Komunikaty PR

Szlachetne motywy drewna

2021-02-09  |  08:36
Biuro prasowe

Natura to niewyczerpane źródło inspiracji. Opoczno, polski producent płytek ceramicznych i gresów, w wyjątkowy sposób połączył estetyczne walory drewna z trwałością i odpornością płytek. Nowa kolekcja drewnopodobnych gresów Passion Oak, to efektowna i zarazem niezwykle funkcjonalna propozycja do wnętrz prywatnych i komercyjnych.

 

Seria inspirowanych drewnem płytek gresowych Wood Concept Opoczno została wzbogacona o nowe wzory. Kolekcja Passion Oak stworzona z myślą o pasjonatach współczesnych wnętrz i naturalnego designu oddaje niepowtarzalne piękno drewna. Jest jednocześnie ekologiczną alternatywą dla tego cennego materiału. Rysunek dębowych desek został precyzyjnie odtworzony, a odcienie beige, chocolate, cold beige i natural utrzymane są w najnowszych trendach kolorystycznych. Płytki z nowej kolekcji Opoczno wiernie odwzorowują nie tylko kolor, ale również strukturę i usłojenie naturalnego drewna. Co więcej, ich formaty 15 x90 i 22x90 cm nawiązują do wymiarów desek, dając możliwość odtworzenia wyglądu i charakteru klasycznej drewnianej podłogi w każdym wnętrzu. Unikatowe wzornictwo gresów podkreślają spękania oraz mocne i precyzyjne usłojenia. Ten niezwykle naturalny wygląd dębowych desek uzyskano dzięki oryginalnej strukturze – delikatnie falującej i efektownie podkreślającej autentyczny rysunek słojów. Kolekcja stworzona z niezwykłą starannością oraz wiernie oddająca piękno dębu z pewnością podbije serca inwestorów, projektantów i wielbicieli dobrego wzornictwa.

Szerokie możliwości zastosowania kolekcji Passion Oak, to efekt połączenia naturalnej urody drewna z wyjątkową funkcjonalnością gresów. Inspirowane drewnem płytki z oferty Opoczno zachwycą urządzających domowe wnętrza nie tylko piękną fakturą dębu w przyjemnych, naturalnych odcieniach. Dzięki doskonałej trwałości i odporności ceramiczna podłoga sprosta także wszystkim codziennym wyzwaniom. Kolekcja Passion Oak daje wiele możliwości aranżacyjnych. Drewnopodobne płytki będę idealną bazą aranżacji białej kuchni w każdym stylu, zarówno nowoczesnej, jak też w klimacie boho czy vintage. Jednocześnie świetnie zaprezentują się w modnych, otwartych przestrzeniach salonu, kuchni i jadalni. Można je z powodzeniem łączyć z popularnymi materiałami ściennymi, takimi jak beton czy kamień, tworząc ponadczasowe, eleganckie aranżacje. To trafny wybór dla osób ceniących przytulny, a zarazem reprezentacyjny charakter wnętrz. Co ważne, gresy z tej kolekcji można wykorzystać także na zewnątrz. Dzięki mrozoodporności świetnie sprawdzą się na tarasach i balkonach dając możliwość wizualnego przedłużenia przestrzeni salonu. Podłoga wykończona płytkami Passion Oak będzie atrakcyjnym tłem dla nowoczesnych, prostych form wyposażenia, ale równie efektownie podkreśli klasyczne, stylowe aranżacje. Odcienie i rysunek drewna będą pięknie komponować się z popularną bielą, czernią i szarością, jak też odważnymi, głębokimi odcieniami zieleni, granatu czy bordo. W łazience zaś, płytki drewnopodobne pozwolą uzyskać naturalny, sprzyjający odprężeniu klimat, efektownie prezentując się również na ścianie.

W kolekcji Passion Oak design idzie w parze z jakością. To interesująca propozycja dla osób poszukujących niebanalnych, a zarazem praktycznych rozwiązań aranżacyjnych. Ze względu na wysoką odporność na ścieranie i plamienie oraz antypoślizgowość, drewnopodobne płytki z portfolio Opoczno sprawdzą się także w przestrzeniach komercyjnych. Będą atrakcyjną bazą nowoczesnych projektów wnętrz salonów kosmetycznych, butików czy showroomów. Wyraźny rysunek słojów oraz naturalne odcienie gresów stworzą udaną kompozycję z chętnie stosowanymi w tego typu obiektach materiałami, a więc betonem architektonicznym czy kamieniem naturalnym. Jako efektowna i niezwykle odporna na obciążania użytkowe alternatywa dla drewna. Gresy z Opoczna wpiszą się w aranżacje przestrzeni popularnych loftów, rewitalizowanych budynków, jak też nowoczesnych obiektów handlowo-usługowych.

Orientacyjna cena: 104,99 zł/mkw.

***

Więcej informacji na temat kolekcji na stronie: https://www.opoczno.eu/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.