Komunikaty PR

Tikkurila: błękit Y354 Cumulus kolorem roku 2021!

2020-11-16  |  12:30
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Tikkurila zaprezentowała kolor roku 2021 – został nim delikatny i podnoszący na duchu błękit Y354 Cumulus. Odcień ten, wybrany przez ekspertów Tikkurila, nawiązuje do odradzającej się nadziei i poczucia wspólnoty w tworzeniu lepszego jutra. „Głowa do góry. Przyszłość maluje się w jasnych barwach” – oto przekaz, który reprezentuje Y354 Cumulus.

 

Odcień jasnego nieba

Y354 Cumulus to kojąca i relaksująca tonacja, która wprowadza do pomieszczeń poczucie wyciszenia i harmonii. Lekki niczym chmurka odcień jasnego błękitu wprawia w pozytywny nastrój, przywodząc na myśl czyste, bezkresne niebo oraz otwierające się przed nami jasne horyzonty pełne nowych perspektyw, możliwości i celów.

 

- Błękit wyraża wspólnotowe poczucie nadziei. A w dzisiejszych czasach, silniej niż kiedykolwiek, potrzebujemy właśnie nadziei, aby rozpocząć odbudowę naszej rzeczywistości konieczną dla tworzenia przyszłości. Błękit to kolor, który emanuje spokojem
i poczuciem bezpieczeństwa. To odcień dla urodzonych optymistów, którzy wierzą, że po deszczu zawsze wychodzi słońce
- mówi Irina Hanhisalo, Color Category Manager w Tikkurila.

 

Uniwersalny szyk

Subtelna barwa Y354 Cumulus świetnie skomponuje się
z pomieszczeniami urządzonymi w różnych stylach, co stanowi nieskończone źródło inspiracji do kolorystycznych eksperymentów. W poszukiwaniu klasycznych aranżacji wystarczy zestawić ten dyskretny ton np. z jasnym drewnem i bielą, które pozwolą wydobyć całą jego delikatność
i zwiewność. Łącząc go zaś z intensywnymi odcieniami uzyskamy wystrój z nutą awangardy i dramatyzmu, który niczym odświeżający powiew morskiej bryzy doda przestrzeni oryginalności.

 

Więcej o kolorze roku 2021 znajduje się na stronie: https://tikkurila.pl/TikkurilaColorNow2021  

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.