Sztuka w sercu designu
Sztuka na wyciągnięcie ręki
Tegoroczne stoisko Tubądzin to nie tylko miejsce wystawowe, ale także przestrzeń do refleksji i dialogu o sztuce. Motywem przewodnim stoiska są płyty, które zaprojektował Łukasz Habiera, znany pod pseudonimem Nawer. Jego charakterystyczny styl, będący syntezą abstrakcji i precyzyjnych, matematycznych struktur, stał się inspiracją dla wizji stoiska. Multidyscyplinarny artysta, który od lat eksploruje dynamikę miejskiego życia, przeniósł swoje unikalne projekty na płytki ceramiczne, tworząc przestrzeń, która staje się sztuką sama w sobie.
Nawer, współpracując z Grupą Tubądzin, stworzył płyty, które zachwycają kreatywnością i wyczuciem estetyki. Jego prace, mocno zakorzenione w architekturze i urbanistyce, doskonale harmonizują z kolekcjami Tubądzina, które od lat łączą najwyższą jakość z nowoczesnym wzornictwem. Każdy odwiedzający targi ma okazję zanurzyć się w przestrzeni, gdzie sztuka i design wzajemnie się uzupełniają.
Tubądzin Meets Art
Hasło "Tubądzin Meets Art", zainaugurowane w zeszłym roku jako platforma komunikacyjna marki, przyświeca również tegorocznej obecności na targach Cersaie. Pod tym mottem kryje się przesłanie marki, która wspiera sztukę i nawiązuje współpracę z artystami z różnych dziedzin. W gronie twórców, poza Łukaszek Nawerem Habierą są między innymi Malwina Konopacka, Anna Rudak, Rafał Olbiński oraz współpracujący z marką od lat Dorota Koziara i Maciej Zień.
- Projekt Tubądzin Meets Art stawia kreację i doskonały design na pierwszym planie. Wspierając artystów, wspólnie tworzymy przestrzeń, która staje się lepsza dzięki połączeniu estetyki i funkcjonalności. Sztuka, będąca symbolem piękna i ponadczasowości, przenika naszą markę, inspirując do tworzenia unikalnych wzorów płytek ceramicznych. Jako jej mecenas pragniemy ją pielęgnować i udostępniać szerszej publiczności. Dlatego właśnie we Włoszech – miejscu o ogromnym znaczeniu dla historii sztuki i kultury – prezentujemy efekty naszej współpracy z zaprzyjaźnionymi artystami, podsumowując ostatnie miesiące wspólnych działań. - mówi Amadeusz Kowalski, V-ce President, Commercial Director w Grupie Tubądzin.
W strefie Tubądzina na targach Cersaie można zobaczyć efekty współpracy marki z nowymi artystami, a także kontynuację działań z twórcami, którzy współpracują z firmą od lat. Każda z kolekcji jest wyjątkowa, zarówno pod względem wzornictwa, jak i zastosowanych technologii, wśród nich Sensory 3D. Przenosi ona w nowy wymiar odbioru, angażując zmysły w sposób dotąd nieuchwytny.
– Cersaie to dla nas kluczowe wydarzenie, gdzie możemy pokazać, że Tubądzin jest synonimem jakości i wyjątkowego wzornictwa docenianego przez naszych klientów na całym świecie oraz przez konkurencyjne firmy – podkreśla Amadeusz Kowalski. – Nasze kolekcje to efekt ciężkiej pracy i pasji, a także owoc współpracy z utalentowanymi artystami, z którymi nieustannie rozwijamy naszą ofertę.
Marka konsekwentnie udowadnia, że ceramika może być nośnikiem sztuki, która wzbogaca przestrzeń, w której żyjemy. Targi Cersaie to miejsce, gdzie tradycja spotyka się z nowoczesnością, a Tubądzin – jako jeden z liderów branży – z powodzeniem łączy te dwa światy.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Cezary Pazura: Siatkówka to nasz sport narodowy, bo naprawdę nam wychodzi. Podczas studiów byłem mistrzem w tej dyscyplinie
Aktor przyznaje, że jest wielkim pasjonatem siatkówki, stara się oglądać wszystkie rozgrywki reprezentacji i czuje ogromną satysfakcję oraz dumę, kiedy nasi zawodnicy wygrywają kolejne mecze. Podczas studiów Cezary Pazura sam zdobył tytuł najlepiej rozgrywającego turnieju, dobrze więc wie, jakich emocji dostarcza sport i rywalizacja. Z całych sił zachęca więc swoje dzieci do aktywności fizycznej, by znalazły ulubioną dyscyplinę i trenowały.
Problemy społeczne
W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.