Tikkurila Color Now 2021: przyszłość w jasnych barwach
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Kolory we wnętrzach nie tylko odzwierciedlają nasz charakter, ale wpływają też na odczuwane emocje. Z ich pomocą możemy budować poczucie bezpieczeństwa i nadziei oraz wpłynąć na dobre nastroje domowników. Kierując się tymi zasadami, marka Tikkurila zaprezentowała najnowszą kolekcję Color Now 2021, pełną kolorystycznych inspiracji na wejście w nadchodzący rok z nową, pozytywną energią i nastawieniem na lepsze jutro.
Otaczająca nas natura charakteryzuje się kojącym wpływem na ludzką psychikę, motywuje do działania i przenosi w bardziej wrażliwy stan świadomości. Dlatego to właśnie barwy bezkresnego nieba, piasku, skał, słońca i drzew stały się natchnieniem do stworzenia palety, która odzwierciedla obecne spojrzenie na świat, jak również wyraża aktualne pragnienia i intencje – odbudowę nadziei. Składająca się z dziesięciu odcieni kolekcja na 2021 rok otwiera drzwi do odkrycia nowego aranżacyjnego potencjału i umożliwia swobodne łączenie barw w harmonijną całość, wprowadzając do przestrzeni optymizm, kreatywność i ciepło.
Kolekcja Tikkurila Color Now 2021 została stworzona przez ekspertów Tikkurila, którzy bazowali na własnej wiedzy i ponad 100-letnim doświadczeniu marki. Obok przewodniego, wzbudzającego nadzieję koloru roku Y354 Cumulus w palecie znalazły się również delikatne, pastelowe tonacje G481 Mirage, X381 Aloe, K480 Tamarix i H405 Doll, jak również intensywniejsze odcienie S329 Freesia, L429 Indigo, M425 Beetroot, N378 Ficus oraz 311 Heat. Dają one wprost nieograniczone możliwości stylizacji wnętrzarskich – od stonowanych i subtelnych, po bardziej odważne i awangardowe. Barwy te w wyjątkowo wdzięczny sposób komponować się będą z naturalnym światłem, które wydobędzie ich prawdziwą moc, kreując w pomieszczeniach przyjemną aurę i poczucie dynamizmu. Kolory z kolekcji Tikkurila Color Now 2021 to zaproszenie do odkrycia swojego twórczego potencjału i metamorfozy domowej przestrzeni, która będzie oddawać wizję przyszłości pełnej pozytywnych zmian.
Więcej informacji o kolekcji Tikkurila Color Now 2021 znaleźć można pod adresem: https://tikkurila.pl/TikkurilaColorNow2021

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.