Święta szyte na miarę
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Wszystko za sprawą bombek-fashionistek sygnowanych nazwiskami słynnego duetu projektantów mody Paprocki& Brzozowski i aksamitnych, haftowanych złotą nicią poduszek od Maja Laptos Studio, które trafiły do dwóch limitowanych kolekcji stworzonych specjalnie dla Miloo Home.
Tegoroczne Święta nie będą podobne to tych poprzednich. Z pewnością okażą się spokojniejsze, bardziej kameralne, spędzone tylko w najbliższym gronie. A może by wykorzystać ten niezwykły czas i zaaranżować je w sposób wyjątkowy, taki, o jakim zawsze marzyliście? Mniej gości to mniejsze zamieszanie i więcej czasu na przygotowania. Zapomnijcie o „kreacji casual”, której z pewnością po ostatnich miesiącach home office macie szczerze dość. Wyciągnijcie z szafy najlepszą sukienkę lub garnitur i zapomniane już eleganckie buty. Partnerów wyślijcie po najpiękniejsze drzewko w mieście, psu zawiążcie czerwoną kokardę, a dom udekorujcie tak, jakby na wigilię wpaść miał co najmniej członek rodziny królewskiej. Niech będzie stylowo i wytwornie. Tym razem nie dla złośliwej teściowej, zazdrosnej koleżanki i znudzonej siostry. Niech będzie pięknie i szykownie tylko dla was.
Choinka ubrana przez projektanta?
W tak wyjątkowe dni dom musi błyszczeć i skrzyć się. Na choince niech zawisną precjoza zaprojektowane przez najzdolniejszych, wykonane ręcznie z rzemieślniczą starannością. Bez wątpienia idealnie w klimat eleganckich Świąt wpiszą się nowe wzory zaprojektowane przez duet Paprocki&Brzozowski dla Miloo Home. W tym sezonie projektanci mody proponują dwa zestawy bombek. Snake to klasyczna czerń i biel, bombki w kontrastowych kolorach, a każda z nich opleciona złotym, biżuteryjnym wężem, dla którego, bez wątpienia inspiracją były charakterystyczne dla epoki art déco bransoletki wokół nadgarstków i kostek Maty Hari. Drugi zestaw bombek z tegorocznej kolekcji Miloo Home by Paprocki&Brzozowski nosi nazwę Fashion Project. Dwie idealnie pasujące do siebie bombki, których dekoracje nawiązują do eleganckich kreacji duetu projektantów. Pierwsza ubrana w „małą czarną” i brokatowy szal, druga włożyła jedwabną, lejącą się suknię, której wzór przypomina „carta marmorizzata”, słynny marmurkowy papier z Florencji. Oba świąteczne wcielenia zdobią kryształowe, tajemnicze owady. Bombki zaprojektowane przez Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego wykonane i dekorowane są ręcznie w polskiej manufakturze z ponad trzydziestopięcioletnią tradycją.
Poduszki bez ziarnka grochu
Najważniejsze meble salonu – sofa i fotele – także wymagają wyjątkowej, bożonarodzeniowej oprawy. Nie mamy wątpliwości, że ręcznie zdobione aksamitne poduszki od Mai Laptos, z kolekcji specjalnie przygotowanej dla Miloo Home, będą godną dekoracją eleganckich, choć kameralnych Świąt. Limitowana linia przyjemnie miękkich poduszek z haftem czołowej polskiej designerki została zaprojektowana tak, aby uzupełnić dwie tegoroczne świąteczne kolekcje marki: Dark Ocean, w kolorach głębokiego bordo i granatu oraz Living Green, z przewagą zieleni. Powstało 5 modeli dekoracyjnych poduszek o wymiarach 35cmx35cm, zdobionych niepowtarzalnymi, klimatycznymi wzorami – złotym żołędziem, śnieżynką z ręcznie naszywanym kryształowym koralikiem, zimową łyżwiarką otoczoną śnieżynkami oraz dwa, różne egzemplarze poduszek z haftami trzech ozdób choinkowych wiszących na doszywanych aksamitnych wstążkach. Gdy więc dzieciaki zjedzą już barszcz – niemiłosiernie plamiąc przy tym biały obrus, kiedy prezenty zostaną rozpakowane, a pies rozwlecze ozdobny papier i wstążki po całym domu, poduszki od Mai Laptos znakomicie sprawdzą się jako amunicja w najczęściej prowadzonej przez szczęśliwe rodziny wojnie. Wojnie na poduszki. Uwaga! Podczas zabawy uważajcie na bombki.
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.