Komunikaty PR

ŚWIĘTUJ MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ MUFFINA

2021-03-30  |  11:00
Biuro prasowe

Pojawił się ponad tysiąc lat temu w Anglii. Początkowo był deserem dedykowanym mniej zamożnym, jednak z biegiem lat jego popularność rosła, aż trafił na salony. Obecnie jest uwielbiany przez fanów słodyczy i wypieków. Mowa o muffinie, który 30 marca obchodzi swoje święto na całym świecie. E.Wedel przypomina o wybornym Muffinie Karmellove ze swojego portfolio, bo warto pozwolić sobie na odrobinę przyjemności w tym wyjątkowym dniu. 

Międzynarodowy Dzień Muffina to idelana okazja, aby spróbować wyjątkowej kompozycji najwyższej jakości składników i oryginalnej wedlowskiej czekolady. Muffin Karmellove rozpieści podniebienia wielbicieli słodyczy połączeniem delikatnego, muffinowego ciasta i pysznego nadzienia, znanego z kultowego produktu marki E.Wedel – Czekotubki Karmelowej. Ten pyszny deser przypadnie do gustu zarówno młodszym, jak i starszym konsumentom oraz pozwoli cieszyć się słodką chwilą. Szczególny charakter produktu, podkreśla dekoracja w postaci dropsów z wedlowskiej czekolady karmelowej. Muffin Karmellove zachwyci miłośników wedlowskich łakoci i świetnie sprawdzi się jako dodatek do kawy czy herbaty.

Muffin Karmellove to kolejny, wspólny produkt marki E.Wedel i polskiej firmy Stokson, która jest jednym z najnowocześniejszych przedsiębiorstw w Europie, wyspecjalizowanych w segmencie słodkich produktów piekarniczych. Efektem ostatniej współpracy jest dostępny w Biedronce Pączek E.Wedel – wyrób doskonale łączący specjalizacje obu producentów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.