Komunikaty PR

Święta szyte na miarę

2021-01-11  |  15:50
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Wszystko za sprawą bombek-fashionistek sygnowanych nazwiskami słynnego duetu projektantów mody Paprocki& Brzozowski i aksamitnych, haftowanych złotą nicią poduszek od Maja Laptos Studio, które trafiły do dwóch limitowanych kolekcji stworzonych specjalnie dla Miloo Home.

 

Tegoroczne Święta nie będą podobne to tych poprzednich. Z pewnością okażą się spokojniejsze, bardziej kameralne, spędzone tylko w najbliższym gronie. A może by wykorzystać ten niezwykły czas i zaaranżować je w sposób wyjątkowy, taki, o jakim zawsze marzyliście? Mniej gości to mniejsze zamieszanie i więcej czasu na przygotowania. Zapomnijcie o „kreacji casual”, której z pewnością po ostatnich miesiącach home office macie szczerze dość. Wyciągnijcie z szafy najlepszą sukienkę lub garnitur i zapomniane już eleganckie buty. Partnerów wyślijcie po najpiękniejsze drzewko w mieście, psu zawiążcie czerwoną kokardę, a dom udekorujcie tak, jakby na wigilię wpaść miał co najmniej członek rodziny królewskiej. Niech będzie stylowo i wytwornie. Tym razem nie dla złośliwej teściowej, zazdrosnej koleżanki i znudzonej siostry. Niech będzie pięknie i szykownie tylko dla was.

 

 

Choinka ubrana przez projektanta?

W tak wyjątkowe dni dom musi błyszczeć i skrzyć się. Na choince niech zawisną precjoza zaprojektowane przez najzdolniejszych, wykonane ręcznie z rzemieślniczą starannością. Bez wątpienia idealnie w klimat eleganckich Świąt wpiszą się nowe wzory zaprojektowane przez duet Paprocki&Brzozowski dla Miloo Home. W tym sezonie projektanci mody proponują dwa zestawy bombek. Snake to klasyczna czerń i biel, bombki w kontrastowych kolorach, a każda z nich opleciona złotym, biżuteryjnym wężem, dla którego, bez wątpienia inspiracją były charakterystyczne dla epoki art déco bransoletki wokół nadgarstków i kostek Maty Hari. Drugi zestaw bombek z tegorocznej kolekcji Miloo Home by Paprocki&Brzozowski nosi nazwę Fashion Project. Dwie idealnie pasujące do siebie bombki, których dekoracje nawiązują do eleganckich kreacji duetu projektantów. Pierwsza ubrana w „małą czarną” i brokatowy szal, druga włożyła jedwabną, lejącą się suknię, której wzór przypomina „carta marmorizzata”, słynny marmurkowy papier z Florencji. Oba świąteczne wcielenia zdobią kryształowe, tajemnicze owady. Bombki zaprojektowane przez Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego wykonane i dekorowane są ręcznie w polskiej manufakturze z ponad trzydziestopięcioletnią tradycją.

 

 

Poduszki bez ziarnka grochu

Najważniejsze meble salonu – sofa i fotele – także wymagają wyjątkowej, bożonarodzeniowej oprawy. Nie mamy wątpliwości, że ręcznie zdobione aksamitne poduszki od Mai Laptos, z kolekcji specjalnie przygotowanej dla Miloo Home, będą godną dekoracją eleganckich, choć kameralnych Świąt. Limitowana linia przyjemnie miękkich poduszek z haftem czołowej polskiej designerki została zaprojektowana tak, aby uzupełnić dwie tegoroczne świąteczne kolekcje marki: Dark Ocean, w kolorach głębokiego bordo i granatu oraz Living Green, z przewagą zieleni. Powstało 5 modeli dekoracyjnych poduszek o wymiarach 35cmx35cm, zdobionych niepowtarzalnymi, klimatycznymi wzorami – złotym żołędziem, śnieżynką z ręcznie naszywanym kryształowym koralikiem, zimową łyżwiarką otoczoną śnieżynkami oraz dwa, różne egzemplarze poduszek z haftami trzech ozdób choinkowych wiszących na doszywanych aksamitnych wstążkach. Gdy więc dzieciaki zjedzą już barszcz – niemiłosiernie plamiąc przy tym biały obrus, kiedy prezenty zostaną rozpakowane, a pies rozwlecze ozdobny papier i wstążki po całym domu, poduszki od Mai Laptos znakomicie sprawdzą się jako amunicja w najczęściej prowadzonej przez szczęśliwe rodziny wojnie. Wojnie na poduszki. Uwaga! Podczas zabawy uważajcie na bombki.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.