Komunikaty PR

Świąteczne chwile pełne cudów z Miloo Home

2020-12-11  |  14:35
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Piękny, świąteczny czas!

Wybór ozdób świątecznych w Miloo Home jest ogromny. Lepiej zarezerwujcie sobie więcej czasu, na podejmowanie decyzji – jaka kolorystyka w tym roku będzie dominująca – głęboka czerwień, uspokajająca zieleń, spektakularne złoto, a może oryginalny i intrygujący fiolet? Na jaki styl się zdecydować – ma być tradycyjnie i naturalnie czy postawimy na wszechobecny błysk? Najważniejsze jest to, by czarodziejski nastrój zapanował w każdym kącie domu. Niech skrzą się i kuszą nie tylko stół, choinka, ale także schody, komody, konsole, parapety, okna i otoczenie kominka.

 

W duchu Organic Living

Jeśli uważacie, że najpiękniejszy na świecie widok to stado sarenek na polanie, Miloo Home przygotowało dla was kolekcję Living Green. Jak łatwo się domyślić, wiele w niej leśnych motywów. Jest oczywiście jelonek. I to nie jeden. Możemy wybierać między ceramicznym szkliwionym w stylu vintage, dwoma wysokimi i smukłymi (42 cm i 56 cm) w kolorze starego złota i rudym z błyszczącymi rogami. W kolekcji znalazły się też szyszki, bombki z motywem piórek, leśnych mchów i porostów. Wzrok przyciąga prześliczna sowa, która zawieszona na choinkowej gałązce będzie bacznie obserwowała tegorocznych kolędników. Święta w duchu Organic Living są zielone z elementami w odcieniu starego złota i brązu. Dlatego styliści Miloo Home kolekcję Living Green polecają przede wszystkim do domów urządzonych w stylu skandynawskim, tych z rustykalnym klimatem lub, co oczywiste, do wnętrz w stylu country, gdzie króluje naturalne drewno.

 

Zanurzeni w świątecznym nastroju

Drugą, zupełnie nową kolekcją, którą projektanci Miloo Home stworzyli z myślą o tegorocznym  Bożym Narodzeniu jest tajemnicza Dark Ocean. To linia wyjątkowa, bo w oryginalnej, niespotykanej w kontekście dekoracji świątecznych kolorystyce. Dominują tu granat i burgund, rozświetlone srebrnymi i złotymi detalami, kryształkami i brokatem. To kolekcja bardzo elegancka. Pięknie podkreśli klimat apartamentu w przedwojennej kamienicy lub wytwornego domu z kręconymi schodami i marmurowymi posadzkami. W kolekcji Dark Ocean znalazły się także sztuczne kwiaty Dream, które styliści marki proponują wpleść pomiędzy gałązki świątecznego drzewka lub po prostu zaaranżować w formie bukietu na stół, komodę lub parapet. Uzupełnieniem linii są lustrzane naczynia – szklane tuby w dwóch wysokościach, patera i taca.

 

Precjoza na choince

W świątecznej ofercie Miloo Home zwracają uwagę zjawiskowe bombki i inne dekoracje do powieszenia na drzewku. Od lat wzbudzają one zachwyt i entuzjazm nie tylko wśród najmłodszych. Szklane bombki z Miloo Home wykonywane są w polskiej manufakturze o wieloletnim doświadczeniu. Dmuchane metodą tradycyjną, ręcznie zdobione są cudownym pomysłem na prezent. Dzieci kochają zawieszki! Chłopcy docenią zwierzątka z kolekcji Living Green lub bombkowe samochody. Dziewczynki natomiast wybiorą urocze baletnice, wróżki albo domki które błyszczą drobinkami brokatu w blasku wigilijnych świec.

 

Chronimy przyrodę

Jeśli nie chcemy przyczyniać się do rokrocznego ścinania tysięcy drzewek w kolekcji Dark Ocean od Miloo Home znajdziemy sztuczną, prawie dwumetrową choinkę! Jest naprawdę znakomitej jakości, wygląda jak najprawdziwsza, a w zestawie ma energooszczędne oświetlenie LED. Z kolei w linii Living Green odkryjemy szeroki wybór wianków świątecznych o różnych średnicach. Te duże, powieszone na drzwiach pomogą poczuć atmosferę zbliżających się świąt już od  progu. Wianki o mniejszej średnicy, przystrojone bombkami i figurkami, mogą zaś z powodzeniem odgrywać rolę bożonarodzeniowego stroika!

Szeroka gama dekoracji świątecznych dostępna jest na www.miloohome.pl/xmas

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.