Komunikaty PR

System rynnowy bez zbędnych detali - hak ukryty marki Q Stalyo

2022-02-09  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/

Q Stalyo to ekonomiczna marka firmy Galeco. Oferuje ona minimalistyczne systemy rynnowe, stanowiące rozwiązanie korzystne pod względem kosztów, a jednocześnie gwarantujące bardzo dobrą jakość i estetykę. Wieloletnie doświadczenie i wiedza ekspertów Galeco, a także uważna obserwacja rynku, pozwoliły stworzyć markę, która wpisuje się w najnowsze trendy architektoniczne. Jednym z elementów, który dopasowuje system do wymagań współczesnego budownictwa, jest nowość w ofercie Q Stalyo - niewidoczny na elewacji hak ukryty.

Dwa systemy

W katalogu marki Q Stalyo znajdują się dwa systemy rynnowe: Q Stalyo PRO i Q Stalyo MIX-PRO. W obu przekrój rynny jest prostokątny, różnią się między sobą tym, że PRO ma poziom rynnowy i spustowy wykonane ze stali, natomiast MIX-PRO łączy dwa rodzaje materiałów – pion spustowy jest z PVC, a poziom rynnowy ze stali. Dzięki temu rozwiązaniu, udało się obniżyć koszt systemu, co stanowi odpowiedź na potrzeby deweloperów i inwestorów indywidualnych poszukujących niskobudżetowych, ale jednocześnie estetycznych rozwiązań.

Dla ceniących minimalizm

Hak to istotny element podtrzymujący rynnę. Pierwotnie w obu systemach można było zamontować tylko hak płaski, który jednak był widoczny dla każdego, kto dokładniej przyjrzał się elewacji budynku.

- W dzisiejszych czasach klienci są coraz bardziej wymagający, a w architekturze panuje moda na proste formy – mówi Marcin Przybyłek, dyrektor ds. koordynacji wdrożeń nowych projektów w firmie Galeco. - Wielu inwestorów nie chce widzieć na elewacji zbyt dużej liczby detali. Właśnie dla nich zaprojektowaliśmy hak ukryty, który jest niewidoczny po montażu systemu rynnowego. To rozwiązanie chronione patentem przez Q Stalyo jest innowacyjne i ekonomiczne. Dzięki niemu nie trzeba korzystać z maskownic będących dodatkowym, dość kosztownym dla klienta elementem. 

Bez rewolucji w montażu

Hak wykonany został z blachy stalowej 4,0 x 25 mm, malowanej proszkowo. Spełnia wymogi normy PN-EN 1462:2006 w najwyższej klasie obciążenia H. Zalecany przez Q Stalyo maksymalny rozstaw haka ukrytego to 55 cm. Jego montaż jest zbliżony do montażu haka klasycznego i odbywa się na samym początku prac. Różnica polega na tym, że wchodzi on do wnętrza rynny, a nie opasa jej od zewnątrz.

Hak ukryty posiada od dołu stopkę, która zwiększa jego wytrzymałość i stabilność. Dodatkowo od czoła rynny na kapinosie zapina się blaszkę wzmacniającą, chroniącą rynnę przed wypięciem podczas wykonywania prac dekarskich na dachu oraz uszkodzeniem i wypięciem rynny w okresie zimowym, gdy z połaci dachowej osuwa się śnieg.

- Nowy hak cieszy się sporym zainteresowaniem – opowiada Marcin Przybyłek. – Klienci zwracają uwagę na jego innowacyjną konstrukcję, końcowy efekt wizualny i cenę, dlatego spełnia oczekiwania nawet tych najbardziej wymagających. Jego montaż jest natomiast bardzo prosty i bezpieczny dla dekarzy. Hak, pomimo tego, iż pojawił się w ofercie stosunkowo niedawno, jest już oferowany na dużych inwestycjach deweloperskich oraz cieszy się niemałym zainteresowaniem wśród architektów i inwestorów indywidualnych ze względu na swoją podwójną funkcję - haka i maskownicy.


Q Stalyo to najnowsza, ekonomiczna marka Galeco – czołowego dostawcy systemów odprowadzenia wody deszczowej. 25-letnie doświadczenie w branży i skoncentrowanie na zaspokajaniu potrzeb klienta skłoniły firmę Galeco do stworzenia odrębnej marki, która łączy w sobie wysoką jakość i estetykę z optymalizacją kosztów. Minimalistyczna stylistyka i prostokątne kształty systemów rynnowych Q Stalyo to odpowiedź na współczesne trendy w architekturze. Uproszczenie systemu i innowacyjne rozwiązania nie tylko ułatwiają i przyspieszają montaż, ale też pozwalają na zmniejszenie wydatków.         

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.