Subtelna kobiecość TERI by Anna Rudak
Anna Rudak to artystka, której prace odzwierciedlają zrozumienie i empatię wobec ludzkich emocji. Umiejętnie przekłada najsubtelniejsze emocje na grafiki, odważnie łącząc elegancję i prostotę, Pozwala jej to w wyjątkowy sposób oddać piękno i odwagę kobiecej natury. Ilustracje Ani, zakorzenione w estetyce delikatnych form, inspirują, prowadząc przez pełne refleksji opowieści.
Kolekcja TERI to połączenie finezji i minimalizmu, które razem tworzą spójną i harmonijną całość. Dekor Soft Line autorstwa Anny Rudak jest minimalistyczną, lecz głęboko przemyślaną interpretacją kobiecej sylwetki. Jej subtelne kontury wydają się niemal unosić na lekkiej, jasnej płytce. Linia jest niczym pociągnięcie pędzla, wyważona, jakby ulotna jednak wyraźnie zarysowana na beżowym tle. To, co na pierwszy rzut oka wydaje się być prostą ilustracją, zawiera w sobie ukryty sens. Każdy element wzoru jest jak przemyślany krok artystki, który prowadzi nas w głąb świata pełnego elegancji, klasy i zmysłowości. Twórczyni uchwyciła to, co ulotne i trudne do opisania słowami – subtelność, która jednocześnie kryje w sobie ogromną siłę.
To, co wyróżnia kolekcję TERI, to nie tylko same wzory, ale również wyjątkowa faktura płytek. Satynowa powierzchnia, która delikatnie mieni się w świetle, dodaje elegancji całej kompozycji. Dzięki temu płytki te stają się nie tylko praktycznym elementem wystroju, ale również prawdziwym dziełem sztuki, które nadaje wnętrzom unikalny charakter.
Nowa kolekcja to doskonały wybór dla tych, którzy pragną, aby ich wnętrza były odzwierciedleniem harmonii i subtelnego piękna. Każda płytka, dzięki precyzyjnie wykonanym wzorom i unikalnej fakturze, staje się małą kreacją artystyczną, która wprowadza do przestrzeni odrobinę artystycznej magii. Kolekcja ta idealnie sprawdzi się w nowoczesnych wnętrzach, gdzie minimalistyczna forma spotyka się z wyszukaną elegancją.
TERI z dekorem Anny Rudak to harmonijne połączenie sztuki i funkcjonalności. Delikatne, ale wyraziste linie wzoru oddają esencję kobiecości, ukazując jej złożoność i piękno. To kolekcja inspirowana kobiecą naturą – subtelną, ale pełną nieoczywistej siły.
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować
Zwycięzca 11. edycji programu „The Voice of Poland” podkreśla, że ma duży sentyment do amerykańskich musicali. W kilku muzycznych spektaklach już zagrał i nie wyklucza powrotu na scenę właśnie w takiej roli. Krystian Ochman zaznacza, że wolałby się zmierzyć z jakimś testem w języku angielskim, ale polski projekt też byłby dla niego ciekawym wyzwaniem.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Problemy społeczne
Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie
Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.