Komunikaty PR

Tikkurila: bogate oblicza bieli

2021-03-22  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Biel, czyli najbardziej ponadczasowa i uniwersalna barwa ścian, zachwyca lekkością i subtelnym urokiem. Dzięki swoim rozświetlającym właściwościom potrafi optycznie powiększyć nawet niewielką przestrzeń, harmonijnie współgrając z dodatkami w każdym stylu. Szeroka paleta kolorów off-white farby Tikkurila Optiva White daje możliwość wyboru delikatnych odcieni bieli, by z pozoru uniwersalnym ścianom dodać wyjątkowości i jak najlepiej wyeksponować kryjące się w naszych pomieszczeniach piękno.              

Delikatna, chłodna tonacja złamanej bieli Breeze z pewnością spodoba się osobom poszukującym wewnętrznego wyciszenia i równowagi. Taka barwa zadziała kojąco na wzrok, dzięki czemu dobrze sprawdzi się pokoju przeznaczonym do codziennego relaksu i odpoczynku. By jeszcze bardziej podkreślić klasykę aranżacji, możemy zdecydować się na stolik kawowy w stylu retro oraz wygodną kanapę w jasnym kolorze.

Odcień Lychee z kolekcji Tikkurila Optiva White to cieplejsza odsłona tradycyjnej bieli. Płynący z niego urok i lekkość będą pozytywnie wpływać na nasze samopoczucie, zapewniając pogodny początek dnia. Jeśli chcemy pokusić się o modny efekt kontrastu, sięgnijmy po kuchenne szafki w głębokich, ciemnych barwach – ten kolorystyczny akcent pozwoli zaznaczyć nowoczesne oblicze  pomieszczenia, dodatkowo wydobywając pastelowe nuty zawarte w kolorze ścian.

Jak wprowadzić do łazienki więcej naturalnego blasku? Wystarczy pomalować ją na świetlisty kolor Pearl. Ten kojarzący się z czystością i świeżością odcień zgrabnie skomponuje się z elementami w kolorze drewna, takimi jak podbudowa umywalki lub podłoga. Aranżacyjną swobodę pomieszczeniu nadadzą ciekawe dekoracje w postaci artystycznych zdjęć i wiszących lamp.

 

Więcej pomysłów na wnętrza skąpane w bieli można znaleźć na stronie: https://tikkurila.pl/wnetrza-w-tonacjach-bieli

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.