Komunikaty PR

Święta szyte na miarę

2021-01-11  |  15:50
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Wszystko za sprawą bombek-fashionistek sygnowanych nazwiskami słynnego duetu projektantów mody Paprocki& Brzozowski i aksamitnych, haftowanych złotą nicią poduszek od Maja Laptos Studio, które trafiły do dwóch limitowanych kolekcji stworzonych specjalnie dla Miloo Home.

 

Tegoroczne Święta nie będą podobne to tych poprzednich. Z pewnością okażą się spokojniejsze, bardziej kameralne, spędzone tylko w najbliższym gronie. A może by wykorzystać ten niezwykły czas i zaaranżować je w sposób wyjątkowy, taki, o jakim zawsze marzyliście? Mniej gości to mniejsze zamieszanie i więcej czasu na przygotowania. Zapomnijcie o „kreacji casual”, której z pewnością po ostatnich miesiącach home office macie szczerze dość. Wyciągnijcie z szafy najlepszą sukienkę lub garnitur i zapomniane już eleganckie buty. Partnerów wyślijcie po najpiękniejsze drzewko w mieście, psu zawiążcie czerwoną kokardę, a dom udekorujcie tak, jakby na wigilię wpaść miał co najmniej członek rodziny królewskiej. Niech będzie stylowo i wytwornie. Tym razem nie dla złośliwej teściowej, zazdrosnej koleżanki i znudzonej siostry. Niech będzie pięknie i szykownie tylko dla was.

 

 

Choinka ubrana przez projektanta?

W tak wyjątkowe dni dom musi błyszczeć i skrzyć się. Na choince niech zawisną precjoza zaprojektowane przez najzdolniejszych, wykonane ręcznie z rzemieślniczą starannością. Bez wątpienia idealnie w klimat eleganckich Świąt wpiszą się nowe wzory zaprojektowane przez duet Paprocki&Brzozowski dla Miloo Home. W tym sezonie projektanci mody proponują dwa zestawy bombek. Snake to klasyczna czerń i biel, bombki w kontrastowych kolorach, a każda z nich opleciona złotym, biżuteryjnym wężem, dla którego, bez wątpienia inspiracją były charakterystyczne dla epoki art déco bransoletki wokół nadgarstków i kostek Maty Hari. Drugi zestaw bombek z tegorocznej kolekcji Miloo Home by Paprocki&Brzozowski nosi nazwę Fashion Project. Dwie idealnie pasujące do siebie bombki, których dekoracje nawiązują do eleganckich kreacji duetu projektantów. Pierwsza ubrana w „małą czarną” i brokatowy szal, druga włożyła jedwabną, lejącą się suknię, której wzór przypomina „carta marmorizzata”, słynny marmurkowy papier z Florencji. Oba świąteczne wcielenia zdobią kryształowe, tajemnicze owady. Bombki zaprojektowane przez Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego wykonane i dekorowane są ręcznie w polskiej manufakturze z ponad trzydziestopięcioletnią tradycją.

 

 

Poduszki bez ziarnka grochu

Najważniejsze meble salonu – sofa i fotele – także wymagają wyjątkowej, bożonarodzeniowej oprawy. Nie mamy wątpliwości, że ręcznie zdobione aksamitne poduszki od Mai Laptos, z kolekcji specjalnie przygotowanej dla Miloo Home, będą godną dekoracją eleganckich, choć kameralnych Świąt. Limitowana linia przyjemnie miękkich poduszek z haftem czołowej polskiej designerki została zaprojektowana tak, aby uzupełnić dwie tegoroczne świąteczne kolekcje marki: Dark Ocean, w kolorach głębokiego bordo i granatu oraz Living Green, z przewagą zieleni. Powstało 5 modeli dekoracyjnych poduszek o wymiarach 35cmx35cm, zdobionych niepowtarzalnymi, klimatycznymi wzorami – złotym żołędziem, śnieżynką z ręcznie naszywanym kryształowym koralikiem, zimową łyżwiarką otoczoną śnieżynkami oraz dwa, różne egzemplarze poduszek z haftami trzech ozdób choinkowych wiszących na doszywanych aksamitnych wstążkach. Gdy więc dzieciaki zjedzą już barszcz – niemiłosiernie plamiąc przy tym biały obrus, kiedy prezenty zostaną rozpakowane, a pies rozwlecze ozdobny papier i wstążki po całym domu, poduszki od Mai Laptos znakomicie sprawdzą się jako amunicja w najczęściej prowadzonej przez szczęśliwe rodziny wojnie. Wojnie na poduszki. Uwaga! Podczas zabawy uważajcie na bombki.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.