Szlachetne motywy drewna
Natura to niewyczerpane źródło inspiracji. Opoczno, polski producent płytek ceramicznych i gresów, w wyjątkowy sposób połączył estetyczne walory drewna z trwałością i odpornością płytek. Nowa kolekcja drewnopodobnych gresów Passion Oak, to efektowna i zarazem niezwykle funkcjonalna propozycja do wnętrz prywatnych i komercyjnych.
Seria inspirowanych drewnem płytek gresowych Wood Concept Opoczno została wzbogacona o nowe wzory. Kolekcja Passion Oak stworzona z myślą o pasjonatach współczesnych wnętrz i naturalnego designu oddaje niepowtarzalne piękno drewna. Jest jednocześnie ekologiczną alternatywą dla tego cennego materiału. Rysunek dębowych desek został precyzyjnie odtworzony, a odcienie beige, chocolate, cold beige i natural utrzymane są w najnowszych trendach kolorystycznych. Płytki z nowej kolekcji Opoczno wiernie odwzorowują nie tylko kolor, ale również strukturę i usłojenie naturalnego drewna. Co więcej, ich formaty 15 x90 i 22x90 cm nawiązują do wymiarów desek, dając możliwość odtworzenia wyglądu i charakteru klasycznej drewnianej podłogi w każdym wnętrzu. Unikatowe wzornictwo gresów podkreślają spękania oraz mocne i precyzyjne usłojenia. Ten niezwykle naturalny wygląd dębowych desek uzyskano dzięki oryginalnej strukturze – delikatnie falującej i efektownie podkreślającej autentyczny rysunek słojów. Kolekcja stworzona z niezwykłą starannością oraz wiernie oddająca piękno dębu z pewnością podbije serca inwestorów, projektantów i wielbicieli dobrego wzornictwa.
Szerokie możliwości zastosowania kolekcji Passion Oak, to efekt połączenia naturalnej urody drewna z wyjątkową funkcjonalnością gresów. Inspirowane drewnem płytki z oferty Opoczno zachwycą urządzających domowe wnętrza nie tylko piękną fakturą dębu w przyjemnych, naturalnych odcieniach. Dzięki doskonałej trwałości i odporności ceramiczna podłoga sprosta także wszystkim codziennym wyzwaniom. Kolekcja Passion Oak daje wiele możliwości aranżacyjnych. Drewnopodobne płytki będę idealną bazą aranżacji białej kuchni w każdym stylu, zarówno nowoczesnej, jak też w klimacie boho czy vintage. Jednocześnie świetnie zaprezentują się w modnych, otwartych przestrzeniach salonu, kuchni i jadalni. Można je z powodzeniem łączyć z popularnymi materiałami ściennymi, takimi jak beton czy kamień, tworząc ponadczasowe, eleganckie aranżacje. To trafny wybór dla osób ceniących przytulny, a zarazem reprezentacyjny charakter wnętrz. Co ważne, gresy z tej kolekcji można wykorzystać także na zewnątrz. Dzięki mrozoodporności świetnie sprawdzą się na tarasach i balkonach dając możliwość wizualnego przedłużenia przestrzeni salonu. Podłoga wykończona płytkami Passion Oak będzie atrakcyjnym tłem dla nowoczesnych, prostych form wyposażenia, ale równie efektownie podkreśli klasyczne, stylowe aranżacje. Odcienie i rysunek drewna będą pięknie komponować się z popularną bielą, czernią i szarością, jak też odważnymi, głębokimi odcieniami zieleni, granatu czy bordo. W łazience zaś, płytki drewnopodobne pozwolą uzyskać naturalny, sprzyjający odprężeniu klimat, efektownie prezentując się również na ścianie.
W kolekcji Passion Oak design idzie w parze z jakością. To interesująca propozycja dla osób poszukujących niebanalnych, a zarazem praktycznych rozwiązań aranżacyjnych. Ze względu na wysoką odporność na ścieranie i plamienie oraz antypoślizgowość, drewnopodobne płytki z portfolio Opoczno sprawdzą się także w przestrzeniach komercyjnych. Będą atrakcyjną bazą nowoczesnych projektów wnętrz salonów kosmetycznych, butików czy showroomów. Wyraźny rysunek słojów oraz naturalne odcienie gresów stworzą udaną kompozycję z chętnie stosowanymi w tego typu obiektach materiałami, a więc betonem architektonicznym czy kamieniem naturalnym. Jako efektowna i niezwykle odporna na obciążania użytkowe alternatywa dla drewna. Gresy z Opoczna wpiszą się w aranżacje przestrzeni popularnych loftów, rewitalizowanych budynków, jak też nowoczesnych obiektów handlowo-usługowych.
Orientacyjna cena: 104,99 zł/mkw.
***
Więcej informacji na temat kolekcji na stronie: https://www.opoczno.eu/
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.