Komunikaty PR

Tikkurila: błękit Y354 Cumulus kolorem roku 2021!

2020-11-16  |  12:30
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Tikkurila zaprezentowała kolor roku 2021 – został nim delikatny i podnoszący na duchu błękit Y354 Cumulus. Odcień ten, wybrany przez ekspertów Tikkurila, nawiązuje do odradzającej się nadziei i poczucia wspólnoty w tworzeniu lepszego jutra. „Głowa do góry. Przyszłość maluje się w jasnych barwach” – oto przekaz, który reprezentuje Y354 Cumulus.

 

Odcień jasnego nieba

Y354 Cumulus to kojąca i relaksująca tonacja, która wprowadza do pomieszczeń poczucie wyciszenia i harmonii. Lekki niczym chmurka odcień jasnego błękitu wprawia w pozytywny nastrój, przywodząc na myśl czyste, bezkresne niebo oraz otwierające się przed nami jasne horyzonty pełne nowych perspektyw, możliwości i celów.

 

- Błękit wyraża wspólnotowe poczucie nadziei. A w dzisiejszych czasach, silniej niż kiedykolwiek, potrzebujemy właśnie nadziei, aby rozpocząć odbudowę naszej rzeczywistości konieczną dla tworzenia przyszłości. Błękit to kolor, który emanuje spokojem
i poczuciem bezpieczeństwa. To odcień dla urodzonych optymistów, którzy wierzą, że po deszczu zawsze wychodzi słońce
- mówi Irina Hanhisalo, Color Category Manager w Tikkurila.

 

Uniwersalny szyk

Subtelna barwa Y354 Cumulus świetnie skomponuje się
z pomieszczeniami urządzonymi w różnych stylach, co stanowi nieskończone źródło inspiracji do kolorystycznych eksperymentów. W poszukiwaniu klasycznych aranżacji wystarczy zestawić ten dyskretny ton np. z jasnym drewnem i bielą, które pozwolą wydobyć całą jego delikatność
i zwiewność. Łącząc go zaś z intensywnymi odcieniami uzyskamy wystrój z nutą awangardy i dramatyzmu, który niczym odświeżający powiew morskiej bryzy doda przestrzeni oryginalności.

 

Więcej o kolorze roku 2021 znajduje się na stronie: https://tikkurila.pl/TikkurilaColorNow2021  

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie Biuro prasowe
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element
Dom Luksus, który nie przytłacza
2024-12-23 | 13:00

Luksus, który nie przytłacza

Styl quiet luxury to elegancja w najbardziej subtelnej, wysmakowanej formie. Nie znajdziemy tu krzykliwych wzorów, przesadnego przepychu ani trendów, które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń

Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.