Te wanny marki SANPLAST pokochaliście
SANPLAST SA od dekad pomaga aranżować łazienki dedykując im produkty, które będą świetnie służyły w nich przez lata. Tak też jest z wannami marki SANPLAST, które cenione są za funkcjonalność, estetykę oraz doskonały stosunek ceny do jakości.
Specjaliści w SANPLAST wiedzą jak ważne jest indywidualne podejście przy wyborze wyposażenia łazienki. To ta decyzja w głównej mierze determinuje czy będziemy czuli się dobrze i komfortowo w łazience przez kolejne lata. Wanna to sprzęt, którego nie wymienia się codziennie, więc ważne jest, aby zdecydować się na taką, która odpowiadać będzie naszym aktualnym, ale także późniejszym potrzebom, uwzględniając przy tym możliwości i powierzchnię łazienki. Poznaj najczęściej wybierane modele wanien marki SANPLAST.
Wanny, które okazały się absolutnymi bestsellerami to wanny z różnego przedziału cenowego, jak i o różnych kształtach oraz rozmiarach, dostosowanych do metrażu łazienki.
Zestawienie otwiera akrylowa wanna asymetryczna WAL /CO z serii Comfort, która przeznaczona jest do stosunkowo niewielkich łazienek. Jej narożna forma doskonale wkomponuje się w przestrzeń, a wygodne siedzisko doskonale sprawdzi się w domach, w których znajdują się zarówno osoby starsze, jak i dzieci.
Zdecydowanym liderem sprzedaży wśród wanien marki SANPLAST są jednak wanny prostokątne. Do niewielkich łazienek dedykowana jest WP/AS, która dzięki kompaktowości oraz doskonałemu stosunkowi jakości do ceny z pewnością będzie nam służyła przez lata. Kolejne wanny prostokątne to modele serii Free Line, które w porównaniu do wanien AS dostępne są w znacznie szerszej gamie wymiarowej. Klienci mogą wybierać spośród kilkunastu wymiarów od 70x120cm aż do 80x180cm. Wanny wykonane zostały z miłego w dotyku akrylu sanitarnego i w standardzie są kompletowane ze stelażem ułatwiającym montaż. Ich minimalistyczny styl, świetnie sprawdzi się w każdej przestrzeni łazienkowej. W końcu nie ma nic przyjemniejszego niż gorąca kąpiel na zakończenie dnia.
Wanna prostokątna linii GESSA kształtem spójna jest z pierwszym obrazem, który pojawia nam się przy skojarzeniu słowa wanna. Nic więc dziwnego, że jest jednym z popularniejszych modeli. To, co z pewnością doceniają niejedni to jej cena oraz fakt, że sprawdzi się idealnie zarówno w modernistycznej jak i tej klasycznej przestrzeni. Jej optymalna głębokość 42cm i dostępność w czterech najpopularniejszych rozmiarach sprawiają, że doskonale sprawdzi się ona również w mniejszych łazienkach.
Wszyscy jesteśmy inni i każdy z nas aranżuje łazienkę po swojemu. SANPLAST SA wie o tym najlepiej, dlatego oferta dostępnych wanien to nie tylko, jak w powyższym przypadku, sprawdzone i uwielbiane przez wielu modele, ale też nieco inne wersje. Wszystko po to, aby sprostać każdemu gustowi.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.