ŚWIĘTUJ MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ MUFFINA
Pojawił się ponad tysiąc lat temu w Anglii. Początkowo był deserem dedykowanym mniej zamożnym, jednak z biegiem lat jego popularność rosła, aż trafił na salony. Obecnie jest uwielbiany przez fanów słodyczy i wypieków. Mowa o muffinie, który 30 marca obchodzi swoje święto na całym świecie. E.Wedel przypomina o wybornym Muffinie Karmellove ze swojego portfolio, bo warto pozwolić sobie na odrobinę przyjemności w tym wyjątkowym dniu.
Międzynarodowy Dzień Muffina to idelana okazja, aby spróbować wyjątkowej kompozycji najwyższej jakości składników i oryginalnej wedlowskiej czekolady. Muffin Karmellove rozpieści podniebienia wielbicieli słodyczy połączeniem delikatnego, muffinowego ciasta i pysznego nadzienia, znanego z kultowego produktu marki E.Wedel – Czekotubki Karmelowej. Ten pyszny deser przypadnie do gustu zarówno młodszym, jak i starszym konsumentom oraz pozwoli cieszyć się słodką chwilą. Szczególny charakter produktu, podkreśla dekoracja w postaci dropsów z wedlowskiej czekolady karmelowej. Muffin Karmellove zachwyci miłośników wedlowskich łakoci i świetnie sprawdzi się jako dodatek do kawy czy herbaty.
Muffin Karmellove to kolejny, wspólny produkt marki E.Wedel i polskiej firmy Stokson, która jest jednym z najnowocześniejszych przedsiębiorstw w Europie, wyspecjalizowanych w segmencie słodkich produktów piekarniczych. Efektem ostatniej współpracy jest dostępny w Biedronce Pączek E.Wedel – wyrób doskonale łączący specjalizacje obu producentów.
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.