Świąteczne chwile pełne cudów z Miloo Home

Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Piękny, świąteczny czas!
Wybór ozdób świątecznych w Miloo Home jest ogromny. Lepiej zarezerwujcie sobie więcej czasu, na podejmowanie decyzji – jaka kolorystyka w tym roku będzie dominująca – głęboka czerwień, uspokajająca zieleń, spektakularne złoto, a może oryginalny i intrygujący fiolet? Na jaki styl się zdecydować – ma być tradycyjnie i naturalnie czy postawimy na wszechobecny błysk? Najważniejsze jest to, by czarodziejski nastrój zapanował w każdym kącie domu. Niech skrzą się i kuszą nie tylko stół, choinka, ale także schody, komody, konsole, parapety, okna i otoczenie kominka.
W duchu Organic Living
Jeśli uważacie, że najpiękniejszy na świecie widok to stado sarenek na polanie, Miloo Home przygotowało dla was kolekcję Living Green. Jak łatwo się domyślić, wiele w niej leśnych motywów. Jest oczywiście jelonek. I to nie jeden. Możemy wybierać między ceramicznym szkliwionym w stylu vintage, dwoma wysokimi i smukłymi (42 cm i 56 cm) w kolorze starego złota i rudym z błyszczącymi rogami. W kolekcji znalazły się też szyszki, bombki z motywem piórek, leśnych mchów i porostów. Wzrok przyciąga prześliczna sowa, która zawieszona na choinkowej gałązce będzie bacznie obserwowała tegorocznych kolędników. Święta w duchu Organic Living są zielone z elementami w odcieniu starego złota i brązu. Dlatego styliści Miloo Home kolekcję Living Green polecają przede wszystkim do domów urządzonych w stylu skandynawskim, tych z rustykalnym klimatem lub, co oczywiste, do wnętrz w stylu country, gdzie króluje naturalne drewno.
Zanurzeni w świątecznym nastroju
Drugą, zupełnie nową kolekcją, którą projektanci Miloo Home stworzyli z myślą o tegorocznym Bożym Narodzeniu jest tajemnicza Dark Ocean. To linia wyjątkowa, bo w oryginalnej, niespotykanej w kontekście dekoracji świątecznych kolorystyce. Dominują tu granat i burgund, rozświetlone srebrnymi i złotymi detalami, kryształkami i brokatem. To kolekcja bardzo elegancka. Pięknie podkreśli klimat apartamentu w przedwojennej kamienicy lub wytwornego domu z kręconymi schodami i marmurowymi posadzkami. W kolekcji Dark Ocean znalazły się także sztuczne kwiaty Dream, które styliści marki proponują wpleść pomiędzy gałązki świątecznego drzewka lub po prostu zaaranżować w formie bukietu na stół, komodę lub parapet. Uzupełnieniem linii są lustrzane naczynia – szklane tuby w dwóch wysokościach, patera i taca.
Precjoza na choince
W świątecznej ofercie Miloo Home zwracają uwagę zjawiskowe bombki i inne dekoracje do powieszenia na drzewku. Od lat wzbudzają one zachwyt i entuzjazm nie tylko wśród najmłodszych. Szklane bombki z Miloo Home wykonywane są w polskiej manufakturze o wieloletnim doświadczeniu. Dmuchane metodą tradycyjną, ręcznie zdobione są cudownym pomysłem na prezent. Dzieci kochają zawieszki! Chłopcy docenią zwierzątka z kolekcji Living Green lub bombkowe samochody. Dziewczynki natomiast wybiorą urocze baletnice, wróżki albo domki które błyszczą drobinkami brokatu w blasku wigilijnych świec.
Chronimy przyrodę
Jeśli nie chcemy przyczyniać się do rokrocznego ścinania tysięcy drzewek w kolekcji Dark Ocean od Miloo Home znajdziemy sztuczną, prawie dwumetrową choinkę! Jest naprawdę znakomitej jakości, wygląda jak najprawdziwsza, a w zestawie ma energooszczędne oświetlenie LED. Z kolei w linii Living Green odkryjemy szeroki wybór wianków świątecznych o różnych średnicach. Te duże, powieszone na drzwiach pomogą poczuć atmosferę zbliżających się świąt już od progu. Wianki o mniejszej średnicy, przystrojone bombkami i figurkami, mogą zaś z powodzeniem odgrywać rolę bożonarodzeniowego stroika!
Szeroka gama dekoracji świątecznych dostępna jest na www.miloohome.pl/xmas

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.