. Umiejscowienie projektu jest na tyle uniwersalne, że stanowi dobre rozwiązanie dla singli, rodzin z małymi dziećmi czy dorastającą młodzieżą. W jego sąsiedztwie mieszczą się prestiżowe szkoły, zarówno państwowe, jak i prywatne. Atutem są też tereny rekreacji, takie jak Jezioro Maltańskie, Ostrów Tumski oraz Termy Maltańskie. Dogodna komunikacja miejska powoduje, że łatwo stąd dostać się w każdą stronę miasta czy to do centrum, czy na jego obrzeża. – Droga rowerowa na Śródkę i Wartostradę, Jezioro Maltańskie zapewniają wytchnienie po pracy, zapewniają aktywny wypoczynek o każdej porze roku. Do tego komfortowy rozkład komunikacji miejskiej podnosi komfort życia – zauważa Karolina Skrzypek.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.