Sztuka w sercu designu
Sztuka na wyciągnięcie ręki
Tegoroczne stoisko Tubądzin to nie tylko miejsce wystawowe, ale także przestrzeń do refleksji i dialogu o sztuce. Motywem przewodnim stoiska są płyty, które zaprojektował Łukasz Habiera, znany pod pseudonimem Nawer. Jego charakterystyczny styl, będący syntezą abstrakcji i precyzyjnych, matematycznych struktur, stał się inspiracją dla wizji stoiska. Multidyscyplinarny artysta, który od lat eksploruje dynamikę miejskiego życia, przeniósł swoje unikalne projekty na płytki ceramiczne, tworząc przestrzeń, która staje się sztuką sama w sobie.
Nawer, współpracując z Grupą Tubądzin, stworzył płyty, które zachwycają kreatywnością i wyczuciem estetyki. Jego prace, mocno zakorzenione w architekturze i urbanistyce, doskonale harmonizują z kolekcjami Tubądzina, które od lat łączą najwyższą jakość z nowoczesnym wzornictwem. Każdy odwiedzający targi ma okazję zanurzyć się w przestrzeni, gdzie sztuka i design wzajemnie się uzupełniają.
Tubądzin Meets Art
Hasło "Tubądzin Meets Art", zainaugurowane w zeszłym roku jako platforma komunikacyjna marki, przyświeca również tegorocznej obecności na targach Cersaie. Pod tym mottem kryje się przesłanie marki, która wspiera sztukę i nawiązuje współpracę z artystami z różnych dziedzin. W gronie twórców, poza Łukaszek Nawerem Habierą są między innymi Malwina Konopacka, Anna Rudak, Rafał Olbiński oraz współpracujący z marką od lat Dorota Koziara i Maciej Zień.
- Projekt Tubądzin Meets Art stawia kreację i doskonały design na pierwszym planie. Wspierając artystów, wspólnie tworzymy przestrzeń, która staje się lepsza dzięki połączeniu estetyki i funkcjonalności. Sztuka, będąca symbolem piękna i ponadczasowości, przenika naszą markę, inspirując do tworzenia unikalnych wzorów płytek ceramicznych. Jako jej mecenas pragniemy ją pielęgnować i udostępniać szerszej publiczności. Dlatego właśnie we Włoszech – miejscu o ogromnym znaczeniu dla historii sztuki i kultury – prezentujemy efekty naszej współpracy z zaprzyjaźnionymi artystami, podsumowując ostatnie miesiące wspólnych działań. - mówi Amadeusz Kowalski, V-ce President, Commercial Director w Grupie Tubądzin.
W strefie Tubądzina na targach Cersaie można zobaczyć efekty współpracy marki z nowymi artystami, a także kontynuację działań z twórcami, którzy współpracują z firmą od lat. Każda z kolekcji jest wyjątkowa, zarówno pod względem wzornictwa, jak i zastosowanych technologii, wśród nich Sensory 3D. Przenosi ona w nowy wymiar odbioru, angażując zmysły w sposób dotąd nieuchwytny.
– Cersaie to dla nas kluczowe wydarzenie, gdzie możemy pokazać, że Tubądzin jest synonimem jakości i wyjątkowego wzornictwa docenianego przez naszych klientów na całym świecie oraz przez konkurencyjne firmy – podkreśla Amadeusz Kowalski. – Nasze kolekcje to efekt ciężkiej pracy i pasji, a także owoc współpracy z utalentowanymi artystami, z którymi nieustannie rozwijamy naszą ofertę.
Marka konsekwentnie udowadnia, że ceramika może być nośnikiem sztuki, która wzbogaca przestrzeń, w której żyjemy. Targi Cersaie to miejsce, gdzie tradycja spotyka się z nowoczesnością, a Tubądzin – jako jeden z liderów branży – z powodzeniem łączy te dwa światy.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.