Komunikaty PR

Świąteczne chwile pełne cudów z Miloo Home

2020-12-11  |  14:35
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Piękny, świąteczny czas!

Wybór ozdób świątecznych w Miloo Home jest ogromny. Lepiej zarezerwujcie sobie więcej czasu, na podejmowanie decyzji – jaka kolorystyka w tym roku będzie dominująca – głęboka czerwień, uspokajająca zieleń, spektakularne złoto, a może oryginalny i intrygujący fiolet? Na jaki styl się zdecydować – ma być tradycyjnie i naturalnie czy postawimy na wszechobecny błysk? Najważniejsze jest to, by czarodziejski nastrój zapanował w każdym kącie domu. Niech skrzą się i kuszą nie tylko stół, choinka, ale także schody, komody, konsole, parapety, okna i otoczenie kominka.

 

W duchu Organic Living

Jeśli uważacie, że najpiękniejszy na świecie widok to stado sarenek na polanie, Miloo Home przygotowało dla was kolekcję Living Green. Jak łatwo się domyślić, wiele w niej leśnych motywów. Jest oczywiście jelonek. I to nie jeden. Możemy wybierać między ceramicznym szkliwionym w stylu vintage, dwoma wysokimi i smukłymi (42 cm i 56 cm) w kolorze starego złota i rudym z błyszczącymi rogami. W kolekcji znalazły się też szyszki, bombki z motywem piórek, leśnych mchów i porostów. Wzrok przyciąga prześliczna sowa, która zawieszona na choinkowej gałązce będzie bacznie obserwowała tegorocznych kolędników. Święta w duchu Organic Living są zielone z elementami w odcieniu starego złota i brązu. Dlatego styliści Miloo Home kolekcję Living Green polecają przede wszystkim do domów urządzonych w stylu skandynawskim, tych z rustykalnym klimatem lub, co oczywiste, do wnętrz w stylu country, gdzie króluje naturalne drewno.

 

Zanurzeni w świątecznym nastroju

Drugą, zupełnie nową kolekcją, którą projektanci Miloo Home stworzyli z myślą o tegorocznym  Bożym Narodzeniu jest tajemnicza Dark Ocean. To linia wyjątkowa, bo w oryginalnej, niespotykanej w kontekście dekoracji świątecznych kolorystyce. Dominują tu granat i burgund, rozświetlone srebrnymi i złotymi detalami, kryształkami i brokatem. To kolekcja bardzo elegancka. Pięknie podkreśli klimat apartamentu w przedwojennej kamienicy lub wytwornego domu z kręconymi schodami i marmurowymi posadzkami. W kolekcji Dark Ocean znalazły się także sztuczne kwiaty Dream, które styliści marki proponują wpleść pomiędzy gałązki świątecznego drzewka lub po prostu zaaranżować w formie bukietu na stół, komodę lub parapet. Uzupełnieniem linii są lustrzane naczynia – szklane tuby w dwóch wysokościach, patera i taca.

 

Precjoza na choince

W świątecznej ofercie Miloo Home zwracają uwagę zjawiskowe bombki i inne dekoracje do powieszenia na drzewku. Od lat wzbudzają one zachwyt i entuzjazm nie tylko wśród najmłodszych. Szklane bombki z Miloo Home wykonywane są w polskiej manufakturze o wieloletnim doświadczeniu. Dmuchane metodą tradycyjną, ręcznie zdobione są cudownym pomysłem na prezent. Dzieci kochają zawieszki! Chłopcy docenią zwierzątka z kolekcji Living Green lub bombkowe samochody. Dziewczynki natomiast wybiorą urocze baletnice, wróżki albo domki które błyszczą drobinkami brokatu w blasku wigilijnych świec.

 

Chronimy przyrodę

Jeśli nie chcemy przyczyniać się do rokrocznego ścinania tysięcy drzewek w kolekcji Dark Ocean od Miloo Home znajdziemy sztuczną, prawie dwumetrową choinkę! Jest naprawdę znakomitej jakości, wygląda jak najprawdziwsza, a w zestawie ma energooszczędne oświetlenie LED. Z kolei w linii Living Green odkryjemy szeroki wybór wianków świątecznych o różnych średnicach. Te duże, powieszone na drzwiach pomogą poczuć atmosferę zbliżających się świąt już od  progu. Wianki o mniejszej średnicy, przystrojone bombkami i figurkami, mogą zaś z powodzeniem odgrywać rolę bożonarodzeniowego stroika!

Szeroka gama dekoracji świątecznych dostępna jest na www.miloohome.pl/xmas

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.