Komunikaty PR

Szafirowa lodówka side by side marki Haier zadebiutowała na polskim rynku

2024-07-27  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Cybulska
Studio 111

Strzemińskiego 11/67
93-218 Łódź
haier_pr|studio111.pl| |haier_pr|studio111.pl
534407000
studio111.pl

Haier wprowadził do oferty 4-drzwiową lodówkę side by side HFR79F19EFGK. Wyróżnia ją duża, bo aż 703 litrowa pojemność, szuflada My Zone, w której możemy dostosowywać temperaturę do rodzaju przechowywanych produktów oraz możliwość sterowania za pomocą smartfona.

Świeżość i higiena

Szuflada My Zone umożliwia dostosowanie temperatury do typu żywności (od 0°C do +5°C). Możemy w niej przechowywać warzywa i owoce, mięsa i sery, czy owoce morza. Z kolei szuflada Fresh Box pozwala utrzymać niską temperaturę, by zapewnić idealne warunki do przechowywania surowego mięsa, ryb, świeżych warzyw oraz serów.

Lodówka Haier wyposażona została w strefę Humidity Zone, która utrzymuje idealny poziom wilgotności, co jest kluczowe dla świeżości owoców i warzyw. Dzięki temu produkty te zachowują dłużej swoje wartości odżywcze i smakowe. 

Zaawansowane technologie

Pozytywny wpływ na przechowywanie żywności ma technologia Air Surround Cooling. To innowacyjny system cyrkulacji powietrza, który równomiernie rozprowadza chłodne powietrze wewnątrz lodówki. Zapewnia odpowiednie chłodzenie wszystkich produktów, niezależnie od ich położenia. Użytkownicy z pewnością docenią funkcje Super-Cool i Super-Freeze, które umożliwiają szybkie schłodzenie i zamrożenie, co jest niezwykle pomocne gdy wkładamy do lodówki dużą liczbę produktów.

Lodówka Haier to również praktyczne rozwiązania. Wbudowana kostkarka do lodu pozwala na szybkie i łatwe przygotowanie lodu do napojów, co jest niezwykle przydatne podczas gorących dni lub rodzinnych przyjęć. Tylne oświetlenie zapewnia natomiast doskonałą widoczność wszystkich przechowywanych w lodówce produktów – nawet tych umieszczonych w głębi półek.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Studio 111
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.